29.3 C
Craiova
miercuri, 5 iunie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriCe să faceţi pentru a fi promovaţi

Ce să faceţi pentru a fi promovaţi

Avansarea la locul de muncă înseamnă mai multă apreciere, responsabilităţi mai mari şi un salariu mai bun. De aceea, promovarea la serviciu este visul oricărui angajat.

Pentru a avea succes la serviciu, nu trebuie să staţi cu braţele încrucişate, aşteptând propunerea de avansare, ci, dimpotrivă, trebuie să acţionaţi. Potrivit specialiştilor în resurse umane, cheia succesului este productivitatea în muncă. Pentru a fi avansaţi în funcţie, e nevoie să demonstraţi că sunteţi productivi. Trebuie să aveţi răbdare şi să respectaţi anumiţi paşi. În primul rând, fiţi foarte atenţi la ceea ce vi se cere. „Cu cât ştiţi mai bine ceea ce vrea şeful de la dumneavoastră, cu atât puteţi promova mai repede“, notează specialiştii în carieră de la elady.ro.

 

Stabiliţi-vă priorităţile!

 

Trebuie să demonstraţi că sunteţi capabili să identificaţi cele mai importante lucruri care trebuie făcute. „Gândiţi-vă ce trebuie să faceţi mai întâi, ce este mai important“, este sfatul specialiştilor mai sus-menţionaţi.

După ce aţi analizat foarte bine tot ce aveţi de făcut, vă puteţi pune întrebarea care dintre sarcinile pe care le aveţi de făcut va aduce un beneficiu companiei în care lucraţi şi neîndeplinirea cărei sarcini vă va produce numai rău.

Odată stabilite priorităţile, trebuie însă şi rezolvate în totalitate. „Rezolvarea rapidă a sarcinilor pe care le aveţi de îndeplinit va atrage cu siguranţă atenţia şefilor şi promovarea mult dorită. Dacă acordaţi timpul necesar rezolvării fiecărei sarcini, rezultatele pe care le veţi avea vor vorbi în numele dumneavoastră“, notează www.elady.ro. Totuşi, nu întreceţi măsura, astfel încât să faceţi greşeli.

 

„Asiguraţi-vă că sunteţi văzut ca un angajat-model“

 

Pentru că atitudinea la locul de muncă este extrem de importantă, asiguraţi-vă că activităţile dumneavoastră profesionale sunt impecabile şi că reuşiţi să vă impuneţi ca lider. „Asiguraţi-vă că sunteţi văzut ca un angajat-model, a cărui muncă a fost apreciată de-a lungul timpului“, este sfatul specialiştilor în resurse umane de la www.info-ghid.com. În plus, munca în echipă este la fel de importantă ca şi activităţile profesionale desfăşurate pe cont propriu, mai ales că aprecierea colegilor contează la fel de mult ca şi cea a şefilor.

 

Cum decurge discuţia despre promovare

 

Dacă promovarea nu vine din partea şefilor, specialiştii vă sugerează să aveţi o discuţie cu aceştia, în care să dezbateţi subiectul, nu înainte de a vă asigura că activităţile profesionale sunt direct proporţionale cu cerinţele dumneavoastră. Când vă aflaţi faţă în faţă cu şeful, explicaţi-i ce speraţi să realizaţi în noua poziţie în cadrul firmei.

„Arătaţi-i că pentru dumneavoastră bunăstarea companiei este extrem de importantă“, vă sfătuiesc consilierii www.info-ghid.com.

De aceea, trebuie să vă faceţi din timp o părere despre contribuţia dumneavoastră la profitul firmei, despre calitatea muncii pe care o depuneţi şi a echipei din care faceţi parte, despre calităţile manageriale şi avantajele de care beneficiaţi deja în cadrul firmei.

În acelaşi timp, arătaţi-le şefilor că v-aţi gândit serios la activităţi profesionale complexe şi la responsabilităţile pe care le-ar implica o poziţie superioară a dumneavoastră în cadrul firmei.

Ce faceţi dacă răspunsul e NU

În cazul în care, în urma discuţiei cu şefii, răspunsul la solicitarea de promovare este negativ, specialiştii vă sfătuiesc să nu ezitaţi să solicitaţi politicos un motiv plauzibil al acestei decizii. În plus, întrebaţi ce trebuie să faceţi pentru a avansa în carieră sau pentru a fi măcar pe lista pretendenţilor la promovare.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII