20.9 C
Craiova
sâmbătă, 27 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateCititorii Gazetei se implică!

Cititorii Gazetei se implică!


Gazeta de Sud vine în faţa cititorilor săi cu un nou format pentru anunţurile de mică publicitate: un fascicul de dimensiuni reduse, separat de partea redacţională.

Pentru a vedea cum au primit cititorii Gazetei de Sud noua secţiune de publicitate, am cerut părerea mai multor craioveni pe care i-am întâlnit la birourile de mică publicitate. Oamenii s-au dovedit receptivi faţă de noul format, apreciind că acum vor putea să găsească mai repede rubricile de publicitate care îi interesează. „Sunt persoane pe care publicitatea le interesează în mod special. În noul format vor avea acces mult mai uşor la rubricile respective“, a spus Liliana Văduva, de 25 de ani.

 

Alţii nu aveau preferinţe privind conţinutul secţiunii de mică publicitate, dar, cu toate acestea, au apreciat formatul compact, mult mai uşor de răsfoit. „Este mult mai bine aşa! Găseşte omul mai repede ce îi trebuie. Apelez frecvent la paginile de mică publicitate. Şi în vechiul format, publicitatea Gazetei de Sud era destul de citită“, a considerat Gigi Boangiu, de 40 de ani.

 

Ideea Gazetei de Sud de a oferi oltenilor un tabloid de mică publicitate a fost agreată şi de micii întreprinzători, clienţii care frecventează cel mai des birourile de mică publicitate. „Oamenii de afaceri sunt în criză de timp, nu pot să răsfoiască nu ştiu câte pagini pentru a găsi în final rubrica dorită. În cazul meu, de exemplu, mă interesează oferta de vânzare-cumpărare de terenuri“, a apreciat Nicolae Buia, de 56 de ani. Omul de afaceri a avut şi o sugestie pentru a înlesni lecturarea textului: „Scrisul ar trebui să fie ceva mai mare pentru a putea şi oamenii mai în vârstă să citească. Dacă nu există posibilitatea ca scrisul să fie mărit în toate paginile, măcar în prima parte a suplimentului, la rubricile care sunt citite mai ales de vârstnici“.

 

Alina Marinescu lucrează în administraţie şi are ceva experienţă în marketing şi publicitate. Aceasta consideră că Gazeta de Sud trebuie să urmeze modelul publicaţiilor similare din Capitală, care au trecut la un format adaptat cerinţelor pieţei, în conformitate cu ultimele tendinţe europene. „Se poate începe, de exemplu, cu vânzările imobiliare, dar nu numai din Craiova sau Dolj, ci din toată regiunea Olteniei, ca să îţi poţi face o idee despre preţurile practicate pe piaţa de profil“, a spus Alina Marinescu. Aceasta consideră că, momentan, este suficient acest format, dar că ar fi util ca, pe prima pagină, alături de adresele birourilor de mică publicitate să fie menţionate şi numerele de telefon. În cazul în care cel care a dat anunţ descoperă acasă că a omis ceva, să se poată interveni înainte de apariţia lui în paginile de publicitate.

 Altă sugestie legată de anunţurile de la rubrica imobiliare a venit din partea Monei Ciobanu, care a considerat că ar trebui făcut alt tip de clasificare: „Anunţurile imobiliare ar trebui împărţite pe cartiere, pentru ca persoanele interesate de cumpărarea, închirierea sau vânzarea unei locuinţe să găsească mai repede anunţul, în funcţie de zona preferată“.

 Ştefan Felie, de 72 de ani, consideră că, dacă eşti la pensie, ai tot timpul din lume să citeşti mica publicitate din ziar, dar dacă este separată de restul ziarului nu este nici o problemă. Totuşi, bătrânul avea o sugestie referitoare la poziţionarea în pagini a taloanelor de concurs. „Ce nu îmi convine este că uneori se suprapun două taloane pentru concursuri diferite. De asemenea, ar fi foarte bine ca taloanele să fie poziţionate în josul paginii, pentru a fi uşor de decupat“, susţine Ştefan Felie.

 

Pentru a vă putea oferi un ziar pe placul dumneavoastră, vă aşteptăm în continuare sugestiile şi criticile, pe adresa str. Câmpia Islaz, nr.97A, la telefon 0251/412.146, e-mail [email protected], sau prin SMS, la numărul 0730.280.595.

Cititorii care nu au timp să viziteze birourile de publicitate pot adăuga anunţuri on line, contra cost, accesând site-ul http://anunturi.gds.ro.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII