Sesizaţi Protecţia Consumatorilor!
Doamna Didina Salamarin din Craiova ne-a scris la redacţie deoarece a cumpărat, la îndrumarea vânzătorului, o imprimantă care nu corespundea cerinţelor sale. „În magazin am apelat la un angajat pentru mai multe detalii, şi anume am cerut să ni se recomande o imprimantă bună, dar care să aibă cartuşe reîncărcabile. Vânzătorul ne-a recomandat cea mai scumpă imprimantă, în valoare de 1.200 de lei, aceasta neavând cartuşe reîncărcabile, ci cu cip“, a explicat doamna Salamarin. Ulterior, angajatul respectiv nu şi-a mai recunoscut vina, iar produsul nu a fost schimbat.
GdS: Doamnă Didina Salamarin, potrivit informaţiilor primite de la reprezentanţii Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor, chiar dacă luaţi în considerare recomandările venite de la angajaţii din magazine, este bine ca înainte de a cumpăra un anumit produs să citiţi cu atenţie caracteristicile sale. În situaţia actuală, faceţi însă o sesizare la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Dolj!
De altfel, în orice problemă pe care o aveţi cu privire la produsele achiziţionate, este bine să vă adresaţi CJPC Dolj. Potrivit legislaţiei în vigoare, dacă în primele şase luni de la cumpărarea unui produs de folosinţă îndelungată apar probleme, comercianţii sunt obligaţi să-l schimbe sau să returneze banii înapoi.
Andreea HORCONE
Adresaţi-vă CJPC şi poliţiei!
Domnul Ion Pescaru din Craiova ne-a sesizat cu privire la faptul că în spatele Autogării Craiova Nord există un bar unde se vinde „votcă prefabricată, la negru, în sticle de votcă originală. Băutura contrafăcută se vinde cu 1 leu“. Mai mult decât atât, acesta a precizat că, după ora 19.00, localul respectiv ar fi frecventat de persoane cu preocupări nu tocmai ortodoxe. „Omul munceşte o tură, aşteaptă autobuzul, intră să bea şi el o bere, dar când pleacă îşi dă seama că nu mai are nimic în buzunar. Poliţia se plimbă pe la fântâna arteziană cu copiii. Faţa contează“, notează domnul Pescaru.
GdS: Domnule Ion Pescaru, pentru neregulile cu privire la calitatea produselor comercializate de barul respectiv trebuie să faceţi o sesizare la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Dolj în care, pe lângă nemulţumirea pe care o aveţi cu privire la produsele respective, să specificaţi poziţionarea exactă a barului. Având în vedere preocupările anumitor „clienţi“ ai localului, faceţi o sesizare scrisă şi la Secţia de Poliţie din zonă.
Andreea HORCONE