Românii au luat în acest an numai 32.327 de maşini noi prin programul Rabla, respectiv 65% din totalul autoturismelor alocate populaţiei pentru scoaterea din circulaţie în 2009, a anunţat azi Administraţia Fondului de Mediu, fiind cea mai mică rată de succes a programului de la lansarea sa în 2005. "Programul a fost realizat în proporţie de 65%, din totalul celor 50.000 autoturisme destinate persoanelor fizice în anul 2009, valoarea primei de casare fiind de 3.800 lei", a precizat AFM, care nu a mai luat în calcul cele 10.000 de maşini alocate prin program pentru persoanele juridice şi care vor fi date abia din 2010. Marca preferată a fost Dacia, din care românii au luat 18.153 de maşini, urmată de Renault Nissan cu 2.651 de autoturisme. Pe locul al treilea între preferinţele participanţilor la program a fost marca Skoda, cu 2.249 de maşini vândute. Cele mai puţine maşini date prin programul Rabla au fost pentru mărcile Audi (2) şi Lada (4).
Criza a afectat derularea programului Rabla în 2009
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei