5.3 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024

Sexy de Crăciun

Pentru doamnele şi domnişoarele care doresc să ofere partenerului de viaţă un Crăciun cu totul special, producătorii de lenjerie vin cu modele provocatoare şi pline de fantezie.

Lenjeria intimă propusă de marii creatori pentru această iarnă este deosebit de rafinată şi se caracterizează prin detalii preţioase. Este şi cazul colecţiei  Argentovivo, brand cunoscut pentru liniile sale elegante şi delicate, care relansează stilul retro, dantelele fine, transparenţele îndrăzneţe sau materialele preţioase. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării, creatorii permiţându-le doamnelor să fie mereu puse la punct, indiferent de circumstanţe. Designerii de la Parah „pariază“, la rândul lor, pe liniile romantice, dar extrem de sexy, prin colecţia Off Limits, dar şi pe seducţia în stil clasic, prin colecţia „Intimo“, totul culminând cu provocarea senzuală din „Noir Intimo“.
Italienii de la Bacirubati se adresează în această iarnă tinerelor, aducând un omagiu feminităţii, graţie unei colecţii care se distinge printr-o atenţie aparte acordată tendinţelor, dar şi celor mai mici detalii. Tot o colecţie tinerească vine şi din partea celebrei case de modă Victoria’s Secret, care propune o lenjerie sexy şi rafinată, dedicată unei Lolite pline de dantelă, buline şi atlas rafinat.

O idee pentru fiecare

Designerii ne răsfaţă în acest an cu fel de fel de idei, toate aflate sub semnul senzualităţii şi al fanteziei. Clasice, romantice sau extrem de sexy şi provocatoare, articolele din colecţia „Blumarine underwear“ pentru sezonul toamnă/iarnă 2009-2010 se remarcă printr-o eleganţă aparte, care îşi face simţită prezenţa sub toate formele, de la lenjeria în tonuri neutre şi calde la corsetele provocatoare. Prin colecţia din acest an, creatorii de la Goldenpoint şi-au propus să surprindă simbolul dorinţei feminine, multitudinea de propuneri oferite având drept obiectiv, din câte se pare, să mulţumească şi să răsfeţe orice doamnă dornică să fie admirată. Romantică sau provocatoare, lenjeria de la Goldenpoint este disponibilă în tonuri calde şi seducătoare, iar portjartiere de un roşu aprins şi din dantelă alternează cu bikini şi sutiene romantice. În acest fel, dorinţele şi celor mai pretenţioase doamne sunt satisfăcute. În fine, „obrăznicia“ colecţiilor propuse de Agent Provocateur transformă sezonul invernal într-o perioadă foarte fierbinte. Cunoscutul brand de lenjerie, faimos pentru senzualitatea sa, nu îşi dezamăgeşte nici în acest an clientele fidele şi le propune noi modele cu un aer senzual şi jucăuş, care şi-au păstrat acea notă de glamour cu care ne-am obişnuit. Colecţia toamnă-iarnă 2009-2010 cuprinde seturi din tul, corsete din atlas cu funde şi flori, precum şi nelipsitele seturi din datelă transparentă, care au consacrat această casă de modă.

Cu corsetul la vedere

Pe vremea lui Jane Austen, din garderoba nici unei doamne nu lipsea câte un corset, care să îi asigure acea siluetă clepsidră, atât de admirată de reprezentanţii sexului tare. Odată cu trecerea anilor, corsetul a devenit aproape o piesă de muzeu. Asta, până când artiste precum Lady GaGa sau Rihanna nu s-au decis să îl scoată de la naftalină şi să îl folosească pentru apariţiile pe scenă. Imediat, vânzările de corsete au crescut cu peste 70 la sută. E adevărat însă că, dacă pe vremuri corsetul se purta pe sub haine, astăzi el este folosit ca articol vestimentar la vedere, chiar dacă nu este foarte comod. Oricum ar fi, efectul sexy este asigurat, o dovadă constituind-o şi sutele de cereri pentru corsetul creat manual, lansat de Bordelle, casa britanică de lenjerie de lux, al cărui preţ atinge chiar şi 1.000 de euro. „Aceste corsete sunt mult mai flexibile decât cele tradiţionale. Iar dacă sunteţi suficient de îndrăzneţe, le puteţi combina cu o pereche de pantaloni mulaţi sau le puteţi purta doar în dormitor“, este de părere designerul Helen Attwood, cea care a creat modele exclusive pentru Lady GaGa şi Shakira şi se va ocupa de costumele Christinei Aguilera pentru noul său musical, „Burlesque“. „Moda de a purta articolele de lenjerie intimă «la vedere» devine din ce în ce mai populară, iar clientele au tendinţa să investească mai mult în astfel de articole pentru a aduce un pic de sare şi piper în viaţa lor, având în vedere că, din cauza recesiunii, au tendinţa să petreacă mai mult timp în casă, în compania partenerului“, a completat designerul. 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

7 COMENTARII