18.3 C
Craiova
luni, 27 iunie, 2022
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportaj“PUMA Oltenească în Deșertul african!” Ford PUMA în MAROC 2022 - Jubileu Plusauto 30 ani

“PUMA Oltenească în Deșertul african!” Ford PUMA în MAROC 2022 – Jubileu Plusauto 30 ani

Plusauto, prin echipajul de 8 persoane și 2 mașini Ford Puma a sarbatorit cei 30 de ani de activitate cu acest maraton de cca. 7500 kilometri, în 14 zile, până în deșertul african din Maroc.

Plusauto are la activ si alte 4 proiecte de asemenea anvergură care s-au bucurat și se bucură în continuare de mare vizibilitate online: Ranger Raptor in Islanda, Kuga in Azerbaidjan, Ecosport La Cercul Polar de Nord, Ranger in Caucaz Georgia. Plusauto a creat astfel un brand din testele de anduranță făcute de echipa cu mașinile FORD, călătorii ce sunt urmărite cu mare atenție de clienții noștri cât și de alte numeroase persoane.

Masinile folosite in test sunt Ford Puma 1l Ecoboost Mild Hybrid125 Manuala 6, nivel de echipareTitanium X, masini de serie. Le-am condus cateva zeci de Km prin tara inainte de a pleca. Si ne-am intors cu 7540 km la bord.

Traseul

14 zile: 1 zi pana in Italia la Genova de unde am luat ferryboatul pt 2 zile, pana in Tanger, 8 zile pline in Maroc , unde am facut 3500 de km, 2 zile la intoarcere pana in Franta, tot cu ferry, si alte 2 pana acasa.

Am condus Puma pe toate tipurile de drumuri: cele romanesti, superbele autostrazi din Italia si Franta cu tuneluri lungi si asfalt perfect pana la drumurile grele cu gropi ca dupa bombardamentul Ucrainei cat si vreo 50 km de macadam si piatra in offroad in Muntii Atlas in Maroc.

Toata lumea ne intreaba cum am avut loc 4 persoane si cu bagaje si echipament in Ford Puma? Raspunsul este simplu: am stat si 17 ore in masina, si in fata si in spate si am stat bine.

Pentru marimea ei, Puma ne-a dat un confort ok pentru 4 barbati de peste 1,75. Megaboxul de 80 l a ajutat la bagaje foarte mult:1 masina fara roata de rezerva si 1 cu o roata si un frigider de 45 litri.

Cutiile de plafon au fost esentiale pentru transportul echipamentelor de camping. A , am uitat sa spun de la inceput: au fost 10 zile de campare la cort! Patul l-am vazut decat la deplasarea cu vaporul. Cutii de 330 litri corecte ca pret si calitate de pe https://www.accesorii-ford.ro. Cel mai important este ca nu a intrat praf deloc, au canturile de inchidere foarte etanse. Un pic cam inalte, dar preferam spatiu versus consumul.

Consum

Masinile au fost incarcate la maxim: ele au 1380 kg, 340 kg de barbati, 42 l de benzina si alte circa 200 de bagaje personale, harnasement de camping (corturi, saltele, mese scaune), frigider, provizii, etc. Asa ca aproape 2 tone au fost puse in miscare de multpremiatul Ecoobost de 1 Litru. Sa mai aud pe vreunul ca 3 cilindrii nu fac fata si nu au putere! Cei 125 de cai si cuplul bun de 210nM au fost solicitati din plin (cu 155 era mai bine trebuie sa fiu sincer) dar a trecut cu brio testul fortei.

La consum Puma a trecut inca un examen, caci Ecooboostul vine la pachet cu bateria ajutatoatre de 48 V, adica este un MildHybrid. Astfel am scos minimul de 5,2 la un condus incet prin orasele si drumurile normale in Maroc, trecand prin 6,8 l la 100 de km un combinat intre autostrazi, drumuri de munte si orase pana la un maxim de 7,6 in zona de macadam unde nu am depasit 20-25 km la ora si cu urcusuri in ace de par destul de abrupte.

Pe autostrada daca mergeam cu 100 la ora scoteam 5 l linisiti, dar am condus tare 130 si 140km/h, la maxim sa nu ne ia Radarele fixe in Europa si foarte multe mobile tip pistol in Maroc, iar Ecoboostul s-a suparat pe noi si ne-a tras 7,4l din rezervor la fiecare suta. Si in Europa am avut 4000 de km din care 3500 autostrazi. Si in Franta era peste 2 euro /litru :))).

Tehnologiile existente pe Puma

Tehnologiile existente pe Puma au fost la mare inaltime: asistenta precoliziune si-a facut efectul in aglomeratia din Marakes si Casablanca, iar pe autostrada (la inatoarcere am avut 1300 km din Sete Franta pana la Lugoj Romania) pilotul automat autoadaptiv este perfect pentru un condus odihnitor de 17 ore.

Ce e de adaugat ca sistemul energetic al masinii a facut fata permanent la sistemul audio cu navigatie, 3-4 telefoane puse la incarcat, camera video in parbriz, frigider, statie emisie-receptie, smartwatch-uri, lanterna, etc.

Atitudinea pozitiva a echipei Ford Plusauto este condusă de curajul de a explora teritorii inedite bazându-se pe modelele Ford: Caucaz, Cercul Polar Arctic, Islanda si acum Maroc. Caci pana la urma se dovedeste a fi un test si pentru oamenii care conduc si convietuiesc 14 zile impreuna. Asa ca Puma ne-a unit si mai mult si abia asteptam urmatoarea destinatie cu urmatorul model Ford.

Poate chiar electric, de ce nu am incerca?!

Impreuna cu voi, acceleram spre viitor!

Adrian Mărășescu, Director Vânzări FordPLUSAUTO

Plusauto este dealer autorizat Ford în Craiova, Slatina și Drobeta Turnu-Severin având o experiență de peste 30 de ani în comerțul și serviciile auto. Are o echipa de peste 100 profesionisti in vanzari si consultanta, asigurari, service mecanica si electrica, diagnoza computerizata, vopsitorie. Informatii contact [email protected], tel 0734.999.333.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI DE ULTIMA ORĂ

Horoscop

BerbecS-ar putea ca o călătorie pe care o faceţi...

ȘTIRI GdS