5.3 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinBlugii, cel mai avantajos articol din garderobă

Blugii, cel mai avantajos articol din garderobă

Popularii blugi sunt articolul vestimentar cu cel mai convenabil raport calitate –  preţ, informează cotidianul italian Corriere della Sera.  

Aveţi cel puţin o pereche de blugi în şifonierul dumneavoastră? Atunci vă puteţi considera femei practice şi, mai ales, cu un dezvoltat simţ al afacerilor, având în vedere că nemuritorii pantaloni din denim sunt articolul vestimentar cu cel mai bun raport calitate – preţ din întreaga garderobă feminină.
Cel puţin aceasta este concluzia unui studiu realizat de specialiştii de la Science Museum din Londra, care au scotocit şifonierele a peste 3.000 de femei pentru a calcula raportul preţ – utilizare pentru fiecare articol vestimentar, valoare obţinută din raportul dintre preţul plătit la achiziţionare şi de câte ori a fost purtată ţinuta respectivă. S-a descoperit că blugii sunt „bunul de consum“ prin excelenţă, având în vedere că şi-a adjudecat unele dintre cele mai mici punctaje, cu excepţia lenjeriei intime şi a tricourilor.
Pe baza calculelor efectuate, dacă o pereche de blugi costă în medie 48 de euro şi este purtată de 428 de ori înainte de a fi aruncată la gunoi, înseamnă că de fiecare dată când i-am îmbrăcat am plătit 11 eurocenţi. În schimb, o pereche de colanţi, deşi costă cel mult 12 euro, vă vor costa în realitate 17 eurocenţi pentru fiecare dintre cele 68 de ori în care i-aţi purtat, în timp ce o jachetă vă va costa câte 12 eurocenţi pentru fiecare purtare, asta în condiţiile în care o îmbrăcăm de 575 de ori de-a lungul vieţii. După cum deja am spus, s-a demonstrat că lenjeria intimă şi tricourile sunt cele mai avantajoase articole din garderoba doamnelor.

Blugi pentru fiecare

Blugii nu sunt însă întotdeauna un articol vestimentar uşor de ales. Pentru a veni în întâmpinarea clientelor sale, specialiştii de la prestigioasa companie Levi’s au intervievat în jur de 60.000 de femei de pe mapamond pentru a afla care sunt dorinţele doamnelor când vine vorba de blugi. În urma acestui studiu, s-a constatat că majoritatea respondentelor nu se simt în elementul lor în blugi, întâmpinând deseori greutăţi în momentul alegerii modelului care li se potriveşte. Designerii de la Levi’s au identificat trei tipologii de femei, pe baza cărora au fost create trei linii de blugi: Bold Curve, inspirată de corpurile cu forme, gen Beyoncè şi Jennifer Lopez şi de formele mediteraneene. Urmează apoi modelul intermediar, Demi Curve, care corespunde corpului superbei actriţe Charlize Theron, ideal pentru a scoate în evidenţă o siluetă tonică şi bine conturată. La final, nu puteau lipsi modele Slight Curve, asociate de designerii de la Levi’s siluetei actriţei Lucy Liu, şi care sunt perfecte pentru femeile cu siluetă filiformă. Pentru a stabili în care tip se încadrează fiecare doamnă, magazinele Levi’s din toată lumea vor pune la dispoziţia clientelor un metru pentru a-şi măsura propriile „curbe“ şi pentru a găsi, împreună cu vânzătoarea, modelul ideal pentru fiecare tip de siluetă.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU