24.5 C
Craiova
marți, 19 august, 2025
Știri de ultima orăMagazinItsy Bitsy Teenie Weenie: Bikini-ul Frankies, noua obsesie a vedetelor

Itsy Bitsy Teenie Weenie: Bikini-ul Frankies, noua obsesie a vedetelor

De la Kylie Jenner și Hailey Bieber, până la Dua Lipa și Sabrina Carpenter, vedetele par să aibă un lucru în comun vara aceasta: bikini-urile semnate Frankies Bikinis. Brandul fondat în Malibu de Francesca Aiello a devenit sinonim cu „bikini-ul scurt”, reinterpretat acum ca un simbol al încrederii și puterii personale.

Kylie Jenner deține mai multe perechi de bikini Frankies, așa cum este documentat pe Instagramul ei personal
Kylie Jenner deține mai multe perechi de bikini Frankies, așa cum este documentat pe Instagramul ei personal

Kylie Jenner a postat recent un selfie cu un bikini cu buline din colaborarea Frankies Bikinis × Khy, iar Dua Lipa a purtat în Italia un model negru cu detalii croșetate în formă de cireșe.

Sabrina Carpenter, care este și ea o fană a mărcii, a purtat recent un mic bikini galben cu buline
Sabrina Carpenter, care este și ea o fană a mărcii, a purtat recent un mic bikini galben cu buline

La rândul ei, Sabrina Carpenter a atras atenția cu un bikini galben cu buline, în timp ce Hailey Bieber a făcut din brand uniforma oficială la un eveniment Rhode în Mallorca.

Filosofia fondatoarei: „Cu cât mai mici, cu atât mai bine”

Francesca Aiello a creat primele modele în liceu, nemulțumită de lipsa unor costume de baie care să-i ofere încredere și feminitate. „Voiam să mă simt drăguță, încrezătoare și feminină. Cu cât mai mici, cu atât mai bine”, spune fondatoarea, care a pornit afacerea în 2012 alături de mama sa, Mimi.

Francesca Aiello, fondatoarea Frankies Bikinis, la evenimentul de deschidere a magazinului său din Malibu, în august 2024
Francesca Aiello, fondatoarea Frankies Bikinis, la evenimentul de deschidere a magazinului său din Malibu, în august 2024

Pentru Aiello, bikinii nu sunt doar un trend: „Nu sunt o modă. Este vorba despre a-ți asuma încrederea și a te simți puternic în orice porți”.

Colaborări iconice și „momentul sexy”

Deși astăzi colaborările sunt norma, în 2012 nu erau un fenomen obișnuit. „Când Sofia Richie m-a abordat pentru a crea o colecție împreună, nu am putut refuza. Cea mai satisfăcătoare parte este să dau viață viziunii cuiva și să creez ceva care să ne fie personal amândurora”, povestește Aiello.

Ulterior, creatoarea a devenit chiar „fața” brandului său. În campania Frankies Bikinis × Khy, Francesca Aiello pozează alături de Kylie Jenner, ambele purtând bikini cu imprimeu leopard. Comentariul surorii Kendall Jenner de pe Instagram a rezumat perfect vibe-ul lansării: „sexy”.

Expansiunea brandului

Din 2019, Frankies Bikinis s-a extins în îmbrăcăminte, accesorii și articole sport. În 2022, Victoria’s Secret a investit 18 milioane de dolari în companie, iar în 2024 retailerul ASOS a adăugat brandul pe platforma sa globală.

Colaborările au devenit parte din ADN-ul Frankies Bikinis – de la Sydney Sweeney și Sofia Richie, până la Pamela Anderson – consolidându-i statutul de brand cult.

De ce se vând bikinii mai bine ca niciodată

Specialiștii confirmă schimbarea de tendință: vânzările de bikini depășesc acum costumele întregi. „Versatilitatea este cheia: posibilitatea de a combina mărimi, stiluri și culori”, spune Fflur Roberts, analist Euromonitor International. Mai mult, multe consumatoare transformă topurile de bikini în piese vestimentare de zi cu zi.

Grace Neal, manager Selfridges, observă același fenomen: „Exprimarea de sine este tot mai importantă, iar bikinii oferă libertatea de a o face”.

Obiectivul: un bikini pentru fiecare femeie

În ciuda succesului, Francesca Aiello spune că vrea să rămână aproape de comunitatea care i-a adus notorietatea. „Cel mai mare obiectiv al meu este să continui să dezvolt liniile noastre de costume de baie și îmbrăcăminte și să ajung la mai multe femei din întreaga lume. Vreau ca fiecare fată să simtă că există o piesă Frankies Bikinis creată special pentru ea”, declară fondatoarea, potrivit CNN.

Concluzie: Frankies Bikinis a început ca o dorință adolescentină de a crea costume de baie mai îndrăznețe și s-a transformat într-un fenomen global. Dincolo de factorul „itsy bitsy”, brandul Francescăi Aiello este astăzi despre comunitate și sentimentul că „există un bikini perfect pentru fiecare femeie”.

Citește și: Donbas: Ținta principală a lui Putin și centrul războiului din Ucraina

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS