Repartizarea absolventilor de gimnaziu din invatamintul special, care au participat la testele nationale, conform metodologiei, se face pe baza cererii de inscriere, certificatului de nastere in copie legalizata, foii matricole pentru clasele V-VIII (cu calculul mediei generale), certificatului de capacitate (daca este cazul) si a documentelor eliberate de Comisia de Expertiza care sa dovedeasca tipul si gradul de deficienta. „In tarile dezvoltate si civilizate ale lumii, profesorul evalueaza doar calitatile elevilor din aceasta categorie, nu si lipsurile. Acolo, daca un evaluator il respinge la examen pe un astfel de elev, institutiile abilitate uzeaza de masuri severe impotriva examinatorului, deoarece se apreciaza ca profesorul evaluator contribuie la evolutia bolii elevului. Intr-o asemenea situatie, acesta suporta toate consecintele. Sint legi clare pentru elevii din invatamintul special. La noi, daca un dascal il ajuta pe un copil cu deficiente sa treaca un examen, se considera ca a facut-o din mila sau din alte motive“, a spus profesorul Mihai Vila, directorul Scolii speciale pentru hipoacuzici „Sf. Vasile“ din Craiova.
Repartizarea candidatilor din invatamintul special
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei