19.6 C
Craiova
miercuri, 22 mai, 2024
Știri de ultima orăSportFisichella nu se multumeste cu putin

Fisichella nu se multumeste cu putin

Giancarlo Fisichella trebuie sa faca uitata plecarea lui Fernando Alonso de la Renault, obiectivul sau in sezonul 2006 fiind reeditarea performantei obtinute de iberic in ultimii doi ani, câstigarea titlului.


Clasat al patrulea in clasamentul pilotilor la sfârsitul sezonului 2006, italianul Giancarlo Fisichella, driver-ul echipei Renault, a realizat cel mai bun rezultat din cariera sa.


Pe site-ul de internet al scuderiei franceze, pilotul italian a revenit asupra acestei stagiuni si a dezvaluit si planurile pe care le are pentru anul viitor. „Pot sa spun ca sunt multumit de acest sezon. Acest loc al patrulea este cel mai bun din cariera mea. Am facut progrese si vreau sa am o prestatie si mai buna anul viitor, când intentionez sa ma lupt pentru titlul de campion“, a spus Fisichella.


„Macaronarul“ si-a amintit si de victoria reusita in primavara pe circuitul din Malaiezia, care ramâne singura obtinuta de el in 2006: „In acea zi am facut cea mai buna cursa din cariera mea. A fost atunci o lupta acerba cu cei de la Ferrari. Practic totul s-a derulat perfect in Malaiezia: am câstigat primul loc pe grila de start, am fost pe prima pozitie aproape pe toata durata cursei si am trecut primul linia de sosire“.


Cu toate ca echipa Ferrari este rivala de moarte a celor de la Renault, Fisichella a avut cuvinte de lauda despre scuderia cu sediul la Maranello: „Sa fii in lupta cu masinile Ferrari este mereu ceva palpitant, având in vedere renumele acestei scuderii si istoria ei.


Ferrari ocupa un loc aparte in istoria Formulei 1 si este cu atât mai frumos când reusesti sa termini in fata pilotilor acestei echipe“.


Giancarlo va fi numarul unu la Renault


In sezonul viitor, care va debuta in primavara anului 2007, italianul Giancarlo Fisichella va fi pilotul numarul unu al echipei Renault pentru ca spaniolul Fernando Alonso, campionul mondial in ultimii doi ani, va concura pentru McLaren-Mercedes. Italianul este insa constient de presiunea care va apasa asupra sa si de faptul ca va trebui sa fie mult mai responsabil, mai ales ca Renault doreste sa-si apere pentru al treilea sezon si titlul la constructori, si intentioneaza sa progreseze si sa se comporte pe circuit ca un adevarat lider: „Echipa ma sustine si facem o treaba buna impreuna. Eu trebuie sa progresez si sa trec la un nivel superior, asa cum am facut si in acest an. Si sunt sigur ca pot sa realizez acest lucru, altfel nu as mai concura“.


Ca in fiecare an, echipa Renault a pus la dispozitia pilotilor sai, in prezent Giancarlo Fisichella si finlandezul Heikki Kovalainen, un nou monopost, care va „alerga“ in 2007, acesta fiind botezat R26.


Dupa ce a efectuat câteva teste cu noul Renault, Fisichella s-a aratat entuziasmat: „R26 este o masina exceptionala. Inca de la primele tururi de pista am remarcat ca acest monopost este foarte usor de pilotat“.


Pilotul italian a mai spus ca stabilitatea va fi unul dintre punctele forte ale echipei in 2007: „Stabilitatea si continuitatea vor constitui forta noastra. Sunt sigur ca si celelalte echipe au facut schimbari importante la masinile lor, dar le avertizez ca batalia cu Renault va fi greu de câstigat“.


Kovalainen, optimist


Increderea in sine si optimismul il caracterizeaza pe pilotul finlandez Heikki Kovalainen, care va face echipa la Renault cu Giancarlo Fisichella.


Nordicul a declarat ca doreste sa egaleze, alaturi de Fisichella, performanta lui Fernando Alonso, cel de la care a preluat monopostul la sfârsitul sezonului 2006. „Daca vom lucra ca niste profesionisti vom putea repeta performantele realizate de Fernando. Acesta este de fapt obiectivul nostru“, a afirmat pilotul de 25 de ani.


„Daca totul va merge asa cum trebuie, sper sa pot câstiga primul Mare Premiu din cariera mea la Melbourne. Scopul ramâne insa sa luam cât mai multe puncte acolo, pentru ca este foarte important sa ai un inceput bun de sezon“, a precizat Kovalainen, care a fost pilot de incercari la Renault in sezonul precedent.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU