Impact mortal pe DE 70



Un tânăr de 27 de ani şi-a pierdut viaţa pe loc ieri-dimineaţă într-un accident de circulaţie care a avut loc în localitatea Topleţ, judeţul Mehedinţi, iar alţi doi tineri au rămas internaţi în stare gravă la Spitalul Judeţean din Drobeta Turnu Severin.

Accidentul petrecut pe DE 70, în jurul orei 6.00, s-a produs din cauza neatenţiei şoferului, dar şi din cauza drumarilor care, după ce au reabilitat tronsonul de drum Băile Herculane-Orşova, au uitat să-l semnalizeze corespunzător.

Şoferul a lovit în plin un capăt de pod de pe marginea străzii, care ar fi trebuit să aibă parapeţi de protecţie şi semnale luminoase de avertizare sau cel puţin vopsea reflectorizantă. Impactul a fost violent. Pasagerul din dreapta şi-a pierdut viaţa pe loc, şoferul a rămas aproape o jumătate de oră încarcerat în Matiz, iar pasagerul din spate a reuşit să scape după ce a ieşit pe geamul maşinii.


„În această dimineaţă (marţi – n.r.) a avut loc un accident de circulaţie pe DE 70, în localitatea Topleţ, soldat cu un deces şi vătămarea corporală gravă a altor două persoane. Din primele verificări, accidentul s-a produs pe fondul neatenţiei la volan“, a declarat Claudiu Bebec, subcomisar IPJ Mehedinţi.

La faţa locului au fost solicitate să intervină un echipaj de la ambulanţă pentru preluarea victimelor şi un echipaj de la descarcerare pentru scoaterea pasagerului rămas prins în maşină. Şoferul şi tânărul ocupant al locului din spate au rămas internaţi în Spitalul Judeţean din Drobeta Turnu Severin, cel mai grav rănit fiind conducătorul auto.


Comenteaza acum

21 Comentarii

  1. :| said:

    inca o data, incepeti cu rip-urile, ca asa e frumos, haidet`…

  2. Stefan said:

    Dl.reporter de unde scoti dumneata semnalizarea capetelor de pod,poate vrei sa se semnalizeze si pomii stalpii etc.Podul este in afara partii carosabile care pentru unii nu ajunge si trbuie sa circule si peste pouri pomii etc.De viteza nu spui nimic,de neatentie in conducere,neadaptare la conditiile de drum etc,pacat de tineretea lor .

  3. ssss said:

    @stefan,daca nu stiai capetele de pod sunt semnalizate cu banda reflectorizanta peste tot in lumea asta,numai la noi nu,daca cel de la administrarea drumurilor gandeste tot ca tine te mai miri de ce nu sunt semnalizate…..nu contest ca probabil a avut si viteza,asta o sa afle politia,dar la noi nu e semnalizat nimic,nici macar linii trasate pe asfalt nu mai avem,ca de,e vopseaua scumpa…

  4. o prietena said:

    a mai plecat un inger,un baiat extraordinar,un suflet curat.te vom iubi mereu Kap.Dumnezeu sa te odihneasca in pace!

  5. ena said:

    un fost coleg si un prieten, dumnezeu sa il ierte, vei ramine mereu in amintirea noastra acelor care te-am cunoscut KAP.

  6. pt stefan said:

    Daca nu ai circulat pe drumul respectiv, TACI.
    Sunt diverse podete mai inguste decat latimea totala a drumului (incluzand si partea de refugiu)
    si cum nu exista ABSOLUT NICI UN MARCAJ, nu ai de unde sa stii exact care e banda. Sunt curbe destul de periculoase pe acolo NESEMNALIZATE, cine nu cunoaste se poate trezi imediat in rapa.
    Intr-adevar, drumul fiind proaspat, se merge cu viteza, dar asta nu e o scuza pt lipsa marcajelor minim necesare.

  7. Vitezoman said:

    Eu de ex. merg cu viteza pt. ca am treaba si ca sa achit facturi trebuie sa merg, nu sa stau ori sa merg ca melcul. Parerea mea este ca autoritatile ar trebui sa adapteze infrastructura la ritmul social si nu sa fie invers. Conceptia politiei ca prin restrictii si radare va reduce nr. de morti pe sosele e absolut gresita, mai intai trebuie securizata infrastructura. Eu voi continua sa risc totul, indiferent de posibilele consecinte, fiindca nu am incotro. Daca nu traversez in 4 ore Ungaria si in alte 4 Austria ma suna seful si ma intreba de ce ma plateste. Nadlac – Targu-Jiu nu am voie mai mult de 4 ore ca ma da afara, nu pot sa cobor des sub 120.

  8. tu said:

    bravo tanarului, probabil ca a mai incercat de cateva ori s-o mierleasca si acum i-a reusit, probabil ca nu gasise viteza necesara, felicitari!! incet incet se rezolva si problema cu romanica, cineva spune ca e o tara frumoasa dar pacat ca e locuita… iata ca se gasesc solutii !

  9. Nu viteza said:

    Nu viteza e principala cauza, ci infrastructura deficitara. Mentalitatea ca tocmai din cauza infrastructurii ar trebui rulat cu viteze mici nu are cum sa functioneze.

  10. amica said:

    vei fii mereu in inima si in mintea noastra! nu te vom uita niciodata kap…

  11. pentru Nu viteza said:

    “Nu viteza e principala cauza, ci infrastructura deficitara. Mentalitatea ca tocmai din cauza infrastructurii ar trebui rulat cu viteze mici nu are cum sa functioneze. ”

    Bai tataie, tu te auzi (vezi) ce spui? am eu dreptate ca pana nu dispar toti idiotii din romanica (adica 90% din populatie) n-o sa ne fie usor!!!
    continua tu sa rulezi cu viteza mare pe infrastructura deficitara si sa vedem daca mai functiunezi…

  12. XXX said:

    BAI DESTEPTILOR CARE COMENTATI,NICI MACAR NU ERA EL SOFERUL,SI DE CARE INFRASTRUCTURA VORBITI VOI IN ROMANIA CANU EXISTA SI NU CRED CA VA EXISTA VREODATA ,PT CA SUNTEM PERA VAI DE MAMA NOASTRA,NIMIC NU MERGE IN TARA ASTA DE RAHAT

  13. alex said:

    lacrimi si flori pt tine.NU TE VOM UITA NICIODATA……….R .I.P. KAP

  14. Pt. 16 said:

    Sa nu securizeze ei infrastructura si sa vedem daca vor reduce nr. accidentelor. Tocmai asta e, ca eu voi muri probabil intr-un accident de circulatie, nu din viteza, ci din drumuri proaste. In Germania nu e limita de viteza si tot noi avem accidente mai multe. Eu voi rula cu viteza indiferent de drum, la riscul mortii.

  15. Politia e infantila ? said:

    Auzi mentalitate; tocmai pt. ca drumurile sunt asa cum sunt trebuie sa rulam incet. Cine mama dracului merge incet in RO ? Poate doar cand vad ca e vreun radar pe undeva, dupa care accelereaza sa recupereze. Aceasta idee nu are cum sa functioneze practic. Teoria ca teoria, dar practica NE OMOARA ! Pragmatic si realist, eu zic ca trebuie facute eforturi nu pt. reducerea vitezei (ceea ce e imposibil, ca toti alearga desi stiu ca mor), ci pt. adaptarea infrastructurii la ritmul si nevoile sociale ale prezentului. majoritatea soferilor au devenit nistte kamikaze l avolan, care nu au incotro, altfel mor de foame. Viteza asta nu e doar asa, o simpla sursa de adrenalina, cum cred politistii sau alti indivizi naivi si infantili. Viteza e o forma de a supravietui, acolo unde In RO limitele dintre viata si moarte dispar. Nu mori in accident de circulatie, atunci mori de foame ca rulezi incet. Esti constrans de viata sa alergi catre moarte.

  16. alexia said:

    Dumnezeul sa il ierte!pacat de el,era un baiat extraordinar,de nota 20.

Alte stiri

Sumarul ediției de miercuri, 31 martie 2010

Actualitate

» Obiectivitate „marca Amelia Căprărin“
» Festin expoziţional la Târgul de Paşte
» Avioane Craiova, fără director
» Managerii de şcoli ţin cu dinţii de scaun
» Moody’s a înrăutăţit ratingurile a cinci bănci elene, ca urmare a vulnerabilităţii lor financiare
» Suspendarea lui Solomon, prelungită
» Bursa a înregistrat miercuri scăderi modeste pe toţi indicii, sectorul SIF a pierdut circa 0,50%
» Mandatul de arestare preventivă a lui Sergiu Băhăian a fost prelungit
» Rezultatul la proba teoretică pentru permisul auto va fi valabil 12 luni
» Primăria Capitalei vrea să obţină mai mulţi bani din comerţul stradal
» ANRE: Preţul gazelor livrate populaţiei ar putea rămâne constant până la 1 ianuarie 2011
» Handbal: Federaţia va premia echipele campioane cu 20.000 euro
» Vicepreşedintele Judecătoriei Petroşani, arestat preventiv
» CE cere reforme urgente în zona euro în urma adâncirii decalajelor între statele membre
» Păcuraru şi Morega au susţinut în instanţă că aveau doar relaţii de serviciu, fiind colegi de partid
» Inspectorii sanitar-veterinari au aplicat amenzi de peste 3 milioane lei în luna martie
» Gorj: 120 de angajaţi ai ISU, în acţiune de Paşti
» Maria Băsescu a vizitat căminele de bătrâni din Gorj
» Craiova: Ari Roland Jazz Quartet, în această seară la Filarmonica “Oltenia”
» Unităţile bancare sunt închise trei zile de Paşte, cu excepţia unor agenţii din marile magazine
» Ministrul agriculturii vrea obligativitatea Codului de bune practici
» Ministrul agriculturii vrea obligativitatea Codului de bune practici

Local

» Schizofrenicul
» Cum poate fi anihilată reţeaua
» Impact mortal pe DE 70
» „Bizoni“ în trafic sub ochii oamenilor legii
» „Rabla“ pentru firme, fiasco la prima strigare
» Scurte ştiri

Dolj

» Se deschide ţeava
» Poliţist cercetat în libertate, după ce a ucis o femeie

Gorj

» Finul din Gorj al lui Cătălin Voicu, abonat la contracte publice
» Peste 40 de unităţi şcolare vor fi comasate în Gorj

Sport

» Deţinătoarea trofeului Ligii Campionilor vizitează Londra
» Marica aşteaptă în zadar felicitările selecţionerului Răzvan Lucescu
» Ungur a început bine la Napoli
» SCM, la penultimul meci acasă
» Revine Claudiu Ştefan la CSM?
» Gimnastele, victorioase în Franţa
» „Sorinaccio“, fără atacanţi
» „Pepe“, înjurat
» Violeţi de furie

Magazin

» Scurte ştiri
» Moda primăverii, la preţ redus
» Întreruperi energie electrică de mâine
» Fereşte-te de radar!
» Picătura de cunoaştere
» Bancul zilei
» Vremea în Oltenia
» Ia te uită!
» HOROSCOP

Top