5.3 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljDeputatul PSD de Dolj, Valeriu Zgonea, critica vehement opozitia

Deputatul PSD de Dolj, Valeriu Zgonea, critica vehement opozitia

Partidul de guvernamint, asistind oarecum neputincios la motiunile de cenzura la care a trebuit sa faca fata executivul, se vede nevoit sa recunoasca faptul ca in acest moment nu exista instrument de sanctionare a opozitiei. „Ar trebui descoperita o modalitate de sanctionare a celor care scriu motiuni pentru ca nu au stiut niciodata sa conduca. Iar motiunea as numi-o demagogia neputintei sau „apelatiunea puterii impotriva demagogiei neputintei“. Neputinta de a intelege legea in folosul comunitatii si nu al grupului de interese pe care le reprezinta aceste partide; neputinta de a realiza ceva pentru tara ca partid istoric; demagogia de a transforma orice lege in tehnica oratorica, stimulind cititul in diagonala si analizind doar pasajele care lovesc in companiile care au supt ilegal resurse financiare in perioada 1996-2000; transformarea luptei pentru relansarea Romaniei intr-o imensa scena pentru prezentarea discursurilor demagogice; neputinta de a construi, transformata in vointa de a distruge; neputinta construirii unui climat politic modern, bazat pe negociere, toleranta si realizarea unui parlament democratic, ca sursa de progres a comunitatii“, a declarat in plenul Parlamentului Romaniei, Valeriu Zgonea, deputat PSD de Dolj. El sustine ca opozitia, prin introducerea repetata a motiunilor de cenzura, nu a facut altceva decit sa transforme un drept fundamental intr-o „retorica simplista, ce prezinta mai degraba dorinta de a acumula puncte electorale, decit o abordare lucida si responsabila.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS