Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Societate

Programări la telefonul... ocupat

Societate - Simona TUDOR
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Programările se fac doar luând legătura telefonic cu recepţionerele

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

La laboratorul de analize medicale Synevo din Craiova, bolnavii asiguraţi au ajuns să se calce în picioare pentru o programare, care se poate face doar telefonic. Iar la telefon nu răspunde nimeni.

Luni, 17 august. Zi de programări la Synevo din Craiova. Zeci de oameni se certau în holul laboratorului cu angajatele care nu voiau să le facă programare pentru analize medicale, deşi toţi aveau trimitere de la medicul de familie. Alţi câţiva se plimbau nervoşi pe holuri sau prin curtea laboratorului cu telefonul mobil la ureche. Sunau la laborator, în speranţa că va răspunde cineva ca să le facă programare. Degeaba.
Printre ei se afla şi Traian Ghemeci. Era a doua oară într-o lună când pensionarul craiovean încerca să-şi facă analizele medicale la Synevo. Prima oară se prezentase la începutul lunii august, dar angajata de la recepţie l-a trimis acasă, spunându-i că programările se fac doar la telefon, pe data de 15, pentru luna următoare. Pe 15 august, Ghemeci s-a lovit însă de o mare problemă. Numărul apelat suna încontinuu ocupat, ca la emisiunile de jocuri şi concursuri de la televizor.
Pensionarul nu s-a dat bătut cu una cu două. Pentru că 15 august picase într-o zi de sâmbătă, adică nelucrătoare, omul s-a gândit că poate programările se fac luni.

„Nu mi-a răspuns nimeni“

Aşa că pe 17 a încercat iar să se programeze telefonic. Dar nici de data aceasta nu a răspuns nimeni la telefon. Neînţelegând ce se întâmplă, Ghemeş a mers la laborator ca să ceară explicaţii. Numai că acolo mai aşteptau alte câteva zeci de persoane care aveau aceeaşi problemă şi care cereau să li se facă programare pe loc.
Consecvenţi propriilor reguli, angajaţii Synevo au refuzat să facă programări altfel decât telefonic. În aceste condiţii, Ghemeş a scos telefonul mobil din buzunar şi a încercat, din curtea laboratorului să se programeze telefonic. „Am avut surpriza să constat când am ajuns acolo că erau în jur de 50 de persoane care aşteptau să li se facă programare şi nu li s-a făcut programare decât celor care au dat telefon. Am sunat şi eu de pe telefonul mobil, dar nu mi-a răspuns nimeni“, a spus Ghemeş.
Grigorie Bălăceanu, un alt pensionar venit pentru programare, a avut mai mult noroc. Lui i-a răspuns recepţionera, dar numai pentru a-l anunţa că nu se mai fac programări. „Am dat telefon din curte şi mi s-a răspuns. Am fugit repede în interior şi m-am trezit faţă în faţă cu doamna res-pectivă cu care vorbeam şi care mi-a spus, tot prin telefon, că nu mai sunt locuri libere“, susţine Bălăceanu.
Pensionarul a crezut că recepţionera glumeşte. Încă de dimineaţă, de la ora 7.00, încercase să sune la cele două numere de telefon la care Synevo face programările, dar nu îi răspunsese nimeni.
Supărat, a cerut să stea de vorbă cu cei din conducerea laboratorului, dar i s-a răspuns că sunt în concediu. A sunat şi la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, dar doamna de la capătul firului i-a răspuns că nu este de competenţa acestei instituţii rezolvarea cazului său.

Plafon de 100 de pacienţi

Şefa laboratorului Synevo susţine că de vină pentru situaţia creată sunt pacienţii, medicii de familie, casa de asigurări de sănătate, direcţia de sănătate publică şi celelalte laboratoare de analize medicale, nicidecum sistemul de programare pe care l-a creat. „Problema este că fondurile sunt foarte mici şi trebuie împărţite la 40 de laboratoare. Dintre aceste laboratoare, multe primesc acreditare prea uşor de la direcţia de sănătate publică, deşi nu au nici măcar condiţii decente. Iar noi, cu toate că suntem cel mai serios şi mai bine dotat laborator, primim doar 10.000 de lei pe lună, bani care abia ne ajung să facem analize la 100 de pacienţi, în condiţiile în care cererea este cel puţin dublă. Mai sunt şi pacienţi care sunt abonaţi la laboratorul nostru şi vin în fiecare lună, iar medicii de familie le dau trimitere, de teamă să nu plece la alţi medici“, a declarat dr. Angelica Iliescu, manager Synevo Craiova.
Pe de altă parte, dr. Iliescu a spus că este exclus ca angajaţii să nu răspundă la telefonul pentru programări, cu excepţia cazurilor în care telefoanele sună ocupat, din cauza numărului prea mare de pacienţi care vor să se programeze în acelaşi timp.


Fonduri cu o cincime mai mici

Fondurile alocate pentru asistenţa medicală paraclinică în anul 2009 sunt, potrivit Casei de Asigurări de Sănătate Dolj, în valoare de 6.953.000 lei, faţă de 7.875.000 lei la care s-a adăugat şi o suplimentare de 599.000 de lei, în anul 2008. Pentru 2009, CAS Dolj a solicitat Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate suplimentarea fondurilor cu 4.517.000 lei. Din bugetul alocat acestui tip de servicii medicale sunt achitate investigaţiile paraclinice (analize medicale, radiologie şi ecografie), inclusiv serviciile de înaltă performanţă (CT, RMN).
 



 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 4.43/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.4 din 7 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Dan RO-tariu:
    Acesta e capitalismul. Amintiti-va ca in 1990 dreapta ne spunea ca privatizarea o sa schimbe proasta deservire a clientilor. La 20 de ani citim acest articol si tragem concluzia: privatizarea nu e o solutie, transformarea asigurarii sanatatii a transformat in afacere un domeniu care ne cere bani si ne da nimic in schimb, specializam in continuare forta de munca inalt calificata in domeniul medical (si nu numai dar ma refer la acest articol) care prefera sa munceasca in afara. Deci prefer socialismul care macar avea un plus: atentia cu care-l atingeai pe medic era minora fata de 100 lei ziua de spitalizare inventata de PNL si mentinuta de un partid care sa da social si nu e!
    2009-08-20, 00:38:07 (79.117.200.*)
  2. de pt rotariu:
    rotariule credeam ca ti-au taiat astia netul, redescoperisem placerea de a citi gds-ul online dar aparusi tu iar; nimeni nu-i obliga pe pacienti sa faca analizele la synevo, pot merge oriunde, sunt o sumedenie de laboratoare in craiova, multe de fundul curtii cu plafoane de cateva ori mai mari decat synevo, directoarea de la synevo are dreptate, are plafon mic, asta e realitatea; pt autoarea articolului: te rog sa fii mai explicita si sa scrii ca acea coada era strict pt gratuitate, sunt convins ca cine voia sa faca analizele cu bani se putea programa imediat, haideti sa eliminam confuzia; fratilor, laboratoarele sunt un bussines, e investitie serioasa in aparatura, banii aia trebuie recuperati, e normal, nu face nimeni un bussines sa iasa in pierdere, toti vor moca dar realitatea e ca sanatatea costa in orice tara din lume, haideti sa lasam vrajeala comunista ieftina, vrei analize corect efectuate mergi la un laborator dotat cu aparatura f scumpa, vrei analize gratuite mergi la un laborator de fundul curtii cu aparatura facuta la rusi in 1970 si casata de vreun spital din tara, simplu, asta e realitatea, sa lasam indignarea si sa fim obiectivi
    2009-08-20, 00:53:47 (92.80.253.*)
  3. de Vertical:
    Florica, lasa bau-bau' cu comunismul ieftin! Poti sa dotezi tu cat vrei orice laborator sau cabinet (privat sau de stat), cu cele mai performante aparaturi existente pe mapamond sau in univers... Daca medicii au doar notiuni de baza... ori se vor uita la aparate ca vitelul la poarta noua, ori vor da rezultate dupa cum ii taie capul (din burta) si bolnavul tot bolnav ramane. Sa nu mai vorbim de nefolosirea corecta in mod intentionat. Ca doar s-a vazut ca sunt medici care chiar daca pricep cat de cat sau chiar foarte mult despre ce boli este vorba, refuza sa aplice tratamente sustinute, pentru ca nu le permite "angajamentul" fata de reprezentantii industriei farmaceutice si de capii din sistem care ii CONTROLEAZA" si LE ASIGURA CONGRESELE, VACANTELE SI ALTE ALEA, ALEA... Si asta nu are nici in clin, nici in maneca, cu comunismul, pentru ca este o practica raspandita si prin tarile "civilizate". Se uita "primarul" la ecograf ca boul la poarta si nu mi-a vazut nodulii nici la tiroida si nici la glandele salivare. A trebuit sa repet examinarile, ca probabil nu i-au fost suficienti banii dati, ca mi-a inclus doua prestatii in aceeasi factura. Si a dedicat exact 3 minute, nu mai mult intregii examinari. La cea de-a doua examinare a durat circa 30 minute. Si prin februarie va relatam cum mi-au pierdut eprubeta cu sange si dupa 3 saptamani de amanari, in care imi serveau un raspuns de genul "nu sunt gata rezultatele, nu au sosit de la celalalt laborator" au recunoscut neglijenta dar voiau sa ma convinga ca vor trimite a doua zi sangele la analizat (al cui sange nu se stie) si ca vor fi gata in maxim doua zile... Asa ca... las-o usurel cu amortizarea investitiilor, ca... oricum bolnavii le platesc, si cu bani si cu suferinte si chiar cu viata. Poti sa-i pui tu porcului cate tichii de margaritare vei dori; va ramane tot porc. Deci... nu aparatura ii face competitivi pe medici ci pregatirea di devotamentul, constiinta lor in a-si face meseria pe care singuri si-au ales-o, liberi si nesiliti de nimeni.
    2009-08-20, 01:26:49 (79.41.243.*)
  4. de trotineta Fraud:
    nu e Florica dar e Prostu`! Trimite pensionarii la facuri scumpe dupa ce i-au platit studiile si alte alea! Doamne ce-as vrea sa-i vad pe toti pacmanii astia pensionari si sa le aduc aminte de mentalitatea asta! La taclalele avute saptamina trecuta cu nemtalaii, un pensionar (si sint multi din astia) se intreba ce s-a intimplat cu Jermania "lor" de la boom-ul economic al anilor 70-80 la situatia de astazi! I-am spus ca atunci au dus-o "bine" pentru ca acumulau credite "internationale" fara minte iar astazi se platesc dobinzile (nu: nu plateste ratele, doar dobinzile) si de aceea se merge de la rau la si mai rau: taxe peste taxe! S-a intors si a schimbat subiectul (avem state vechi pe aceasta tema)! Nu a vrut aceasta explicatie! Nici USA si nici Jermania nu sint raspunzatoare pentru ce li se intimpla astazi (pensionarilor)! Probabil ca daca as fi inceput cu "imigrantii" s.a. i-ar fi placut! Iegzact asa sinteti si voi dragi pavlovieni si pacmani jigariti: nu `tereseaza cine -ce este de vina atit timp cit este pe gusturile voastre! "Da! Daar guustuuriile?"! (a la Caragiu). Iar nenea ala care nu mai vrea sa plateasca 250 000€ impozite si taxe zicea ca in urmatorii 10 ani, Statul nu va mai acorda garantia pensiilor! Se va "retrage"! L-am intrebat daca stie ceva sigur si mi-a spus ca e o idee a lui..... in urma evolutiei "politicii" jermane! Asta-i boroul jerman de astazi nu ala din nori de unde traieste boul ala de mamucika!
    2009-08-20, 05:35:04 (92.116.14.*)
  5. de to`arashul Matrics:
    pina si medicii "civilizati" sint mai prosti decit predecesorii lor!!! .... http://www.dailymail .co.uk/news/article- 1206681/Why-doctors- clever-used-be.html "Doamnelor si domnilor Elvis a parasit cladirea! "
    2009-08-20, 06:04:46 (92.116.14.*)
  6. de PACIENTUL:
    Sanatatea, boala si moartea au devenit afaceri din care uniii au facut si fac averi colosale. Sa le dea bunul Dumnezeu la cei ce au adus sistemul de sanatate si viata in Romania sa aiba parte numai de spitale, dricuri si morgi, lor si la familiile lor. Alo, solomoane in loc sa cumperi becuri si ghirlande de 1,4 milioane de euro mai bine acesti bani ii dadeai la sanatate, ca doar te dai copil necajit de la tara si asta numai in campanie pana smulgi voturile de la prosti, dupa aia le intorci ceafa care ti s-a ingrosat ca la un bulgaroi, sa nu mai vorbesc de obrazul care s-a facut de toval. Romani, moarte usoara si rapida ca sa scape ciocoii de cheltuieli inutile si sa aiba ce fura. Si apropo de cei care se simt deranjati de socialism, astia sunt niste jigodii care au ajuns la cascaval si cred ca nu li se va mai lua in veci, eu cred ca mai au si altceva de pierdut, poate zilele acelea in care ar putea sa ne mai chinuie. Patria este norodul si nu tagma jefuitorilor.
    2009-08-20, 08:25:10 (80.96.3.*)
  7. de Elena:
    Parca acum nici o luna ii ridicati in slavi si le faceati reclama celor de la Synevo...de cat de bine a fost primita autoarea articolului la receptie..cat profesionalism la analize....zambete.. bla bla...acum ce ati patit?Nu ati mai fost platiti pentru reclama gratuita? De cand am citit acel articol nu am mai citit GDS si acum cand am vrut sa citesc din nou...iar reclama la synevo...Bleah..rusi ne
    2009-08-20, 08:46:09 (79.117.160.*)
  8. de pt. autoarea articolului:
    Cum dracului se pot "calca in picioare" [solicitantii de analize medicale] daca programarile se fac NUMAI prin telefon? Cele doua persoane din fotografie (parind a se adresa celor doua receptioniste) nu se "calca in picioare". Atunci, S. T., de ce folosesti aceasta expresie? Ca sa ai "priza la public"? In fine, aceasta gazeta nu este singura care de ani de zile foloseste cliseul gaunos si obositor al "calcatului in picioare". Mai este o expresie -- la fel de inconstient vinturata in cei 20 de ani ai, presei libere si la fel de suficienta si prafuita ca si acesti 20 ani, trecuti vitejeste prin calcari in picioare si batai: "Romanii" (cuvint de cele mai multe ori invocat) "au luat cu asalt" . De 20 de ani romanii se tot "calca-n piciore" si "iau cu asalt". Poate pt. ca la astea (si la hotii) se pricep ei cel mai bine. Si cum ziaristii sint la fel sau mai destepti decit cititorii lor, expresiile astea jalnice si rasuflate au avut (si continua sa aiba) priza la public.
    2009-08-20, 09:08:12 (70.57.255.*)
  9. de Elena:
    Dar chiar,de ce nu aveti fotografii cu "zecile de pacienti care se certau in holul laboratorului cu angajatele" sau cu cei "alţi câţiva se plimbau nervoşi pe holuri sau prin curtea laboratorului cu telefonul mobil la ureche"..?
    2009-08-20, 09:24:32 (79.117.160.*)
  10. de uimitu':
    articolul este despre un laborator de top ce are un plafon minuscul iar comentariile de aici sunt halucinante: unul povesteste despre germani cat de rau o duc (?!), altul deschide balul despre ce bine mergea sanatatea in comunism (amice pe vremea aia pt un medicament banal te milogeai de soferii de tir sa ti-l aduca din afara), un altul il injura pe solomon ca nu da banii de ghirlande pt sanatate(amice asta ar fi ilegal, ar fi deturnare de fonduri, primaria nu poate sa se implice financiar in problema asta, in cel mai bun caz poate da un spatiu dar nu are voie sa se asocieze in activitati medicale, e ilegal), un altul se da proletar isteric spunand ca pensionarii au platit scoala celor din sistemul sanitar (amice, scoala e pe bani iar cei care au platit taxele studentilor sunt parintii lor nu pensionarii tarii), un alt destept spune ca aparatura nu e importanta ci devotamentul (la spitalul din ciuca macaii sunt multi oameni devotati de ce nu mergi acolo?) etc.. ce buni suntem noi romanii sa fim moralisti, atotstiutori si constiinte civice inalte !! uneori cred ca ne meritam soarta
    2009-08-20, 09:56:06 (92.80.253.*)
  11. de nikko:
    @uimitu': bine ai venit pe gds...bine ai venit in oltenia....mereu surprinzatoare:))
    2009-08-20, 10:12:00 (86.127.68.*)
  12. de andi:
    intamplator am fost in acest laborator de "top" cum il gratuleaza un cititor mai sus pentru a ridica rezultatele unor analize platite de mine. nu mai pun la socoteala faptul ca a trebuit sa astept, desi era cel putin o persoana in spatele ghiseului care statea de pomana, ca doreii din reclame. in fine, discutie intre o persoana care fusese trimisa de medic pentru analize si una din functionarele din spatele ghiseului: tipete, zbieraturi, penibil. nu prea stiu sa "vorbeasca" cu oamenii. il tot trimitea pe om acasa sa dea telefon, si aceasta posibil doar intr-o singura zi. nici nu mi-a trecut prin cap ca acea zi este SAMBATA. mi se pare IREAL. bataie de joc pe banii unora care isi platesc contributiile la stat. ca altfel nu ar fi trimisi de medicii de familie sau de ce medici sunt trimisi. in fine, sper sa nu fie asa, sa nu bage pilele in fata si in loc de 100 sa fie 10 locuri pentru fraierii care trebuie sa sune la telefon, si sa vorbesc eu prostii.
    2009-08-20, 10:34:52 (79.117.186.*)
  13. de oana:
    nu mai laudati atit acest laborator si in al doilea rind iliescu nu este medic mai este si spitalul nr 2 care dupa cum a-ti spus voi in alt articol are rezultate la fel ca la synevo ,chiar daca la intrare nu i-ti da un pahar cu apa cec ce va incintat pe voi cei de la ziar
    2009-08-20, 10:52:03 (79.117.152.*)
  14. de miu:
    Ma da unde nu a-ti vazut voi pensionari sa se joace in picioare acolo unde e moca ...(bilete gratuite de vacanta, pomeni electorale etc,etc).. de ce nu se duc si la alte laboratoare????pentr u ca din intamplare analizele "gratuite" nu sunt chiar asa...te pun sa platesti recipientele de recoltare pe motiv ca alea nu sunt decontate de casa...ba a mai fost o cunostinta la un laborator carmen cred ca ii zice (undeva pe titulescu) unde i-a zis ca trebuie sa plateasca 30%din valoarea analizelor "gratuite"......as a ca daca zic astia ca fac programari cu telefonu pune ma mana si suna ....liberul arbitru...noroc chior....prinzi sau nu prinzi......mai ales daca esti"bolnav" stai acasa si butonezi nu "te joci in picioare" pentru mocangeala....ia spuneti-mi mie cati dintre astia de se jucau in picioare erau tineri care lucreaza si platesc impozite sa aiba pensionarii analize....dupa cate vad vorbesc decat despre pensionari....cine e cu adevarat bolnav nu mai sta o luna doua dupa o programare, scoate banu si se rezolva.....ca in afara ...acolo nu se discuta cu tine ca vrei tu sa-ti faci nu stiu ce de florile marului...baanuuu
    2009-08-20, 11:06:06 (79.117.186.*)
  15. de un prost care munceste:
    pt miu: ai dreptate, ce spui tu e corect, imi platesc taxele sa aiba pensionarii pensii si sa mearga moca in statiuni iar eu n-am beneficiat niciodata de o analiza gratuita; muncesc de dimineata pana seara pt niste paraziti ca rotariu care stau cu dansa in sus toata ziua si o freaca degeaba pe banii mei sa nu mai vorbesc de cei cu ajutoare sociale (niste puturoshi) sau cei cu pensii medicale (majoritatea mai sanatosi ca mine); m-am saturat de leneshii astia care vor totul moca sau de nostalgicii care in comunism se faceau ca muncesc, mi-e scarba
    2009-08-20, 12:07:21 (93.122.135.*)
  16. de Miky:
    SUNT de acord cu ROTARIU ! Ce aveti pigmeilor cu pensionarii ? Ei v-au crescut,v-au creat conditii sa studiatii ,sa traiti decent ,a-ti ajuns fiecare dupa puteri sa va ,,descurcati,, in viata ,unii a-ti plecat pe afara sa va imbogatiti ...si acum dau IFOSE din unii din voi.Puneti pensionarii la zid ,voi care v-ati ridicat statui si averi pe MUNCA lor ! Datorita voua celor fara bun simt si fara masura s-a degradat viata in tara.
    2009-08-20, 12:23:24 (79.117.153.*)
  17. de pt. ,,de andi,,:
    Hei, d-nul andi, cand ai fost la Synevo si ai stat la coada sa iti primesti rezultatele. Oi fi din aia care va place sa va impingeti la coada si sa va calcati in picioare si nu prea mai aveti unde. Afla ca rezultatul analizelor se ti se trimite si prin e-mail!!!! Ai auzit de e-mail??? Mie asa mi s-au transmis de cateva ori, bineinteles a trebuit sa le comunic la receptie adresa de e-mail.Acolo intri in ordinea in care ajungi si ti se da un bon de ordine si nu se asteapta mult pt recoltare. Oricum pt eliberare de rezultate se lucreaza pana la ora 19. Iar pensionarii au problemele lor, recunosc, dar in nici un caz nu au sustinut ei financiar pe oamenii ce au invatat carte ianinte de 1989, ci parintii nostri ne-au sustinut si pt asta si pentru multe altele, noi la randul nostru ne sustinem parintii pensionari, eventual le dam banii pentru analize pentru ca sunt PARINTII NOSTRI. Iar cine nu se poate duce sa dea bani la Synevo sau la alte laboratoare particulare ca toate au acelasi sistem, se pot duce in minunatele noastre spitale, pe care nu le observati
    2009-08-20, 13:35:29 (194.102.139.*)
  18. de Un Cititor:
    Cata dezinformare...Doamn a sau domnisoara Simona Tudor ati facut cumva articolul din scaunul de la redactie ? Sau ati fost pe teren mai multe zile si ati verificat afirmatiile pacientilor, ati stat de vorba si cu personalul laboratorului ? Probabil stiti ca un articol profesionist se face in urma verificarilor unor surse, cel putin 3. Ati incercat sa verificati chiar pe propria dvs persoana veridicitatea celor afirmate ? Din intamplare, am fost de mai multe ori clientul acestui laborator si am remarcat o atitudine deschisa a personalului medical catre pacient. Am fost deasemenea intr-o zi cand se faceau "faimoasele" programari. Atitudinea clientilor prost crescuti si neintelegatori m-au lasat fara cuvinte. Marea majoritate nici nu vroiau sa priceapa ca acest laborator medical are fonduri de la CAS limitate. Vrei neaparat sa-ti faci analizele acolo si nu mai sunt fonduri platesti, dar asta nu trebuie sa te faca sa te comporti ca un neispravit. Si ca sa inchei, doamna sau domnisoara Simona Tudor, inca o data, verificati informatia inainte de a o lansa. Articolul dvs nu este altceva decat un zvon care provine de la zvoneri si purtat de raspandaci. O zi buna !
    2009-08-20, 14:11:35 (82.77.64.*)
  19. de trotineta Fraud:
    stai otzira ca nu pricep, cum "fonduri limitate de la CAS"?!!! Pai laboratorul nu factureaza si CAS-ul deconteaza?!!! Ce sistem e asta cu "fonduri limitate"?!!! Pai si banii care se platesc pe asigurari unde sint? Mecla: studiile COMPLET gratuite pt. tine cine le-a platit? Parintii ti-au platit trenul la munte si vodka! uimeala: daca n-ai priceput nu pot sa-ti fac hieroglife! am explicat de citeva ori de ce tot dau exemple "jermane"! daca nu tragi invataminte, taci ! e simplu: taci! taci pe tine! taci si gata! postez sa mai invete lumea de la mine cum invat si eu de la ea! taci si rumega! vrei o banana?
    2009-08-20, 14:51:22 (92.116.213.*)
  20. de trotineta Fraud:
    miule de la 14: ti-ai facut analizele "afara" de stii? sau mai exact: ai batrini "afara" care "scot banii si se rezolva"? poti fii mai explicit?
    2009-08-20, 14:55:16 (92.116.213.*)
  21. de Un Cititor:
    Domnule "trotineta Fraud", fondurile de la CAS pentru serviciile medicale sunt limitate. Aceste fonduri sunt impartite, o data spitalelor, clinicilor si laboratoarelor publice, ce mai ramane cliniciloe si laboratoarelor particulare. Intr-adevar se factureaza apoi catre CAS dar numai in limita plafonului atribuit de catre CAS. Iar fondurile sunt limitate pentru ca si numarul contribuabililor este limitat. Faptul ca banii nu ajung intotdeauna asta este cu totul altceva si nu are legatura cu articolul scris in mod neprofesional de catre doamna sau domnisoara Simona Tudor.
    2009-08-20, 16:04:17 (82.77.64.*)
  22. de Radical :
    Ha, ha, pai acum vreo doua luni parca GDS le canta in struna celor de la Synevo. CE s-a intamplat intre timp, s-au blocat telefoanele, sau s-a blocat sponsorizarea ?
    2009-08-20, 16:15:33 (79.117.134.*)
  23. de jalique:
    de fapt, articolul e tot promotional- cere bani mai multi pt. synevo! sper ca macar lumea sa se lamureasca de dezastrul care este de fapt synevo craiova, ca doctorii tac si accepta comisioanele oferite, putini sint cei care recunosc ca decat acolo-mai bine lipsa. dar alta e problema reala: ar trebui ca si laboratoarele sa lucreze ca farmaciile, FARA PLAFON. si atunci s-ar vedea care si cat are pacienti. si daca n-ar mai fi si comisioanele pt.doctori, ehee,,, atunci s-ar vedea ierarhia reala. pt. gds: chiar trebuie sa luptati atat de mult pt. synevo? gasiti o cauza mai buna.
    2009-08-20, 18:23:16 (79.117.152.*)
  24. de PACIENTUL:
    PENTRU UIMITUL Amice te uimesti degeaba, banii bin bugetul primariei sunt din impozitele si taxele platite de noi, iar un guvern responsabil ar fi trebuit sa le perie acest buget si sa le lase numai strictul necesar. Asa ca nu te mai da destept ca se vede de la o posta ca esti unul al celui din Carna care neam de neamul lui nu s-a gandit ca o sa ajunga nabab. Dar de, nu toti am avut tupeul si nerusinarea sa devalizam reteaua de magazine Metao-chimice ca mult alesu si mult plimbatul prin politica de rahat a romaniei. Asa ca pune mana pe carte si mai studiaza si nu -i combate pe toti ca doar nu tu ai inventat apa calda.
    2009-08-20, 20:20:03 (79.117.197.*)
  25. de mitu:
    PT JALIQUE: Sa inteleg ca tu faci parte din concurenta.....parca si data trecuta cand a aparut celalalt articol despre synevo ai avut ceva de comentat.....inseamn a ca restul sunteti pe vatrai...daca se inghesuie asa rau lumea poate chiar e ceva de capul lui.
    2009-08-20, 21:15:37 (79.117.174.*)
  26. de Un Cititor:
    Nu sunt avocatul Synevo si nici nu vreau sa tin partea nimanui, dar uitati-va sa vedeti ce inseamna Synevo in Romania si in Europa. Iar tu, domnule Jalique, sa stiti ca de fapt articolul nu este o reclama ci este o prostie a autoarei. Din lipsa de profesionalism a uitat sa scrie ca pacienti se ingramadeau la programarile pentru analizele suportate de CAS. Iar faptul ca se ingramadeau la "pomana" este o cutuma a sistemului sanitar. Nu este vina laboratorului ca are fonduri limitate. Nu stiu cati dintre voi v-ati facut vreodata analizele acolo. Poate ca nici nu ati avut nevoie si este foarte bine ca sunteti sanatosi, dar nu faceti aceeasi greseala ca si autoarea articolului. Inainte de a face o afirmatie asigurati-va ca ceea ce spuneti este veridic.
    2009-08-20, 23:06:27 (79.117.152.*)
  27. de jalique:
    pt. mitu: exact, fac parte din sistem, iar despre concurenta- n-o consider decat ceea ce este: concurenta neloiala. si cand e cazul, recomand fara retineri synevo- dar bucuresti, in niciun caz craiova.
    2009-08-21, 09:40:05 (79.117.153.*)
  28. de Bogdan:
    Cate comentarii degeaba!!! Totul e atat de simplu: s-a promis o suma de bani pt scrierea acelui articol de acum o luna in care se lauda cu surle si trambite laboratorul, iar acea suma nu a fost platita si a sosit reversul medaliei, ce este atat de greu de priceput? Adevarul e totdeauna la mijloc. Gazeta de sud - un ziar bun numai pt a afla cand se opreste apa si energia electrica.
    2009-08-22, 04:49:26 (79.117.215.*)
  29. de Bogdan:
    Totul in ziua de azi este un busines daca nu stiati.
    2009-08-22, 04:52:08 (79.117.215.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 14°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 16°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: