Consumatorii au la dispoziție, de ieri un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru consiliere, consultanță sau sesizări în domeniul financiar-bancar. Numărul este cu tarif normal în rețeaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, conform evz.ro.
Totodată, Centrul Național de Consiliere și Consultanță a consumatorilor în domeniul financiar – bancar „oferă cetățenilor informațiile necesare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care aceștia doresc să le achiziționeze, pașii pe care trebuie să îi urmeze în vederea soluționarii pe cale amiabilă a disputelor ivite între aceștia și instituțiile financiar-bancare și consultanță necesara rezolvării problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit”, au precizat reprezentanții Asociației Naționale pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, organizația care a inițiat acest serviciu în parteneriat cu Banca Națională a României.
021.9615 – numărul unic unde se fac reclamații ale serviciilor bancare
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei