Abonaţii RCS&RDS, furnizorul local de cablu, internet şi telefonie, semnalează alte probleme pe care le au cu această companie. Fira Piţurcă, o abonată din Craiova, ne sesizează că i-au fost sistate serviciile de internet şi telefonie, deşi şi-a achitat la timp facturile. „Dacă privim factura cu chitanţele, observăm că suma de 76,6 lei – factura curentă – are scadenţa la data de 31 octombrie 2011. Spre stupoarea mea, pe data de 25 octombrie mi s-a întrerupt accesul la internet şi telefon pe considerent că nu este plătit. Cum este posibil? De ce se mai trece pe factură care este ultima zi de plată? Mi s-a comunicat că reconectarea se face plătind taxa de instalare. Este corect?“, se întreabă abonata. Problema taxei de reconectare a mai fost abordată de GdS, la sesizarea abonaţilor. De cele mai multe ori, „deconectarea“ se face doar din pix. Până la închiderea ediţiei, compania RCS&RDS nu a transmis un punct de vedere la această sesizare. La sfârşitul săptămânii trecute, reprezentanţii RCS&RDS anunţau că „suntem permanent interesaţi să oferim suport optim clienţilor noştri“.
RDS deconectează prin surprindere
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei