Universitatea isi face un nou magazin, dar va avea si doua „puncte de desfacere“ ambulante, care isi vor schimba locatiile in functie de cerintele pietei
Dupa construirea unui nou site oficial, Universitatea Craiova va avea in scurt timp si un magazin propriu de prezentare. De cind s-au schimbat patronii la Stiinta, suporterii olteni au fost vaduviti de o asemenea locatie. Pina nu de mult, la magazinul de la vechiul sediu al clubului, situat in strada Unirii nr. 86, s-au vindut in loc de tricouri si suveniruri ale echipei alb-albastre, hainute de copii.
In tot acest timp s-a incercat incheierea unei colaborari cu mai multe firme care sa aprovizioneze noul magazin al Universitatii. Una dintre tentative a fost cu cei de la Blue Lions, dupa cum sustineau liderii acestui fun-club, dar din cauza unor neintelegeri afacerea a cazut. Apoi, directorul de marketing al clubului, Adrian Popa, a reusit sa aduca la Craiova o firma care sa aprovizioneze viitorul magazin al gruparii oltene. „Este vorba despre o firma care va aduce marfa de aproximativ 500 de milioane de lei la Craiova. Am stabilit o gama de 50 de produse care pot reprezenta suveniruri pentru impatimitii suporteri alb-albastri“, a dezvaluit Popa.
Directorul de marketing al Stiintei sustine ca acest magazin va fi inaugurat peste o luna si va fi amplasat in imediata apropiere a actualului sediu al clubului, pe strada Sf. Dumitru. O data cu deschiderea acestuia se va consemna si o premiera la Craiova. Conform aceluiasi Adrian Popa, Universitatea Craiova va vinde suveniruri pentru fani si in alte locatii decit la punctul de desfacere al clubului. „Vrem sa cumparam doua masini pe care sa le amenajam special, ca magazine ambulante, si sa le plasam in diferite locuri din oras. Aici se vor putea gasi majoritatea materialelor promotionale din magazinul propriu-zis, inlesnind cumpararea acestor produse si de catre suporterii Universitatii care locuiesc in alte zone ale Craiovei, decit in centru“, a apus Adi Popa.
Tricouri de Focsani pentru ultrasii Craiovei
Pina sa cumpere produse de la noul magazin al clubului, suporterii alb-albastri trebuie sa se multumeasca in prezent doar cu tricouri care imita actualul echipament de joc al juvetilor. Un astfel de tricou, confectionat la Focsani, costa 190.000 de lei, dar cererea nu este foarte mare. „Lumea nu se prea inghesuie sa cumpere tricouri. Cred ca am vindut vreo 200 in aceasta perioada, prea putin pentru un club ca Universitatea Craiova. Speram insa ca o data cu obtinerea unor noi victorii si apropierea noastra de obiectivul propus, promovarea, sa creasca si vinzarile“, a explicat directorul de marketing. Acesta a mai mentionat ca de vinzarea echipamentului identic cu cel oficial nu poate fi vorba, numai tricoul de joc costind 1,3 milioane de lei.