13.3 C
Craiova
sâmbătă, 27 aprilie, 2024

Stiri diverse

Angajatii Biroului Regional Sapard Sud-Vest Oltenia au avut un week-end fierbinte.

Duminica dimineata, cei 21 de consilieri au renuntat la timpul petrecut cu familia si au participat timp de patru ore la un curs de instruire despre relatiile cu publicul.

Participantii au invatat cum sa se comporte cu solicitantii de fonduri SAPARD si cum sa abordeze convorbirile telefonice cu acestia.

Directorul agentiei SAPARD Oltenia, Daniel Popescu, a declarat ca angajatii agentiei vor pune in practica in cel mai scurt timp ceea ce au invatat in cele patru ore de curs.

„Obiectivul a fost acela de a nu mai exista situatii in care cei care solicita informatii despre programele SAPARD sa fie bruscati la telefon. Tehnicile de abordare a discutiilor invatate ii vor determina pe angajati sa gindeasca pozitiv, chiar daca sint obositi sau stresati din cauza muncii. Sint cazuri in care privim lucrurile in mod negativ si asta este in detrimentul clientilor“, a spus Popescu.

Daca pina acum exista un sablon in abordarea discutiilor, directorul agentiei din Oltenia spera ca, pe viitor, aceste greseli vor fi eliminate.

„Angajatii nostri va trebui sa se coboare la mintea fiecarui solicitant, sa se plieze in functie de capacitatea intelectuala a fiecaruia“, a mai spus Popescu.

Principalii vizati au fost cei zece proaspat angajati care nu mai participasera la astfel de cursuri, restul de 11 benefiiciind de training de-a lungul timpului.

Chiar daca pina la termenul-limita, de 30 septembrie, cind se incheie o etapa a programului SAPARD, mai este doar o luna si jumatate, cursurile au avut in vedere o perioada mai lunga, pina in 2007, data la care SAPARD va accesa programe structurale de alta natura.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS