23.4 C
Craiova
duminică, 28 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinVedetele - cei mai buni „vânzatori“ de haine

Vedetele – cei mai buni „vânzatori“ de haine

Stiut fiind faptul ca „reclama e sufletul comertului“, marile firme de moda si de produse cosmetice nu se uita la pret atunci când e vorba de publicitate, chiar daca pentru asta scot din buzunar sume cu multe zerouri.


Un sondaj recent a scos in evidenta faptul ca solutia cea mai buna pentru a face reclama la produsele legate de moda este un contract cu o vedeta, mai ales de pe marele ecran, succesul fiind ca si asigurat. Cel putin asa rezulta dintr-un studiu realizat de firma de specialitate Nielsen in legatura cu influenta publicitatii in televiziune si in presa. Reclamele din media au o influenta in domeniul modei mai puternica decât in orice alt domeniu. Din datele studiului Global Purchase Influences, realizat de ACNielsen, rezulta ca pentru 32 la suta dintre respondenti publicitatea este esentiala pentru deciziile de achizitionare a articolelor vestimentare si accesoriilor. De altfel, pentru acesti subiecti, reclamele sunt un instrument care ajuta in mare masura la luarea deciziei. Aceste date variaza in functie de continent. Cel mai ridicat procent, 35 la suta, il regasim in Asia – Oceania, in timp ce in America de Nord proportia coboara la 32 la suta, iar in Europa la 27 la suta. De altfel, pe Batrânul Continent, consumatorii prefera in continuare shoppingul, care este considerat, de 56 la suta dintre respondenti, drept „instrumentul“ care influenteaza cel mai mult achizitia.


Staruri „piperate“ – clienti mai multi


Din acelasi studiu rezulta si importanta personajelor care isi imprumuta chipul si farmecul produselor. Cei mai multi dintre respondenti au o evidenta slabiciune pentru vedetele internationale. Din sport, favoritii detasati sunt Maria Sarapova si David Beckham, care sunt cei mai convingatori in ceea ce priveste imbracamintea casual. Pentru hainele de lux si de seara, precum si pentru parfumuri, favorita tuturor este frumoasa actrita australiana Nicole Kidman, in timp ce alta frumusete hollywoodiana, Angelina Jolie, este preferata pentru tinutele casual, ceasurile de firma, lenjeria si ochelarii de soare. Barbatii, in schimb, il prefera pe partenerul de viata al Angelinei, Brad Pitt, care este perfect pentru reclamele la ceasuri, ochelari de soare, lenjerie de firma sau parfumuri. Senzualul George Clooney este alegerea perfecta pentru hainele de lux si pentru parfumuri, in timp ce misteriosul Johnny Depp este preferat pentru vestimentatia casual.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS