10.3 C
Craiova
sâmbătă, 11 mai, 2024

Scurte ştiri

Joey Chesnut, pentru a treia oară campion la mâncat hot dog

Americanul Joey Chesnut şi-a confirmat renumele de devorator de hot dog, el câştigând pentru al treilea an consecutiv titlul pus în joc la „Nathan’s Famous Fourth of July International Hot Dog Eating Contest“, desfăşurat în Coney Island, statul New York. După cum informează Tiscali.it, americanul a reuşit să mănânce 68 de porţii de hot dog în zece minute. Marele său rival şi campion mondial timp de şase ani la rând, până în 2007, japonezul Takeru Kobayashi, a ieşit pe locul doi, el reuşind să mănânce doar 64 în acelaşi interval. „Este fantastic, după două minute mi-am dat seama că şi corpul mă ajută şi că va fi dificil să fiu învins“, a declarat fericit triplul campion. Anul trecut, californianul şi rivalul său au încheiat la egalitate, cu 59 de porţii de hot dog, fiind nevoiţi să mai mănânce cinci la proba de baraj.

Lily Allen, imaginea noii colecţii de genţi Chanel

Cântăreaţa britanică Lily Allen va fi imaginea colecţiei de genţi a celebrei case pariziene de modă Chanel, pentru sezonul toamnă – iarnă 2009-2010. După cum informează Libero.it, noua colecţie, numită Chanel Coco Cocoon, va fi lansată în luna octombrie. Lily Allen, devenită celebră odată cu single-ul „Smile“, se alătură astfel altor vedete britanice, precum Kate Moss sau Keira Knightley, care au colaborat cu Karl Lagerfeld, designerul casei de modă Chanel.

Avion reparat de pasager

În mod normal, un avion defect înseamnă pentru pasageri câteva ore de aşteptare în aeroport. Nu la fel s-a întâmplat pe aeroportul din Insula Minorca, Spania, unde unul dintre călători a reuşit să repare imediat defecţiunea. După cum informează Krone.at, pasagerul, client al agenţiei de turism Thomas Cook, a reuşit să repare imediat problema tehnică a aeronavei Boeing 757-200, el fiind de profesie inginer de întreţinere pentru avioane. Datorită priceperii sale, aeronava a aterizat în Glasgow doar cu o jumătate de oră întârziere. „Înainte ca bărbatul să înceapă să lucreze, specialiştii au verificat dacă se pricepe şi deţine o licenţă pentru reparaţii avioane“, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei.
Pasagerul este angajat al companiei Airline Thomsonfly, care deţine un contract de mentenanţă cu agenţia Thomas Cook. În cazul în care inginerul nu ar fi fost prezent la acea oră în aeroport, pasagerii cursei spre Glasgow ar fi trebuit să aştepte cel puţin opt ore, pentru că mai întâi trebuia chemat un specialist din Marea Britanie, care să remedieze defecţiunea.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS