Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Lupte de strada pentru maidanezi

Eveniment - Raluca PLOESTEANU, Simona TUDOR
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Un scandal imens a izbucnit ieri in cartierul Brazda lui Novac din cauza câinilor comunitari. Hingherii chemati sa adune patrupedele s-au vazut nevoiti sa renunte la actiune, pentru ca locatarii, impartiti in doua tabere, sa nu se bata intre ei.

Locuitorii din cartierul craiovean Brazda lui Novac au fost la un pas de a se incaiera ieri din cauza câinilor comunitari. Neintelegerile au aparut in momentul in care echipa de ecarisaj a Primariei Craiova protejata de politisti comunitari a aparut in zona la sesizarea unor locatari, deranjati de numarul mare de patrupede aciuate in zona. „Oamenii au apelat la Telefonul Cetateanului pus la dispozitie de primarie. Au spus ca nu mai au liniste din cauza câinilor fara stapân care fac mizerie, latra toata noaptea si se reped la copii. Prin urmare, primaria a trimis echipa de ecarisaj impreuna cu politisti comunitari sa ridice câinii fara adapost sau care sunt tinuti in adaposturi improvizate, necorespunzatoare“, a declarat Ioan Veselin, inspector in cadrul Serviciului de Gospodarire Comunala al Primariei Craiova.

Câinii, paziti cu strasnicie de locatari

Actiunea de strângere a câinilor vagabonzi s-a desfasurat in vecinatatea blocurilor G2, 24 si 25 din spatele complexului Baba Novac, unde fusese amenajat un tarc de catre o parte a locatarilor din zona. In momentul in care hingherii au incercat sa ia cei sase-sapte câini a izbucnit scandalul. Câtiva locatari care s-au prezentat ca fiind stapânii câinilor s-au repezit sa scape patrupedele. Unele dintre ele au fost duse in brate in bloc si adapostite in apartamente. Câinii ramasi au fost paziti cu strasnicie de locatari. Printre protectorii lor se afla si un batrân care s-a recomandat Octavian Maracineanu. Induiosat de soarta animalelor, batrânul a inceput sa-i ameninte cu bastonul pe angajatii primariei si pe vecinii care nu ii impartaseau sentimentele. „E o barbarie ce se intâmpla. Câinele este socotit cel mai bun prieten al omului. Pe mine nu m-a deranjat niciodata vreun câine. Daca vor sa faca un bine, sa-i castreze, nu sa-i omoare. Daca nu tii cu animalele, nici oamenii nu-i iubesti“, a spus Maracineanu, amenintându-l cu bastonul pe Constantin Vladaia, tehnician veterinar in cadrul Serviciului de ecarisaj. Elanul i-a fost insa frânt de interventia unui politist comunitar.

Hingherii au plecat fara câini

Câteva zeci de locatari au sarit in apararea angajatilor primariei. A inceput un schimb de replici dure de o parte si de alta. „Baiatul meu a fost muscat de doua ori de acelasi câine. Am cheltuit o groaza de bani cu tratamentul. Sa-i ia pe toti, sa-i omoare, ca nu mai putem suporta. Noaptea este o adevarata aventura sa treci pe aici. Poti fi oricând atacat de haite“, a spus Zoia Pasalega. Locatarii se plâgeau ca, din cauza câinilor, nu mai au curajul nici macar sa iasa pâna la tomberon ca sa arunce gunoiul, cerând la rândul lor eutanasierea maidanezilor. Altii nu erau la fel de categorici, spunând ca ar trebui omorâti doar câinii batrâni si bolnavi, iar ceilalti sa fie adunati de pe strazi si cazati intr-un adapost.

In replica, locatarii care protejau câinii de hingheri spuneau ca animalele nu sunt abandonate, ci sunt in proprietatea lor, având pâna si carnete de sanatate in care a fost consemnat ca au fost deparazitate si vaccinate. Spiritele s-au incins la un moment dat atât de tare incât a fost necesara interventia politistilor de la Sectia 4.

In cele din urma, ca sa aplaneze conflictul, hingherii au plecat fara sa ridice animalele. Le-au lasat totusi un ragaz de o saptamâna asa-zisilor proprietari ca sa ia câinii de pe domeniul public si sa-i duca de buna voie la adapostul de la Facai.



 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de PATRUPEDU:
    DA DOAMNE SA AIBA 5-6 PENSIONARI SOARTA JAPONEZULUI CA PREA SA CRED IUBITORI ASTIA DIN BRAZDA SAO ALTE CARTIERA ,SE PLING CA NAU BANI DE UTILITATL DAR CUMPARA OASE LA CIINI MUSCAI
    2006-02-04, 09:15:14 (86.126.85.*)
  2. de opinia:
    pensionarii comunitari, ca si cainii comunitari..o situatie scapata de sub control de primarie probabil capensionarul care nu are familie si se trezeste singur pe lume asimileaza soarta lui cu a cainelui.o singuratate amara transpusa in reactii absurde. o iubire prost inteleasa.si mai ales lipsa de educatie si cultura aici intervine rolul primariei, presei, scolii... legea e una si trebuie aplicata fara drept de apel iar faptul ca ecarisajul a plecat, fara sa rezolve nimic...e bine. s+o tina tot asa ca vom evolua
    2006-02-04, 10:20:35 (82.77.161.*)
  3. de Red-Left:
    Cine nu iubeste animale nu are cum sa iubeasca nici oamenii. Acei pensionari patrupedule( bun nume, dar cam jignesti rasa animalelor) din putinul si saracia lor gasec ceva si pentru acele suflete nevinovate. Asculata melodia "Din bucata mea de paine" a doamnei Ionela Prodan si ai sa ajungi la concluzia ca daca vrei sa extermii cainii trebuie sa incepi cu oamenii. Cei care eutanasiaza caini ar trebui proscrisi in istorie precum Menkele(odiosul "doctor" a lui hitler). Cum poti sa ucizi un animal nevinovat iar "animalele" care care ucid copii traiesc, cei drept la inchisoare, fara sa atenteze nimeni la viata lor? De la americani luam ceea ce este rau imediat, dar ceea ce au ei bun, in ceea ce priveste protectia animalelor nici visuri. Atunci sa nu ne mai intrebam de ce suntem considerati niste salbatici. Pentru ca suntem, unii din noi.
    2006-02-04, 12:49:25 (86.126.25.*)
  4. de Silviu:
    Ce opinie credeti ca poate avea un parinte al carui copil a fost muscat de fata de un caine din acesta comunitar (sau vagabond asa cum e denumirea romaneasca)? Iubitorii de animale si-ar dori un copil mutilatde un nenorocit de caine? Probabil ca in inconstienta lor, da! Nu e nimic rau in a avea grija de un animal, dar luati-va o casa si tineti-l in curte.
    2006-02-04, 13:31:29 (86.126.66.*)
  5. de pt cei fara dumnezeu:
    copilul dumitale sigur a dat cu batul sau cu piatra in caine pt ca eu de cand ma stiu nu am vazut caini care sa atace fara motiv!am vazut copii asa ca ai dumitale ,nevinovati cum dadeau cu picioarele in burta cateilor sau cum ii tarau dupa ei pe afara legati cu sarma numai ca sa se distreze.normal ca un animal are tot dreptul sa se apere!si are dreptate persoana de mai sus educatia ar trebui sa vina din scoli pt ca de la varsta mica copii invata sa chinuie animalele.o tineti una si buna cu animalele dar pe nenorocitii de tigani nu i vedeti sau pe pedofili.de cine va e mai frica?nu de ei?exista legi pt protectia animalelor care se incalca cu nesimtire la noi in tara doar pt ca e tara tuturor prostilor si salbaticilor.prin lege e spus clar ca e interzisa maltratarea sau omorarea animalelor si ca se pedepseste cu amenda de 20 mil sau cu inchisoarea ,asa ca eu daca am sa mai vad prosti care chinuie animalele am sa chem politia pt ca asa cum scrie mai sus legea trebuie respectata,sa ia amenda!cat despre hingherii sunt niste mincinosi pt ca au luat in acea zii 5-6 si nu au plecat cu mana goala cum zic ei.caini pe care ii omoara in masina pt ca daca te duci la facai sa i cauti nu i mai gasesti!iar voi cei care spuneti ca mai bine dai unui copil decat unui animal sunt convinsa ca nu ati dat in viata voastra nimic la nimeni pt ca doar cel care ii ia de la gura pt un animal poate sa faca asta si pt un om!
    2006-02-04, 13:45:41 (86.126.7.*)
  6. de mirciu:
    Eu pot sa va spun ca in liceu am stat in brazda si daca te intorceai seara tarziu acasa uneori era o adevarata aventura sa ajungi pana la scara blocului. Si nu mi-e rusine sa recunosc cum fugeam noaptea cu haita dupa mine. Chiar imi amintesc si de o situatie amuzanta in care am alergat cu un prieten jumatate de Calea Bucuresti, pe la McDonalds, cu 30 de caini dupa noi.. Si imi amintesc de colegi de liceu care impartaseau aceeasi soarta (bineinteles, depinde de zona, nu sunt toate cartierele la fel). Luati-va domnilor o casa, duceti-i la tara, tineti-i un curte, ca nu suntem in padure. Si daca vreti neaparat un caine, puteti sa adoptati oricand unul de la centrele de ecarisaj sau de la magazinele specializate, si sa-l tineti bineinteles in apartament.
    2006-02-04, 14:04:59 (82.76.43.*)
  7. de mirciu:
    Si inca un comentariu, ca nu ma pot abtine: japonezul acela care a murit sigur a dat cu batul sau cu piatra in caine, nu? Doar pentru ca societatea noastra are alte probleme grave, cum ar fi coruptia, saracia, etc. nu inseamna ca aceasta nu trebuie rezolvata - mai ales ca tine de administratiile locale si nu de schimbari fundamentale la nivel national.
    2006-02-04, 14:12:05 (82.76.43.*)
  8. de DANUTA:
    eu nu zic ca nu trebuie rezolvata problema pt ca e clar ca pe strada cainii nu au ce cauta dar de ce trebuie sa i omoram cu salbaticie cand suntem in sec 21 si chiar hingherii au zis ca eutanasia costa cu tot cu seringa doar 40.000lei vechi,nu e pacat de dumnezeu sa omoram cu bestialitate animalele aste in loc sa incercam sa fim civilizati?atata timp cat prin lege sunt legale custile facute de oameni pe langa blocuri nu vad care e problema,de ce hingherii astia mai vin sa distruga custile si sa ia cainii din ele.omul din bl g2 asta a facut,si a aparat cainii pe care ii crescuse si le facuse custi.iar daca se pune in romania doar problema banilor atunci asa cum omul de la tara are dreptul sa ceara despagubiri pt gainile furate sau omorate asa si pensionarul respectiv avea dreptate sa ceara sa i lasa cainii in pace pt ca el ii intretinea si cheltuise bani cu ei,pe custi(LEGALE)SI APOI,PE CARNETE DE SANATATE,VACCINURI SI MULTE ALTELE.
    2006-02-04, 14:31:07 (86.126.7.*)
  9. de opinia:
    pentru Red-Left. Nu credeam ca exista comunism in Anglia altfel de unde nick-ul asa de prost ales? daca stanga rosie nu se ocupa decat de caini si de ascultat muzica plangacioasa ii recomandam melodia de la Divertis cu Din bucata mea de paine Am rupt coltii unui caine! Odata cu comunismul din Anglia/America ar trebui aduse si organizatii asemanatoare cu cele de pe Animal Planet si Stanga sau Dreapta de orice culoare ar fi ele sa invete care sunt bolile raspandite de caini si cat de periculosi sunt acesti caini lasati in libertate. Pentru "pt cei fara dumnezeu" (Allah, Buda sau altii) pentru sta ascuns de nu ai priceput ca saracul copil incerca sa se apere de caini. Dar e vina copilului intr-adevar. Probabil ca pe tine trebuia sa te loveasca :D Exista legi pentru protectia animalelor. Te incadrezi perfect in ea. Felicitari. Ai de la mine un sac de Chappy!
    2006-02-04, 14:42:19 (82.77.161.*)
  10. de ACELASI DINAINTE:
    PERICULOS ESTI TU IN LIBERATE BAI PROSTULE!SI MAI MULTE BOLI RASPANDESTI TU DECAT ANIMALELE!
    2006-02-04, 14:46:18 (86.126.7.*)
  11. de Denis:
    Alooo, nenea, ortografia unde ai invatat-o? Pe la scoala ai fost? Sau inveti limbaje monosilabice? Ham, ham in caz ca IQ e prea scazut!
    2006-02-04, 15:56:22 (86.126.7.*)
  12. de andrei:
    rusine!romania e o tara de salbatici!si de hoti ca doar vedem faima pe care o fac romaniei tiganii care se duc prin tarile calde!incercati sa fiti mai civilizati ca nu va strica!cum vine aia sa omori cainele asa doar pt ca arata urat pe strada?daca pensionarul vrea sa iubeasca cainii e treaba lui nu a voastra ca doar o face pe banii lui,voi probabil sunteti invidiosi pt ca nu sunteti capabili sa iubiti nimic!SUFLETE GOALE!
    2006-02-04, 17:42:42 (86.126.7.*)
  13. de Denis:
    Daca pensionarul vrea sa iubeasca un caine sa il tina in casa! Sa il scoata afara si sa il hraneasca regulat. Eu am caine si il tin in casa! Terminati cu cainii vagabonzi! Romania e o tara de salbatici tocmai pentru ca nu e in stare sa aiba grija de cainii vagabonzi! Zilnic trec spre servici si pe langa Scoala 2 e o batrana care da de mancare la niste caini comunitari. De fiecare data cainii sar la copii sau la trecatori sa ii muste. Aste de ce nu o vedeti! Ca oameni ce va credeti aceste lucruri de ce nu le vedeti?
    2006-02-04, 18:41:01 (86.126.7.*)
  14. de andrei:
    da,sa se rezolve problema dar civilizat pt ca daca cainii ar fii omorati prin eutanasiere asa cum spune legea nu am avea nimic impotriva dar atata timp cat sunt omorati cu clestele sau cu bata de catre hingherii atunci sa nu spuna denis ca nu suntem salbatici!animalele astea nu au nici o vina pt ca sunt pe strazi si gandeste-te ca si ele simt durerea asa cum o simtim noi!eu am vecini care au facut asa cum spui tu,au luat cainii in casa dar acum se bat cu vecinii pt ca nici in casa lor nu au voie sa-i tina dupa cum se vede.vecinii strang semnaturi peste semnaturi ca sa cheme hingherii sa le ia cainii din casa desi asa ceva nu se poate pt ca fiecare tine ce vrea in casa.asa ca te rog sa-mi raspunzi la o intrebare,dle denis,care ar fii solutia pt ca ve vede clar ca nici pe strazi nu ii vor dar atunci cand ii ia cineva in casa nu sunt de acord si protesteaza.
    2006-02-04, 18:53:44 (86.126.7.*)
  15. de bogdanel:
    moarte hingherilor!!!!!!!moarte nenorocitilor care nu suporta cainii si se cred oameni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sa va spanzurati!!!!!!!!
    2006-02-04, 20:18:41 (86.126.7.*)
  16. de aby20:
    sincer eu sunt pentru eutanasierea tuturor cainilor vagabonzi!un astfel de animal sufera mult mai mult daca este lasat in viata sa bantuie strazile orasului....frig,paraziti,foame,bataie primita.....toate astea ai face sa devina pe zi ce trece din ce in ce mai agresivi,pe zi ce trece sufera din ce in ce mai mult!in clipa in care este eutanasiat sufera doar 10 secunde!dupa aceea.....relaxare vesnica!!!sincer eu daca as fi caine si as deveni intr-o buna zi un animal fara stapan mi-as dori sa imi inchei socotelile cu viata cat mai repede posibil!deasemenea trebuie sa se tine cont ca sunt un mare pericol pentru oameni pentru agresivitatea care o manifesta atunki cand incep sa umble in haita.....pentru bolile care le pot transmite!!!!ce sa mai vorbim de igiena....ca nu are niki un rost!!!!dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu acele brute de hingheri....care haituiesc cainii....ai bat.....si strang de gat cu sarme!domnilor......asta e pentru cei ce conduc ecarisajul in craiova.....ar fi bine sa va dotati cu niste arme cu tranchilizante ca sa nu ai mai chinuiti bietii cainii!!!!ar fi nu numai modern ci si elegant si uman sa evoluati in meseria asta la acest stadiu!!!! ps pt iubitorii de animale:daca intradevar iubiti animalele astea fara stapan.....va rog din suflet asumativa o responsabilitate.....luati acesti caini in propriile case!eu sunt un iubitor de animale....am luat acasa 2 caini comunitari....si o pisica!!!!sincer....asta e adevarata dovada a dragostei fata de animale!!!ryki...luky....si milk sunt niste animale superbe....asta acum.....pt ca atunki cand i-am cules de pe strada.....erau niste epave!!!!!!!!ele ma fac sa scap de stres....ma fac sa uit de griji si ma iubesc neconditionat!dar asta se petrece in intimitatea casei mele!!!!
    2006-02-04, 22:07:11 (86.126.33.*)
  17. de eutelsat:
    felicitari aby20 spune-le asta si nenorocitilor ca patrupedu sau silviu si altii..si eu am caine ..silviule copilu ala muscat sigur a dat in caine sau s-a luat de el...un caine nu ataca aiurea ca tine aci mucosule...ce ma va e frica de caini? bravo ma! asa va trebuie...mancav-ar de viiii!!!! mergi cu mine intre ce caini vrei tu si sa vezi ca la tine sare, nu la mine pt ca un caine simte, nu-i nesimtit ca voi, mucosilor
    2006-02-04, 23:58:59 (213.230.129.*)
  18. de xfile:
    ...adevarul este ca in Ro sunt o gramada de caini bolnavi pe strada ...dar inca nu exista cu adevarat Protectia Animalelor ...HALAL ! Oameni buni, nu fiti "caini" ...si animalele au un suflet !!!
    2006-02-05, 02:34:42 (213.230.129.*)
  19. de razvan24:
    eu as vrea sa intrati si voi pe google si sa cautati petitia pt protectia maidanezilor si sa vedeti acolo un filmulet despre cum facea basescu eutanasierea cainilor fara dureri asa cum zicea el si atunci sa vad daca aby20 care este iubitor de animale mai cere eutanasia!eu stiu ca eutanasia se face in vena si nicidecum direct in inima cu o seringa de 500ml dupa cum era aia si imaginati -va ce ac avea,apoi erau aruncati pe jos ca niste gunoaie unul peste altul,se vede un catel de 2-3 sapt cum e injectat cu acul ala urias in inima si e aruncat de sus in gramada cu cainii care se zbat pt ca nu au cum sa moara asa repede,iar apoi am auzit ca ii incinerau de vii.sa nu mai vorbim despre faptul ca la noi pasarile au fost arse de vii deci orice e posibil pt ca doar e romania!atata timp cat eutanasia nu inseamna o moarte in somn asa cum credem toti ci barbariile pe care le fac ei nici nu vreau sa aud de asa ceva!as vrea sa moara toti nenorocitii astia de hingherii in acelasi fel in care ei omoara animalele si aceeasi soarta sa o aiba si cei care cheama hingherii!!!!
    2006-02-05, 02:47:27 (86.126.7.*)
  20. de Securistu:
    Andrei,te rog sa reformulezi,OMORAT prin EUTANASIERE.
    2006-02-05, 03:53:56 (86.126.26.*)
  21. de xfile:
    eu zic ca si basescu-basinescu asta ar merita o eutanasiere ca in filmuletul ala ...ca si asa mai are par in cap de doo dushuri :)) ...si daca ati observat ..si un ochi ii bate aiurea ! ...A trecut la Presedentie ...ca toate drumurile le-a rezolvat ...si toate gropile le-a astupat ! ..de ****
    2006-02-05, 10:36:56 (213.230.129.*)
  22. de Fara nume:
    Pt xfile...daca tu ai avea ceva in capul ala,te-ai putea numi jigodie",dar neavand ;n-ai cum sa-ti dai seama si ramai un latrator anonim,care ranjeste la orice . Un Presedinte conduce o natiune ,bai gura stramba. Nu vei mirosi niciodata aerul respirat in preajma lui.
    2006-02-05, 13:04:12 (86.126.43.*)
  23. de pt fara nume:
    bai dar prostii mai sunt cate unii,pai basescu asta inca nu v-ati convins ca e un mare mincinos?ce tot il pupa unii in c**atat pt ca pe el il doare in p*** de voi si de problemele voastre!!!eu va doresc voua si lui base soarta maidanezilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sa muriti la fel pt altfel nu meritati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2006-02-05, 13:45:22 (86.126.7.*)
  24. de klgkjVBKjg:
    Da dragilor, de cand ne pasa noua de soarta unui galbejit? E normal, e tributul cainilor mancati de acesti asiatici la masa de prany, seara si eventual mic dejun. Si acuma hai sa facem caz de necaz si mari articole in toate ziarele tarii ca vai domne cati caini sunt si ce munca grea au acesti "neica nimeni" de hingheri. Intr-adevar, doua redactore sa scrie un asemenea articol .... E de apreciat munca lor si sudoarea depusa .... E de regretat ceea ce se intampla. Mai intram noi in Europa cu astfel de mentalitati .... Uitati-va dragilor si voi pe Animal Planet sa vedeti si voi protectia animalelor si cum se poate face puscarie pentru un animal. Dar, ca la noi la nimeni. Sau poate nu aveti programele astea ca nu se prind pe antenele voastre de pe blocuri sau bordeie de pamant .....
    2006-02-05, 14:18:36 (86.126.66.*)
  25. de arthur2313:
    Batranii si copii nu ar trebui luati in considerare. Ei nu stiu ce vorbesc, se plang tot timpul. Iar cainii latra si musca. Interventia politiei, in forta, daca este necesar, mi se pare solutia viabila in cazul aplanarii acestui conflict. Cei care se opun prinderii si eutanasierii cainilor ar trebui sanctionati exemplar! Cainii comunitari din Craiova nu mai sunt demult catelusi deci ar trebui pusi cu botul pe labe.
    2006-02-05, 16:11:48 (86.126.89.*)
  26. de la mine (mancatorul de caini):
    Nu stiu de ce unii oameni tin mai mult la caini ca la oameni. Cainii sunt o sursa enorma de boli si de excremente. Craiova este legea junglii. Cum draq' vreti sa intratii in uniunea europeana, cu o minoritate de oameni in orasul cainiilor. De ce lumea da mancare la caini? Ca sa le "pazaesca" masina si scara blocului. Craiova, orasul paranoiiciilor! Evoluati ca nu mai suntem in evul mediu... Puneti-va siste-me de alarme... Si Bula o sa-mi spuna "Pai,,, cosat scump!". Bai Bula daca nu ai bani inseamna ca hotii nu au ce sa-ti fure. Sunt atati copii care sunt muscati de caini in fiecare zii. Nu este vina Primariei sau vina altui responsabil politic. Este vina cetateanului craiovean, care are inca o mentalitate de EST. Romania o sa devina o tara tare. Una din cele mai tare tari din toate Europa, chiar cea mai tare. Dar asta nu pana cand cultura rudimentara a romanului se va schimba. Nu o luati rau, desi propouriile mele sunt injuriante. Dar o sa evoluam numai pe calea buna, ca pana acum am evoluat dar in partea proasta. Numai bine, si in loc de a ma injura, mai bine gandestete la ce vii sa citesti... Peace
    2006-02-05, 19:25:32 (213.103.139.*)
  27. de umanistul:
    O intrebare de bun simt: Cand un copil este abandonat in scara blocului de catre o mama iresponsabila, de ce nu se gasesc atatia oameni cu suflet care sa isi spuna parerea, pe cati "iubitori" de caini avem in Craiova? Iata un motiv serios de reflectie!
    2006-02-05, 20:36:47 (86.126.41.*)
  28. de dulauski:
    1. Cine iubeste cainii, sa-i tina in casa; Unora dintre noi ne plac animalele, nu ?? .. insa ne plac sa le avem NOI si nu toti vecinii din cartier ... 2. Cine le da totusi drumul pe strazi sa le puna si o zgarda de gat cu numele si adresa proprie; In cazul in care cainele face vreo "isprava", sa se poata stii cine este responsabil; Ca exista o lege care prevede pedepse pentru stapanii cainilor vinovati, si pentru daunele provocate. Asa este normal ... Pana la proba contrarie sociatatea trebuie sa aiba incredere in fiecare cetatean .. insa la proba contrarie, legea trebuie aplicata ... Daca un caine este prins "neinmatriculat" pe strada si este apoi revendicat de "stapan", stapanul ar trebui sa suporte costurile unui chip implantat sub pielea cainelui, pentru ca societatea sa poata fii sigura ca "stapanul" isi asuma si responsabilitatea ... 3. Tovarashilor, ce dati vina pe copii ca sunt muscati de caini, nu faceti un bine si feriti canii de asemenea "animale de copii" ... luati cainii in case ... ca sa dati un colt de paine la un aurolac nu faceti ... da' va cuprinde mila de "bietii" caini. La fel mai aveti posibilitatea sa va vindeti apartamentul si sa va luati casa la tara, unde sa faceti menajerie de caini ... daca va da ghes inima si va tine buzunarul ... iata o idee buna ... 4. Si ca sa termin cu ideile constructive si sa spun de fapt adevarul in fata ... este monstruos ceea ce se intampla de ani de zile in tara ... Trebuia sa ma duc cu taxiul acasa, ca sa scap "intreg" ... Si asta in conditiile in care nu am dat in viata mea intr-un caine .. si da, am si eu un caine lup (la casa) ... deci stiu ce inseamna cel mai bun prieten al omului ... dar ceea ce se intampla in tara, cu tot felul de aratari de maidanezi si cu tot felul de babalaci comunitari isterici, ce cred ca acum isi spala cine stie ce pacate din tinerete, este mult peste umanitate, peste iubire de animale ... este pur si simplu debandada ... este pur si simplu ignorarea legilor si a cerintelor civilizatiei ... Imi pare rau ca nu exista taria din partea autoritatilor, ca sa se respecte legea ... Nu inteleg de ce bezmeticii de adoratori de javre sunt deasupra legii ... Oare de ce ?
    2006-02-05, 21:47:10 (84.173.2.*)
  29. de Silvia Grimaldi:
    Sint pentru animale,dar cred ca sint prea multi ciini pe strada,si ciini cum bine stim se string in haita si atunci devi agresivi......oameni buni ar trebui cu toti sa intelegem ca tinind 5-6 ciini linga bloc ne facem rau atit noua cit si loc(ciinilor).Si spund asta,nu as vrea sa fiu criticata ,ca eu cu 8 ani in urma am adoptat un ciine comunitar,era catel pe atunci.....acum este cu mine in Italia tara unde locuiesc.Nu cred ca ar fiu placut pentru nici unul din noi ca propriul copil sa vina a casa muscat de un ciine care nu este vaccinat.
    2006-02-05, 22:34:01 (82.53.125.*)
  30. de un cetatean obiectiv:
    mai bine v-ati implica in problemele orasului si ati incerca sa fiti civilizati pt ca doar vorbind nu faceti nimic!!toti mergeti la biserica sa va rugati cand aveti probleme si toti va considerati crestini cand sunteti intrebati dar in rest stiti sa dati in cap animalelor doar pt ca nu dau bine pe strada.voi ce faceti pt asta?chemati hingherii si in rest nu va mai intereseaza,poate ar trebui sa va spovediti pt ca aveti pe constiinta moartea in chinuri a animalelor!!!implicati-va pt ca sunt banii vs ai neiubitorilor "crestini" dar si ai ns iubitori de animale si vrem sa avem siguranta ca se cheltuiesc pt ce se zice si ca animalele pe care le iau din fata blocului ns mor in conditii decente!!
    2006-02-06, 11:39:48 (86.126.7.*)
  31. de andrei dan:
    propun ca pt impacarea atat a iubitorilor cat si a neiubitorilor sa se dea acest adapost de la facai unei asociatii de protectia animalelor!in acest fel acesti cainii vor fii ridicati de pe strada in conditii bune,vor fi tratati decent si vor murii fara chinuri!!!!!!la aceasta solutie de ce nu s-a gandit municipalitatea?nu vreau ca acesti caini sa ramana pe strada dar nici sa moara in chinuri asa ca singura solutie buna asta este pt ca hingherii sunt oameni fara suflet!!!!!!!!
    2006-02-06, 11:49:23 (86.126.7.*)
  32. de Silvia Grimaldi,Italia:
    Azi intimplator la ora de prinz am vazut, eu si cred multi alti romani care traiesc Italia,un reportaj din Bucuresti ....modul in care adunau sarmanele animale era dureros .Sustin ca sint PRO ANIMALE,uitasem cum in Romania se trateaza animalele....."CA NISTE ANIMALE".RUSINE DOMNILOR PRIMARI, daca ati fi auzit comentariul reporterei italiane ati fi intrat in pamint de rusine.
    2006-02-06, 21:27:39 (82.57.121.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 17°C.
La noapte: 12°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: