Dupa inchiderea drumurilor nationale sau judetene pentru anumite perioade, a venit rândul drumurilor comunale. Primul drum inchis a fost Matasari – Runcurel – Motru, care s-a surpat pe o portiune de 30 m in zona Carierei Rosiuta. Inainte de 1989, s-a inceput modernizarea acestui drum si s-au asfaltat 7 km, cu intentia de a micsora distanta Matasari – Motru de la 40 km la 12 km, pentru circulatia autobuzelor care transporta minerii la fiecare schimb de tura. Dupa ce pamântul din halda Rosiuta a ocupat Drumul National Motru – Târgu Jiu si traficul a fost deviat pe o ruta ocolitoare, traseul autobuzelor s-a lungit cu 70 km. Alt drum comunal inchis din cauza surparii unei portiuni de 50 m este cel de pe traseul Bolbosi – Slivilesti – Bazavani – Horasti – Motru. Devierea drumului si redarea lui in circulatie nu se pot face din cauza refuzului unor proprietari de teren de a fi expropriati. Locuitorii din zona mai au un singur drum de acces spre Motru, prin Strimtu – Larga – Samarinesti, dar acesta are multe gropi si denivelari.
La Motru se inchid si drumurile comunale
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei