Primăria Craiova nu va mai afla nemulțumirile locuitorilor orașului, după ce procedura de achiziție publică a acelui sondaj de opinie care viza „monitorizarea satisfacției cetățenilor față de calitatea serviciilor furnizate de administrația locală“ a fost anulată din lipsă de oferte. Pe 22 noiembrie, municipalitatea publica un caiet de sarcini și lansa licitația pentru achiziționarea unui sondaj în rândul craiovenilor, cu scopul de a obține o imagine cât mai corectă a percepției acestora asupra activității primăriei și a conducerii instituției, dar și informații cu privire la necesitățile și problemele locuitorilor. Sondajul ar fi trebuit să se facă pe un eșantion de 540 de persoane care au împlinit 18 ani, din nouă zone ale orașului (câte 60 de chestionare pentru fiecare sector), pe bază de întrebări libere, prin metoda „față în față“, și avea o marjă de eroare de +/- 4,2%. Pentru acest lucru, primăria pusese la bătaie 12.000 de lei, bani de la bugetul local, criteriul de atribuire fiind „prețul cel mai scăzut“. Ofertele urma să fie primite până la sfârșitul lunii trecute, dar nici o firmă nu s-a arătat interesată să se ocupe de acest sondaj.
În perioada în care primăria a așteptat oferte pentru sondajul de opinie dorit, Gazeta de Sud a lansat propriul sondaj, în rândul cititorilor săi. Timp de o săptămână, aceștia a trebuit să răspundă la întrebarea „cât de mulțumiți sunteți de calitatea serviciilor oferite de Primăria Craiova?“, unii dintre participanți alegând nu doar să dea un calificativ administrației locale, ci și să prezinte problemele întâmpinate în contractul cu primăria. În final, 84% dintre cei care și-au exprimat părerea s-au declarat nemulţumiți de serviciile oferite de municipalitate, în special de cele privind calitatea drumurilor și a parcărilor, și de gradul de implicare a funcționarilor publici în soluționarea problemelor cetățenilor. „Nu sunt mulțumit! În Primăria Craiova, de cele mai multe ori nu se respectă termenul legal de răspuns la solicitări în maximum 30 de zile de la depunerea acestora, chiar dacă prin poștă vine unul prin care se comunică faptul că vei primi în timp util un răspuns de la serviciile din primărie împuternicite să o facă!“, era una dintre nemulțumiri, transmisă de craioveanul Dumitru Constantinescu.