7 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljPrimăria Craiova are nevoie de psiholog

Primăria Craiova are nevoie de psiholog

Municipalitatea înfiin-țează un post de psiholog specialist în cadrul Serviciului Autoritate Tutelară, din cauza numărului mare de anchete psihosociale și de dosare aflate pe rolul instanțelor de judecată.

Numărul de posturi din cadrul Primăriei Craiova va crește de la 614 la 615, cifra maximă pentru anul 2018 transmisă de Instituția Prefectului Județului Dolj. Autoritățile locale au întocmit un proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Craiova, care va fi supus la vot în ședința consiliului local din această săptămână, unde sunt specificate toate modificările legate de funcţiile publice și funcțiile contractuale ce urmează să fie făcute.
Una dintre aceste modificări se referă la înființarea unei funcții contractuale de execuție vacante de psiholog specialist în cadrul Serviciului Autoritate Tutelară din aparatul de specialitate al primarului, mutare care se va face prin desființarea postului contractual vacant de casier în cadrul Serviciului Administrare și Exploatare Stadion. Nevoia de psiholog este motivată de numărul mare de anchete psihosociale și de dosare aflate pe rolul instanțelor de judecată, dosare în care autoritatea tutelară, reprezentată prin primar, a fost sancționată cu amendă judiciară, pentru că nu au fost efectuate rapoarte de evaluare psihologică și nu au fost întreprinse demersuri pentru înființarea postului de psiholog în organigrama Primăriei Craiova, după cum se explică în raportul municipalității.
Și Compartimentul Audit Public Intern a solicitat suplimentarea numărului de posturi cu cel puțin o funcție publică de consilier juridic, „având în vedere atât multitudinea aspectelor de natură juridică, cât și complexitatea acestora, întâlnite în cadrul misiunilor de audit public intern“, potrivit datelor din același document. Compartimentul va primi ajutorul cerut, dar prin mutarea postului vacant de consilier juridic existent la Direcția Juridică Asistență de Specialitate și Contencios Administrativ.

Ce modificări de funcții se mai fac la Primăria Craiova

Printre modificările de funcții propuse se mai numără înființarea unei funcții contractuale vacante de inspector de specialitate la Serviciul de Stare Civilă, mutarea unui post vacant de inspector de la Serviciul Management Documente la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, transformarea gradului profesional al mai multor funcții vacante, dar și desființarea a două posturi contractuale vacante de muncitor calificat, treapta II, din cadrul Serviciului Administrare și Exploatare Stadion, și înființarea a două funcții contractuale de execuție vacante de inspector de specialitate în cadrul Direcției Investiții, Achiziții și Licitații. Un alt post vacant de casier în cadrul Serviciului Administrare și Exploatare Stadion va fi transformat în post de îngrijitor în cadrul aceluiași serviciu.
Când se va trage linie după toate aceste modificări, organigrama aparatului de specialitate al primarului municipiului Craiova va conține un număr de 615 posturi, structurate astfel: trei funcţii de demnitate publică; 472 funcţii publice, din care 53 funcţii publice de conducere și 419 funcţii publice de execuţie; 140 funcţii contractuale, din care trei funcţii de conducere şi 137 funcţii de execuţie.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS