22.3 C
Craiova
joi, 23 mai, 2024
Știri de ultima orăMagazinLa 021/9615, Soluţionare Alternativă a Disputelor în domeniul financiar bancar

La 021/9615, Soluţionare Alternativă a Disputelor în domeniul financiar bancar

Puteţi apela 021/9615 pentru a beneficia de Soluţionare Alternativă a Disputelor în domeniul financiar bancar, cu titlu gratuit – un proiect initiat de InfoCons în parteneriat cu Banca Naţională României.
În acord cu legislaţia europeană privind Solutionarea Alternativa a Disputelor în materia litigiilor de consum şi pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor din domeniul financiar – bancar, Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons, în parteneriat cu Banca Naţională a României a iniţiat, încă din data de 15 martie 2013 –Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, cu ocazia Conferinţei organizate în incinta Băncii Naţionale a României.
Campania are ca obiectiv creşterea gradului de informare, educare şi conştientizare a consumatorilor în raport cu instituţiile financiare bancare şi nebancare, cu ajutorul Centrelor de Consiliere şi Consultanţă înfiinţate de A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons. Prin intermediul acestora, în acord cu noile prevederi legislative europene, A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons vine în întâmpinarea consumatorilor care încearcă găsirea unei soluţii amiabile în cazul diferendelor existente între aceştia şi bancă.
Consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul financiar-bancar. Numărul este cu tarif normal in reţeaua Romtelecom, apelabil din toate reţelele, iar informarea şi consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum şi demersurile necesare în vederea Soluţionării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori şi bănci.
Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a consumatorilor în domeniul financiar – bancar oferă cetăţenilor informaţiile necesare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care aceştia doresc să le achiziţioneze, paşii pe care trebuie să îi urmeze în vederea soluţionării pe cale amiabilă a disputelor ivite între aceştia şi instituţiile financiar-bancare şi consultanţa necesară rezolvării problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS