22.8 C
Craiova
luni, 29 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateRDS deconectează prin surprindere

RDS deconectează prin surprindere

Abonaţii RCS&RDS, furnizorul local de cablu, internet şi telefonie, semnalează alte probleme pe care le au cu această companie. Fira Piţurcă, o abonată din Craiova, ne sesizează că i-au fost sistate serviciile de internet şi telefonie, deşi şi-a achitat la timp facturile. „Dacă privim factura cu chitanţele, observăm că suma de 76,6 lei – factura curentă – are scadenţa la data de 31 octombrie 2011. Spre stupoarea mea, pe data de 25 octombrie mi s-a întrerupt accesul la internet şi telefon pe considerent că nu este plătit. Cum este posibil? De ce se mai trece pe factură care este ultima zi de plată? Mi s-a comunicat că reconectarea se face plătind taxa de instalare. Este corect?“, se întreabă abonata. Problema taxei de reconectare a mai fost abordată de GdS, la sesizarea abonaţilor. De cele mai multe ori, „deconectarea“ se face doar din pix. Până la închiderea ediţiei, compania RCS&RDS nu a transmis un punct de vedere la această sesizare. La sfârşitul săptămânii trecute, reprezentanţii RCS&RDS anunţau că „suntem permanent interesaţi să oferim suport optim clienţilor noştri“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

40 COMENTARII