10.1 C
Craiova
vineri, 7 noiembrie, 2025
Știri de ultima orăActualitateBrandul turistic al României, promovat pe Facebook

Brandul turistic al României, promovat pe Facebook

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a decis să folosească Facebook, cea mai importantă reţea de socializare din lume, pentru promovarea imaginii României şi pentru creşterea numărului de turişti care ne vizitează ţara.
Ministrul Elena Udrea a declarat marţi că strategia pe new media va fi gata până în decembrie, iar prima campanie va fi derulată în februarie, cel târziu martie 2011. şi a  precizat totodată că nu a discutat cu cei de la Facebook despre bugetele de comunicare şi că sunt încă în faza stabilirii obiectivelor şi elaborării unui plan de acţiune pentru atingerea acestora. Elena Udrea a afirmat că această colaborare cu Facebook se întemeiază pe eficienţa campaniilor de comunicare, în sensul măsurării precise (în termen de număr de turişti sosiţi în România) a rezultatelor acestor campanii.
"Am convenit cu Blake Chandlee, vicepreşedinte al Facebook, următoarele: elaborarea de către MDRT şi Facebook a unei strategii de comunicare integrată pe canale de social media/new media a iniţiativelor ministerului în domeniul turismului, stimularea dezvoltării programelor turistice româneşti prin adoptarea celor mai noi inovaţii din industria Internetului, organizarea de către Facebook a unor sesiuni de training pentru angajaţii ministerului şi pentru reprezentanţi ai industriei turismului din România în vederea folosirii new media pentru promovarea destinaţiilor turistice şi pentru creşterea circulaţiei turistice", a spus Elena Udrea.
Ministrul a adăugat că MDRT şi Facebook vor organiza conferinţe cu toţi actorii implicaţi în industria turismului din România pentru implementarea strategiei de new media.
La rândul său, vicepreşedintele Facebook şi director comercial pentru pieţele emergente, Blake Chandlee, a spus, în cadrul conferinţei, că Facebook va măsura numărul de turişti care vin în România şi că Facebook mai are astfel de colaborări cu Spania şi ţări din Asia, "având o experienţă vastă în acest domeniu".
Reţeaua de socializare Facebook are peste 500 de milioane de utilizatori în întreaga lume.
Brandul turistic al ţării, acre a costat 894.970 de euro, a fost lansat pe 29 iulie la Shanghai, în China, la Expo 2010. Pentru brandul de ţară vor fi cheltuite 75 de milioane de euro până în 2013, această finanţare fiind exclusiv europeană.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII