Mic-dejun: idei delicioase şi bogate în proteine



Micul dejun este considerat cea mai importantă masă a zilei şi pe bună dreptate. Cum altfel să-ţi începi dimineaţa dacă nu cu un plus de energie şi o masă delicioasă care să-ţi alunge senzaţia de foame şi care, totodată să-ţi satisfacă papilele gustative. Mai mult, micul dejun te poate ajuta să mănânci mai puţin pe perioada zilei, potrivit csid.

Iată câteva sugestii delicioase şi sănătoase cu care să-ţi începi ziua.

Iaurt grecesc şi fructe de pădure. Iaurtul grecesc este un pachet de proteine, dar mai ales de calciu şi potasiu, ideale pentru oase. Pentru un mic dejun care să-ţi ofere necesarul zilnic, adaugă deasupra fructe de pădure şi cereale.

Budincă de chia cu afine. Undeva la două linguri de seminţe de chia conţin 5 grame de proteină şi 10 grame de fibră. Odată lăsate la înmuiat în lichid, seminţele de chia iau forma unei budinci. Se pun pune o cantitate mică de lapte, cât să le acopere şi se lasă peste noapte, la frigider. Dimineaţa se poate mânca alături de miere şi fructe.

Cereale bogate în proteine.  Nu toate tipurile de cereale au aceleaşi valori nutriţionale. Unele dintre ele nu conţin prea multe proteine, în timă ce altele ne pot asigura necesarul zilnic, iar asta datorită prezenţei nucilor şi seminţelor.

Frittata cu legume. Cu 6 grame de proteine de fiecare, ouăle sunt una dintre cele mai bune moduri de a începe dimineaţa. Frittata cu legume poate asigura necesarul zilnic de proteine, iar în mai puţin de 20 de minute este gata. Aşadar, este un mic dejun sănătos şi rapid.


Somon afumat. Somonul afumat este un ritual al fiecărei dimineţi în ţările scandinave. Este bogat în omega-3, proteine şi poate fi consumat cu frittata, omlete sau chiar clasicul toast cu brânză slabă.

Toast cu unt de arahide. Uită de siropul de arţar şi fă o schimbare: untul de arahide. Două linguriţe de unt de arahidă conţin 7 grame de proteină, acizi graşi şi vitamine şi ajută nu doar la îmbunătăţirea stării de sănătate, ci şi la scăderea în greutate. Poate fi consumat şi cu smoothie-uri sau un castron de cereale integrale.

Brânză cottage cu fructe. Şi în cazul acestui aliment putem vorbi de prezenţa proteinelor, dar şi a aminoacizilor care ajută la refacerea musculaturii.

Terci cu quinoa. Aceste seminţe de mici dimebnsiuni sunt un pachet complet de proteine. Pentru micul dejun potţi servi quinoa ca terci, cu topping-ul tău favorit: scorţişoarp, fructe proaspete sau nuci.

Smoothie cu căpşune. Pentru o băutură bogată în proteine poţi opta pentru un smoothie complex. Amestecă în blender căpşunele, o banană, lapte şi câteva cuburi de gheaţă, iar pentru extra proteine alege iaurtul grecesc sau pudra de cacao.



Comenteaza acum

Alte stiri

Sumarul ediției de marţi, 5 februarie 2019

Actualitate

» Eurostat: Copiii din România sunt cei mai sănătoși din Europa. Peste 99% dintre copiii sub 16 ani au stare de sănătate bună sau foarte bună
» Cea mai nouă insulă din lume este plină de mistere
» Somnul este cel mai bun analgezic
» Un ou este imaginea de pe Instagram ce a căpătat renume mondial.
» Cum se poartă corect măştile chirurgicale pentru a nu te îmbolnăvi
» Claudiu Manda: Vrem să renunţăm la serviciile SRI pentru secretizarea stenogramelor
» Studiu: 27% dintre copii din România petrec peste 6 ore online
» MAE: Atenţionare de călătorie în Grecia
» Ce ar trebui sa facem ca sa iesim dintr-o masina rasturnata?
» Faringita: ceaiuri, remedii naturale şi modalităţi de prevenţie
» Zeci de mii de persoane, evacuate din clădiri, în Moscova, după ameninţări cu bombă
» Cum să depășești teama de condus
» Ce e de făcut când cineva îți înșală încrederea
» Stresul muscular – consecința copleșitoare a multitasking-ului
» Un model cu sindrom Down, primul ambasador al unui brand de produse cosmetice
» Jurnalist britanic, John Cantlie, luat ostatic de SI în urmă cu şase ani, este probabil încă în viaţă
» Mic-dejun: idei delicioase şi bogate în proteine
» Cutremur de suprafaţă, produs în vestul Greciei
» Taxă de vizitare pentru turişti în unul dintre cele mai frumoase oraşe din Europa
» Șoferul care a provocat accidentul de pe Autostrada Transilvaniei era live pe Facebook

Publireportaj

» Cum poti sa cresti vanzarile utilizand Facebook Ads?

Dolj

» Întreruperi energie electrică de mâine
» Tânăr din Ghidici premiat de regina Marii Britanii
» Spitalul CFR are cel mai performant mamograf din Oltenia
» Un tramvai numit dorinţă, la Craiova
» (GALERIE FOTO) Scoate Claudiu Manda din nuntă banii pentru casa de lux?
» Craiova: Târgul de Turism al Olteniei debutează pe 8 martie

Gorj

» Primăria anunţă că nu vor fi majorate impozitele şi taxele locale
» Târguri de mărţişoare şi produse tradiţionale, în pregătire la Târgu Jiu
» Doar 112 doze de vaccin antigripal, disponibile în Gorj
» Excedentul bugetar de la CJ, trimis la Ministerul Dezvoltării
» Robert Bălăeţ, în cărţi pentru postul de director al Clubului Sportiv Municipal
» Curtea de Conturi, sesizată cu privire la banii în plus de la CEO
» Gorj: Marian Rotaru nu mai este șef la Direcția de Patrimoniu
» Biciclist lovit de o maşină la Târgu Jiu

Sport

» De mâine se vând bilete la SCM – Bera Bera
» Baschetbaliştii, solicitaţi în Cupă. UPDATE: Înfrângere la limită în Ardeal
» Petre, Enache şi Gunie, rivalii „satelitului“ (UPDATE)
» CSO Filiaşi, amical cu Pandurii la Târgu Jiu (UPDATE)
» Fotbal / Mitriță își ia „La revedere“ de la fanii Științei la meciul cu CFR Cluj
» Fotbal / Cipru U18 – România U18, scor 1-1, într-un joc amical. Alex Sîrbu a fost titular
» Fotbal / Carlos Fortes, la primul antrenament în tricoul Universităţii Craiova (VIDEO)

Sanatate

» Cum scapi de mâinile și picioarele reci
» Cum scapi de durerea în gât
» Direcția de Sănătate Publică recunoaște că i-a eliberat parafă de medic italianului Matteo Politi: „Am demarat o anchetă internă“

Magazin

» Somnul insuficient creşte sensibilitatea la durere
» Horoscop
» Bancul zilei
» O femeie a ţinut timp de 20 de ani în pod un cadou primit de la mătuşa ei. Recent, a aflat că era o comoară
» Coproducţia românească “The Sisters Brothers”, marea câştigătoare la gala premiilor Lumière 2019

Top