32.6 C
Craiova
duminică, 17 august, 2025
Știri de ultima orăActualitateCum te plimbă CEZ de la Ana la Caiafa

Cum te plimbă CEZ de la Ana la Caiafa

Compania CEZ loveşte constant în consumatori. Încă un cititor GdS a venit la redacţie pentru ne povesti despre greutăţile pe care le-a întâmpinat cu firma de utilităţi. Aceasta l-a plimbat dintr-o parte în alta, după ce omul a făcut o cerere de mutare a contorului pentru a începe lucrările la o casă. Nici până acum, cei responsabili nu au rezolvat problema, iar bărbatul stă, de patru luni, şi fără curent, şi cu casa demolată.

Lami Francis a venit la sediul Gazetei de Sud încărcat de acte. Acesta este nemulţumit că, de nu mai puţin de patru luni, nu are curent la casa de la ţară pe care doreşte să o renoveze. Contractul cu CEZ este pe numele cumnatei sale, însă bărbatul s-a ocupat de toate formalităţile. Nu poate, însă, să înceapă lucrările de renovare pentru că pichamerele şi sculele pentru reconstrucţie funcţionează numai cu energie electrică. Dar CEZ nu pare să ştie asta.
„Am o casă în satul Mlecăneşti, comuna Mischii. A trebuit să o demolez şi aveam nevoie să mut şi contorul. S-a făcut lucrarea, am dat foarte mulţi bani pentru mutatul contorului. Întâi a venit o firmă care a mutat contorul la poartă, o firmă de-a CEZ-ului. A venit apoi o altă firmă, care a tăiat firul de pe casă şi l-a mutat la poartă, în vechiul contor. A treia firmă trebuia să vină ca să lege ceasul şi să-l sigileze. Dar, când a venit, au spus că este deteriorată cutia şi trebuia schimbată de prima firmă“, a povestit bărbatul despre cele trei echipe trimise de CEZ să rezolve problema.

Plăteşti, dar nu te bagă nimeni în seamă!

Prima firmă, susţine clientul CEZ, a spus că lucrarea ei a fost recepţionată şi au pasat problema către cea de-a doua firmă. Aceasta, însă, susţine că nu are legătură cu problema, iar cea de-a treia firmă nu poate face lucrările finale pentru că nu este bună cutia. Bărbatul a fost, astfel, plimbat de la Ana la Caiafa timp de patru luni, perioadă în care, evident, nu şi-a putut începe lucrările la casă.
El a efectuat, în total, în această perioadă, o plată de peste 1.500 de lei către SC CEZ Distribuţie SA pentru un lucru pe care nici acum nu îl are: curentul electric. „Ultima factură de curent a fost emisă în luna septembrie. De atunci, nu mai avem curent acolo. Mie îmi tot spun că se încearcă remedierea deficienţelor. Pe 6 decembrie, printr-o sesizare telefonică, i-am întrebat ce se întâmplă, iar ei, pe 6 ianuarie, deci după o lună, mi-au răspuns şi mi-au spus să aştept“, a povestit bărbatul deznădăjduit, privind teancul de acte pe care le-a adus cu el.
Conform binecunoscutului „protocol“ al CEZ cu Gazeta de Sud, compania nu răspunde solicitărilor cotidianului nostru. Consumatorul este ţinut pe loc de patru luni, fără nici o explicaţie. „Nu mi se spune cine este vinovat şi care este soluţia. Cutia trebuia schimbată până acum, am plătit pentru ea, dar nu ştiu cine trebuie să vină să rezolve. De patru luni stau fără să fac nimic“, a spus Lami Francis. Acesta susţine că s-a gândit să acţioneze firma în instanţă, deoarece consideră că nu mai există altă cale prin care să forţeze mâna companiei să ofere serviciile plătite. Între timp, CEZ doarme.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS