Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Sondaj:

Cine credeţi că va câştiga fotoliul de primar la următoarele alegeri?

Olguţa Vasilescu
Antonie Solomon

Comentarii »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro



Aproximativ 600 de poliţişti sunt aşteptaţi mâine la protest, în Craiova

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


« Alte articole din categoria Societate

Poliţiştii protestează pentru bani

Societate - Aldezir MARIN
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Sindicatul Naţional al Poliţiştilor şi Vameşilor „Pro Lex“, filiala Dolj, a anunţat ieri declanşarea unor mişcări de protest, poliţiştii doljeni fiind nemulţumiţi de faptul că trebuie să scoată bani din buzunar pentru a-şi plăti chiriile, dar şi pentru că au rămas fără bani pentru echipament şi primele de vacanţă. Vicepreşedintele grupării sindicale Dolj, Ion Ciciu, a anunţat ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, că peste 600 de poliţişti vor protesta mâine, în Piaţa „Mihai Viteazul“ din Craiova. Mitingul va începe la ora 10.00 şi va dura două ore. „Aşteptăm la acest miting de protest peste 600 de poliţişti din Dolj şi din celelalte judeţe ale Olteniei, membrii fiind arondaţi la sindicatul nostru de la Dolj. Sperăm să fie cât mai mulţi şi să nu ni se mai pună piedici ca în trecut, când se organizau razii, acţiuni şi evaluări numai pentru a nu ajunge la proteste“, a explicat Ion Ciciu. Acesta a mai precizat că poliţiştii, mai ales cei de la posturile rurale, din cauza bugetului foarte mic alocat în acest an, sunt nevoiţi să ceară coli de scris sau combustibil la primăriile din localitate pentru a putea să-şi facă treaba.
„Trecem la proteste pentru că nu suntem de acord că, începând din această lună, ni s-au tăiat primele de vacanţă, compensaţiile de chirie şi norma de echipament. De asemenea, am înţeles că vor scădea veniturile salariale cu 20 la sută“, a mai spus Ion Ciciu.
Ministrul administraţiei şi internelor, Dan Nica, a anunţat că angajaţii ministerului care lucrează în alte localităţi decât cele unde au locuinţa vor fi transferaţi în oraşele de domiciliu, pentru a nu se mai plăti chiriile. Reprezentanţii IPJ Dolj au precizat că, în prezent, sunt analizate rapoartele întocmite de poliţiştii care vor să se mute în localităţile de domiciliu, acestea fiind aprobate în măsura în care mutarea poliţiştilor nu va afecta viteza de reacţie a instituţiei.


 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 5.0 din 5 voturi




Comentarii
Scrie recenzii despre firme si evenimente pe Craiova.ro

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de ..:
    ce bine,si asa is infractori camuflati,mai bine fara voi ne descurcam.faptul ca se fura peste tot si nu mai sunt bani la buget e si vina voastra asa ca brr de-aici,o sa ajungeti pe drumuri,n-o sa mai aveti ce talhari.
    2009-08-10, 01:00:50 (79.117.135.*)
  2. de unul:
    V'-AŢIPUS ÎNSĂ VREODATĂ PROBLEMA DE CE NU SUNTEŢI RESPECTAŢI DE CETĂŢENI PRECUM POLIŢIŞTII DIN MAREA BRITANIE? DE CE CEI DE ACOLO NU AU ÎN DOTARE DECÂT BASTONUL DE CAUCIUC? ÎNCERCAŢI SĂ AFLAŢI ŞI APOI MAI DISCUTĂM!
    2009-08-10, 08:22:09 (79.117.202.*)
  3. de voicanu:
    Esti un prost şi cred că vinzi la aprozar incultule şi nu ştii cu ce se mănâncă poliţia Cred că ai vrut să devii şi tu dar nu mai este cum era odată când te lua de la tractoare şi te făcea miliţian Să ai baftă dacă vrei acest lucru sau eşti sau ai fost condamnat penal
    2009-08-10, 09:13:14 (92.80.227.*)
  4. de Maria:
    Tare as dori sa cunosc numarul total de politisti .Indiferent de domeniul de activitate politie economica ,circulatie ,politie comunitara,politie vamala,garda financiara suntem unu la unu ?
    2009-08-10, 09:20:09 (89.138.222.*)
  5. de Jigarel:
    :)))))))))))) Protesteaza ca li s-au luat primele de vacanta :))))))))))))) Pai salariile si le merita???!!! Au ei rezultate exceptionale ? Cetatenii sunt relativ multumiti de ei????!!!!! Si ce daca nu li se mai platesc chiriile? Eu lucrez la o firma privata si niciodata nu s-a pus problema sa mi se plateasca chiria dar n-am prot. Dar mi se pare normal ca in Romania lor sa faca si chestia asta. Mai ales ca acum ceva timp au avut aceeasi nesimtire judecatorii, alti mari artisti in viata de care noi suntem foaaaaaaaaaarte multumiti. Oricum, decat sa frece menta de pomana mai bine sa faca miting. cel putin asa ii mai vedem si noi pe strada...
    2009-08-10, 09:47:30 (82.77.71.*)
  6. de tov. voicanu:
    Acum te-a luat din gura ouscariei si te-a facut militian cu atitudine stalinista. Vi se umfla muschii pe voi cand iesiti in oras, deh meteahna veche a "taranului de la oras" Oricum o sa iesti ca haiducii la drumul mare si va completati salariile cu spaga sau cu obiecte furate de hotii cu care sunyeti "mana-n mana"
    2009-08-10, 10:02:05 (79.117.223.*)
  7. de generalu voicanu:
    vere da cult te mai crezi! ai avea vreo 3 facultati? daca inainte ii lua de la tractoare acum numai trebuie decit sa dea ta-tu spaga si are acasa o boriitura de gabor care o freaca pe banii nostrii, ia spaga si, culmea, vrea greva ca nu mai are statu bani.. dispareti javrelor!!!
    2009-08-10, 10:06:46 (193.41.249.*)
  8. de pt.MARIA:
    Nr.politistilor din toata tara era de 40 000 anul trecut,dintrun necesar de 70 000,plus celelalte politii(vamala,veter inara,militara,etc.) dar care nu au legatura cu ordinea publica,Calculeaza la cati locuitori revine un politist.(din cei 40000 sant cam 20%-30% care lucreaza la birouri)
    2009-08-10, 10:08:28 (82.78.218.*)
  9. de Maria :
    Am cautat la statistica Dolj dar datele lor sunt din 2007 .Muncesc mult si aia inca nu au publicat 2008 oare ce salarii au ? Precis nu vor reduceri de personal si nici de salarii .
    2009-08-10, 10:11:00 (89.138.222.*)
  10. de Eu:
    Dragilor, nu sunt angajat al MAI dar daca am fi un pic obiectivi ne-am da seama ca politistii au tot dreptul sa protesteze. Cetatenii nu sunt multumiti de polististi? Asta numai pentru ca legea nu le permite politistilor si sa se miste. Daca folosesc armamentul din dotare, tre' sa dea 20 de mii de declaratii iar jandarmii ( pt ca au statut militar) dau cu subsemnatul la Tribunalul Militar. Si tu asta... care zici ca lucrezl la firma particulara... pentru ce vrei bani de chirie frate? Te obliga cineva sa lucrez in orasul ala? Du-te acasa daca nu iti permiti. In schimb politistilor li se aproba rapoartele de mutare in localitatea domiciliu, in functie de numarul de locuri disponibile. Eu lucrezla o fima particulara si pt nimic in lume nu as lucra in MAI unde ti se taie capul daca gresesti dar ai salarii mizere, cu mult mai mici decat a unui angajatla o firma particulara. Incercati sa fiti realisti!!!!
    2009-08-10, 11:47:00 (81.12.221.*)
  11. de pt nr 10.:
    votez si eu cu tine. bugetarii oricum nu sunt vazuti cu ochi buni de catre particulari. daca fac profesorii grava toata lumea sare ca ce mai vor si aia, cata vacanta au ei samd. daca fac asistentii si medicii, sar ca ia uite si la spagarii astia care iti cer ori de cate ori te duci la o consultatie. daca fac judecatorii sunt niste corupti. si exemplele pot continua. concluzia e ca avem un guvern de tot rahatul care stie se invrajbeasca toate categoriile sociale ca sa distraga atentia populatiei asupra lui. cat despre MAI au si ei coruptii lor ca peste tot. asta e treaba serviciului lor de protectie interna. sa nu mai generalizam si sa catalogam o categorie dupa un individ. si apropo, daca nu va convine la particular cine va opreste sa nu intrati in sistemul bugetar? va e frica sa nu va injure lumea?! sau ca aveti salariile prea mici?! tu ala de la particular, daca vine maine cineva sa iti zica sa mergi sa lucrezi ca profesor sau in primarie sau in politie, te/ai duce?
    2009-08-10, 12:39:11 (79.116.8.*)
  12. de un politist oarecare:
    Romania este tara cu cel mai mic numar de politisti pe cap de locuitror din UE, insa chiar si asa este o Politie foarte eficienta, in comparatie cu cea a ator state iar la concluzia asta poate ajunge oricine analizeaza straea infractionala din alte state cu cea de la noi. Problema este ca , in Romania, nu se doreste ca Politia sa aiba puterea pe care o au Politiile altor state, pentru ca , daca ar fi asa, probabil ca l-am aresta chiar si pe presedinte.......
    2009-08-10, 12:48:06 (79.117.149.*)
  13. de Andrei M.:
    Probabil ca multi oameni din tara asta ar dori sa afle de ce masina politiei circulatie trece nepasatoare pe langa masinile parcate in zona indicatoarelor oprire interzisa cu toate ca este incurcata circulatia in zona respectiva, sau de ce comunitarii permit ca taxiurile sa fie oprite in afara statiilor de taxi. Referitor la taxiuri avem in Craiova in zona caminului de la medicina unde desi sunt amenajate alveole in care taxiurile sa parcheze tot mai gasesti multe masini oprite in afara acestor zone. Situatia cu alveolele se intalneste si alte zone ale orasului. Unde nu sunt amenajate astfel de alveole este scris numarul de taxiuri ... niciodata nu se respecta numarul scris acolo. La minerva nici nu cred se poate spune ca aia este statie de taxi. Sunt oprite acolo zeci de masini ... toti stau si cu usile deschise, parca nu ar fi de ajuns ca incurca stationand acolo trebuie sa le mai feresti si usile deschise. Nu urasc deloc oamenii ce practica meseria de taximetrist insa sunt foarte multi fara bun simt si fara nici un fel moralitate pentru care important este ca ei sa faca ce vor indiferent de cei din jur. Chiar sunt curios cum oamenii astia ajung sa treaca examenul de atestat profesional. In cazul soferilor de autobuz la examenul de obtine a atestatului profesional trebuie trecuta si o proba practica cu autobuzul prin trafic. La taximetrie este numai proba scrisa, oricine poate sta cu burta pe carte pentru a raspunde unor intrebari grila. Probabil ca trebuie introdusa proba de traseu si la taximetrie ...
    2009-08-10, 13:13:21 (79.117.166.*)
  14. de paznic politist = made in Romania:
    In UE,sunt adevarati politisti si nu paznici politisti ca la noi. Iar in politie nu trebuie sa conteze cantitatea ci calitatea.
    2009-08-10, 13:14:27 (193.200.150.*)
  15. de Toni:
    ... bai voi cetateni razboinici fara pic de creier de injurati in stanga si in dreapta politia... v-ati interesat vreodata in viata voastra ce presupune aceasta institutie si care sunt conditiile de munca ? --- NU--- . Si atunci de ce vorbiti?
    2009-08-10, 13:25:34 (79.117.164.*)
  16. de pol:
    dupa ce mi-am tocit coatele si nervii pe bancile scolilor, am ajuns sa ma cert cu toti distrusii prin raziile pe care le efectuam, cu toti desteptii astia care lucreaza pe la firme particulare... eu cand stateam in casa sa invat pt. ca-mi doream sa ajung politistul lui peste, voi jucati mingea pe maidan sau mai rau erati in discoteci rupti in gura de droguri. asa ca nu mai vorbiti despre ceva de care nu aveti habar...
    2009-08-10, 13:26:56 (79.117.183.*)
  17. de Toni:
    Tu ala de zici ca lucrezi la particular si te dai smecher pe aici ca daca tu nu ceri drepuri la patron politistii de ce sa ceara .... bai "deranjatule" tu ai vreo idee ce inseamna admiterea la scoala de politie sau academie , cu ce sacrificii se intra acolo... normal ca nu , cum a zis si 17 tu stateai rupt in gura prin discoteci cand lumea invata din greu sa ia admiterea ! si acuma cand te vezi pierdut pe viitor lucrand la un patron, fara sperante mari pe viitor , te-a mai oprit si o patrula la circulatie ca aveai folie pe geam si mergeai cu manelele in blana dintr-o data ti-ai dat seama ca urasti politia ... esti trist - foarte trist !
    2009-08-10, 13:42:00 (79.117.164.*)
  18. de Pt. Toni:
    Ai dreptate in legatura cu admiterea la scoala de politie sau academie,dar ce parere ai tu in legatura cu "academia" piloasa pe plan local si asta ma refer la politia comunitara?Cum este posibil sa devi peste noapte din paznic politist dar fara sa fi facut o scoala corespunzatoare de politie.Si cum ramane cu nepotismele din aceasta,sa zicem politie ?
    2009-08-10, 13:58:36 (193.200.150.*)
  19. de Toni:
    Trebuie sa intelegeti un lucru esential "Politia Comunitara" -NU ESTE POLITIE- ei sunt tot paznici insa din nefericire au adaugat la denumirea lor cuvantul "politia" ca sa aiba si ei o oarecare autoritate , insa ei sunt in continuare gardieni in slujba primariei pazind panselute pe bulevard si fugarind taximetristi .... si asa vor ramane indiferent de viitorul proiectului politiei locale ... singurul mod in care poti deveni politist este in urma scolii de politie de 2 ani sau academei de 3 ani.
    2009-08-10, 14:06:21 (79.117.164.*)
  20. de Dan:
    Pentru cel de la PARTICULAR.Tu stii ca eu pentru a-mi desfasura activitatea in politie saptamanal cumpar coli de scris,toner pentru imprimanta,benzina pentru a ma deplasa in intres de serviciu cu masina personala si multe altele.Tu faci ceva din toate astea.Cu siguranta nimic pentru ca patronul iti asigura masina ,benzina ,telefon etc toate gratis,ai un salariu decent si pentru activitati deosebite ai si o prima consistenta.Aceste facilitati nu le poti avea la politie.Iar cand mai ai si cate 100 de dosare penale de rezolvat si acestea in termen nu cred ca poti sa te descurci decat daca aloci o suma destul de consistenta din salariu pentru a cumpara cele necesare desfasurari activitatii.Nu contest ca in sistem sunt uscaturi ca de altfel cred ca peste tot si la sistemul proivat dar asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam pentru ca sunt destui de multi politisti care se dedica meseriei ,pleca dimineata de acasa si se intorc a doua sau a treia zi fara insa sa fie retribuiti pentru munca prestata si totusi fac meseria din pasiune.Cei mai multi politisti presteaza ore suplimentate ,echivalentul a 10-15 zile lucratoare pe luna , fara a fi retribuiti si fara a se compensa in zile libere asa ca inainte sa aruncati cu piatra eu zic sa mai meditati.
    2009-08-10, 14:40:52 (79.117.166.*)
  21. de Jigarel:
    Bai nr 18, deranjat esti tu, prietene. Si continuarea e valabila si pt razboinicii de la 10, 11, 17, 21 .. si care mai au ceva de spus. Cum e cu studiatul si intratul la politie? Aveti creierele spalate, gugustiucilor. Daca sunteti angajati pe la buget va credeti brusc superiori, amaratilor? Nu m-a obligat nimeni sa lucrez la patron si sa lucrez fara sa cer marea cu sarea asa cum nici pe voi nu v-a obligat nimeni sa va faceti militieni. In ceea ce priveste studiile ati nimerit-o prost pt ca n-ati dat peste un om simplu, eventual tractorist. Si tragic e sa ai studii superioare si sa ajungi sa lucrezi cu carte de munca doar 4 ore ca necalificat pt ca patronul efectiv nu-si mai permite sa te tina la 8 ore. Dar voi ce stiti maimutoilor? V-ati pus curu'n scaun si totul vi se cuvine. normal, ca doar nu produceti absolut nimic. In plus, dupa cum bine spunea No 14: "multi oameni din tara asta ar dori sa afle de ce masina politiei circulatie trece nepasatoare pe langa masinile parcate in zona indicatoarelor oprire interzisa cu toate ca este incurcata circulatia in zona respectiva, sau de ce comunitarii permit ca taxiurile sa fie oprite in afara statiilor de taxi." si multe alte nemultumiri. Ia explicati, desteptilor, de ce ne amaram zilele cu voi? Doar pt ca ati facut academia de politie si va credeti de sange albastru. Intamplator am facut armata, si nu de-aia ... 6 luni la misto. Deci, cu ce-mi sunteti superiori? De ce voi meritati prime iar eu nu-mi mai merit nici macar salariul intreg? Din munca mea si a altora ca mine inca va luati salariile. Sunteti nesimtiti cand va permiteti sa ne cereti si prime ! Ciocu' mic !!!
    2009-08-10, 15:19:06 (82.77.71.*)
  22. de aaaaaaaa:
    pt jigarel ma intreb oare tot asa de tare esti frate si pe strada, aici te ascunzi dupa taste, nu zic ca toti politistii sunt corecti, dar tu esti un cetatean corect in societate. sa stii ca politistii, unii recunosc, incearca sa 'educe' unii ca tine, iar de jignit nu imi sta in caracter sa te jignesc, cum faci tu cu politisti, fiecare dupa cei 7 ani de acasa. daca ai facut ceva studii superioare sa stii ca nu inseamna ca ai devenit mai inteligent, iar politistii fie agenti, fie ofiteri, nu sunt superiori niciunuia dintre oameni, sunt si ei tot oameni
    2009-08-10, 15:36:15 (92.80.199.*)
  23. de Toni:
    Ma tu vezi ce zice nr. 21 ??? Omul acela descrie conditiile de munca la posturile de politie ... citisi comentariul 21 inainte sa postezi? ... cum omul a zis sunt uscaciuni in fiecare padure in orice domeniu de activitate... si la politie si in domeniul tau .... si ce vii cu argumente de genu "am facut eu armata" ce vrei sa scoti in evidenta ... n-ai fost decat un amarat de militar in termen badjocura superiorilor , asta scoti in evidenta ... asta e problema ta si a multora ca tine aveti prejudecati si idei preconcepute fara sa va intereseze cum sta treaba defapt .... dar lasa tu da-te in val ca restu ca deaia avem plevea societatii ... mai huiduitii inca odata pe politisti ca asa e la moda .
    2009-08-10, 15:46:18 (79.117.164.*)
  24. de ..:
    gura sepcutelor!aveti tupeul sa ziceti ca voi faceti si dregeti cand voi defapt luati doar spagi si nimeni nu se mai asteapta la un trafic normal sau sa sune la politie pt un furt sau o neregula.de bine ce faceti e lumea cu voi,desteptilor.or sa va huleasca toti fiindca asta meritati,lucrati impotriva noastra,pe banii nostri.
    2009-08-10, 16:15:16 (79.117.133.*)
  25. de Ioan:
    De teama infractorilor, britanicii îşi angajează „poliţişti particulari” de Bogdan MUNTEANU | 08 AUGUST 2009 * Guvernul de la Londra pregăteşte 150 miliarde lire, pentru a ţine ofiţerii de poliţie „de serviciu” la domiciliu
    2009-08-10, 16:38:05 (188.24.158.*)
  26. de cetatean :
    Toni esti prost,esti politist! Te iertam!
    2009-08-10, 17:27:12 (188.24.166.*)
  27. de de cetatean:
    Sunteţi proşti.Dacă nu sunteţi în sistem nu ştiţi ce ce întâmplă cu adevărat.
    2009-08-10, 17:41:57 (79.117.184.*)
  28. de Toni:
    Domnu "cetatean" adica nr 27. n-ai inteles nimic din discutiile de mai sus .... esti trist... foarte trist !
    2009-08-10, 18:14:02 (79.117.164.*)
  29. de aldo:
    Citeam mai sus ca, politisti nu sunt respectati in tara noastra, ca in Marea Britanie. Eu zic sa nu ne comparam cu aceasta tara, suntem latini ce naiba..... Apropo de respectul cetateanului fata de politist
    2009-08-10, 18:44:48 (92.83.8.*)
  30. de kameleon:
    Pt domnii care au trudit din greu sa ajunga " militieni". Dupa 6 luni de frecat menta la Slatina sau la Campina ,ajungi bugetar pe sistemul timpul trece leafa merge. Examenul, exceptand proba fizica, poate fi trecut cu brio de un absolvent de gimnaziu. Geniilor, nici macar la academie nu se mai intra asa de greu ca inainte. Slaba pregatire a tinerilor ofiteri si agenti este reflectata prin perceptia Institutiei Politia Romana de catre cetateni... luati ca exemplu de caz 80 % din comentariile de mai sus .
    2009-08-10, 18:59:57 (79.117.203.*)
  31. de Ioachim:
    Habar n-ai cum e la Slatina sau Campina daca ai fi atat de pregatit incat sa ajungi acolo ai vedea cata truda este in scoala sa termini cu o medie buna , un civil ca tine nu are de unde sa stie cat este de invatat in scoala de politie, nu ai rezista 2 luni la ritmul impus in scoala ... si apropo ... se fac 2 ani nu 6 luni cum fabulezi tu !
    2009-08-10, 20:28:15 (79.117.164.*)
  32. de de jon:
    inalt esti, frumos esti, de ce nu te faci ma militian? handicapatii astia care nici macar nu pot sa mearga mai repede, ca sa nu zic sa mai si fuga dupa infractor din cauza burtilor imense oare in ce tara traiesc? ei n-au auzit de criza?. ori lumea arde in foc si dansa se piaptana. de vina nu sunt ei de vina sunt aceste creaturi care de 20 ani ne conduc si care au scos pe banda rulanta militieni si militari la varste cand altii poate se casatoresc,la pensii si inca ce pensii plus sute de milioane de lei salarii compensatorii de parca cine stie ce bravuri au facut in viata. daca te duci la un militian de la tara si-i spui ca ti-au furat pasarile ori animale i-ti zic sa-i spui cine le-a furat si face un proces verbal si punct. vror prime de vancanta de parca patronul meu mi-ar lua si bilet de avion pt. o vacanta la monte carlo. de ce statul le da bani pt.chrii? i-a pus cineva sa se faca militieni?.nu le convine, ducase unde s-a dus stramosii lor
    2009-08-10, 22:09:35 (79.117.203.*)
  33. de pt jigarel:
    cred ca lucrezi la fabrica de gemuri si bulioane, deci produci ceva. apropo, de ce ai semnat comentariul cu jigarel. frustratule!
    2009-08-10, 23:13:53 (79.116.13.*)
  34. de ..:
    sunteti scarbosi bai sepcutelor,mama lui de tupeu...
    2009-08-10, 23:34:10 (79.117.132.*)
  35. de MG:
    Ar fi foarte rau pentru societate daca nu ar fi politistii.Stiu din surse sigure ca este mare concurenta la scolile de politie iar acolo se face carte.Pentru riscurile la care se supun, stresul necesitat de rezolvarea dosarelor,lipsa celor strict necesare lucrarilor,etc. merita mult mai mult la salariu.Sunt fortati sa lucreze in alte localitati,este normal sa le asigure si locuinte acolo.
    2009-08-10, 23:39:10 (92.80.221.*)
  36. de Nume:
    Domnule Cameleon...mai intereseaza-te in privinta scolarizarii...au ajuns cei d la Campina sau Slatina sa faca aproape cat cei d la academie scoala (adica aproape 3 ani)...si cand ies, ei sunt pleava si platiti foarte putin p langa cei cu functii importante care stau la birou si nu au vreo grija ca sunt in strada
    2009-08-11, 18:48:31 (94.52.78.*)
  37. de Contribuabil:
    Pe tema asta (a salariului politistilor) se poate discuta ani de zile cu o multime de argumente de o parte si de alta. Este clar ca "sat fara caini nu se poate", adica politia este o institutie necesara (mult mai utila in actualul context decat armata, de exemplu) dar pe de alta parte ea trebuie sa si raspunda asteptarilor cetatenilor (din a caror contributie isi iau salariile, ca orice bugetar, de altfel). Asadar, e nevoie de un dialog (o negociere) intre cele doua parti: politia pe de o parte si cetatenii pe de alta. Aceasta negociere din pacate se poarta in momentul de fata prin intermediul politicienilor (in calitate de "alesi ai poporului"). Zic din pacate deoarece atat cetatenii cat si politistii nu au o parere buna despre politicieni pentru ca au dovedit de (prea) multe ori ca se cred deasupra legii si aparatorii acesteia ii stanjenesc uneori. Si de aceea incearca sa si-i aserveasca sau macar sa ii timoreze (si) cu ajutorul politicii salariale. Parerea mea este ca ar fi mai util un dialog la nivel local intre politie si cetateni intermediat de societatea civila (ONG-uri).
    2009-08-11, 21:07:28 (92.83.2.*)
  38. de un politist somer:
    Ar trebui sa va mai interesati un pic de conditiile noastre.Prea se cred unii perfecti.Fiecare padure are uscaciunile ei,asa ca nu mai generalizati.Tare revoltat mai e nr. 18.Tu de bine de rau lucrezi,dar suntem 700 politisti care 2 ani ne-am chinuit sa terminam la Campina si nu avem serviciu k nu are bani Ministerul sa ne angajeze.Altundeva nu ne putem angaja k avem un contract cu ei pe 10 ani.Si cine crezi ca angajeaza politisti la negru?Sa fim seriosi.Noi nu ne legam decat de cei care incalca legea.Te-a amendat cumva vreun coleg de la circulatie de esti asa de revoltat?nu mai fii frustrat k nu te prinde...Mii de politisti lucreaza la sute de km de casa in conditii jalnice,pleaca de acasa la serviciu si cine stie cand se mai intorc.Pe ei nu ii intreaba nimeni daca le e foame,daca mai pot,nimeni nu isi face griji k ii ploua,ca ii ninge....Pt ce?K sa ii spuna saru'mana unui infractor cand el il scuipa si il injura ca asa e legea noastra.Uite respectul de care vb...Halal cetateni avem.Nu e de mirare ca se duce dracu tara asta...
    2009-08-11, 22:11:34 (92.84.25.*)
  39. de un politist somer:
    Mai 'Jigarel' daca tot te lauzi ca ai facut armata spune-mi si mie un lucru...Cum naiba nu ai invatat cel mai elementar lucru>?RESPECTUL.si eu am 4 ani de armata dar in prima saptamana te invata asta.ma intreb oare cum de ai lipsit de la asa ceva...ca pana si aia care fac 6 luni stiu sa respecte mai mult ca tine si nu injura in stg si in dr.jur ca mai facut curioasa!!!sau ai avut vreun "unchiulet'de te-a protejat saracutul de tine sa nu cumva sa patesti ceva...daca intradevar faceai armata erai un om care stie sa respecte si sa se faca respectat...Dar vad k lasi mult de dorit....exact ce spuneam mai sus.Fiecare padure cu uscaciunile ei.. Si mai sus tot de tine era vorba,nu de nr 18.scuze
    2009-08-11, 22:52:25 (92.84.25.*)
  40. de Pt. nr. 22 "jigarel":
    bai jegosule...pardon, "jigarel" pseudonume care te caracterizeaza...dac a "nu suporti polititistii, data viitoare cand ai probleme sun-o pe ma-ta !" (Multumesc "pro lex" pt sintagma de pe breloc)
    2009-08-11, 23:01:09 (88.158.10.*)
  41. de Colega de la 40 are dreptate:
    jhigaritule...impusc a-te ! lasa colega k o sa vina si vremea noastra ! Bafta la ex in septembrie :*
    2009-08-11, 23:21:13 (88.158.10.*)
  42. de Jigarel:
    Consideram discutia inchisa si n-am mai citit pe aici :)) Frustrati sunteti voi, militienilor. Nu vedeti ca niciun cetatean cu va mai suporta? Dupa ce ca nu sunteti deloc eficienti va mai si umflati in pene. Voi v-ati lenevit pt ca va conduc aia de sus prost, asta e adevarul. Iar tanti de la nr 22 cre-ca e militianca fruntasa cu miliarde de amenzi la activ. Am facut armata si am vazut o gramada de sepci care de care mai jeg. Deh, functia le da drepturi . .cam cum vi se pare voua. Intrebarea mea era simpla: cu ce drept vreti voi prime cand eu nu-mi mai iau nici macar salariul intreg? Ne sunteti superiori si vi se cuvine? A? Ia sariti cu raspunsuri pertinente. Si sunt de acord, am fost destul de dur, recunosc, avem si politisti model dar se pierd in marea de "nepoti" :) Hai sa ne protejati bine
    2009-08-12, 19:20:06 (79.117.153.*)
  43. de pt Jigarel:
    Chiar ti se potriveste pseudonimul...Si mai citeste inca o data comentariul meu ca vad ca te duce cam greu capul...Asta e.Tocmai am spus ca sunt absolvent de scoala de politie si nu exista bani sa ne angajeze...De unde crezi ca am eu atatea amenzi date?Dar ce sa ii faci? un neuron se descurca cam greu ...Si exact ce spuneam si mai devreme?cum de nu ai invatat cel mai elementar lucru omule!atata armata si degeaba!Unde e RESPECTUL??????????s incer ma faci curioasa!Oare pe tine chiar te respecta cineva?
    2009-08-12, 22:19:08 (92.82.70.*)
  44. de pt jigarel:
    Nu-mi doresc decat sa cazi pe mana politiei si...sa ai parte de o "uscatura" asa cum esti si tu. Daca tot ii critici si-i vorbesti de rau, sa ai norocul da dai peste unul cum este caracterizat de tine. Nu-i poti cere prostului ce n-are. Vreti politie ca in occident? Sa fie platiti ca acolo si legile sa fie drastice. Nu sunt acoperiti de lege. Au mainile legate. Tu esti un nimeni....ei sunt politisti:)
    2009-08-14, 15:47:33 (92.80.252.*)
  45. de Jigarel:
    Hai ciocu mic militienilor ca m-ati enervat ! Someri sunt si altii si nu fac scandal ca voi. Deveniti penibili ! Ce-ati vrea, sa se inventeze bani sa va angazeje pe voi pt ca ati terminat scoala? Dar ceilalti? Cei care fac alte scoli sunt angajati de cineva? Stati cuminti sa trecem criza dupa care mai vorbim. Apropo de .. sa ma intalnesc cu o "uscatura de politist" ... pai poate m-am si intalnit. Cat despre nick-ul "Jigarel" n-am ce sa va explic voua :) Nu ma ascund dupa el, e un nick oarecare, dupa cum observati marea majoritate a celor care posteaza aici nu-si dau numele. Inainte de a incheia vreau sa transmit tot respectul meu putinilor politisti adevarati care nu se mai vad din gloata de militieni facuti la norma. Si repet intrebarea, constatand uimit ca aveti tupeu de militian sa va luati de nick-ul meu si sa va cereti primele fara sa aveti decenta de a raspunde: cu ce drept vreti voi prime cand eu nu-mi mai iau nici macar salariul intreg?
    2009-08-14, 16:57:13 (82.77.71.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: -9°C.
La noapte: -6°C.
Mâine: -3°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.3529 lei
USD: Tendinta 3.2831 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora