Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Societate

Medicii doljeni refuză salariile din străinătate

Societate - Simona TUDOR
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Medicii de la Spitalul de Urgenţă nu vor să plece la muncă în străinătate

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

În timp ce mii de medici din ţară se pregătesc să plece în străinătate, atraşi de câştiguri salariale mari, în Dolj situaţia este diferită. Doctorii doljeni au ales să rămână acasă, nu din patriotism, ci pentru că sunt mulţumiţi de venituri.

Medicii români vor să profeseze în străinătate. Este, din păcate, o realitate cu care se confruntă în prezent societatea românească. Sunt spitale în ţară de unde medicii pleacă în număr mare pentru a-şi găsi realizarea profesională pe meleaguri străine. Şi au motive serioase, pentru că salariul unui medic în străinătate poate să ajungă la 10.000 - 12.000 de euro. Până în prezent, la Ministerul Sănătăţii au fost depuse peste 2.000 de cereri pentru eliberarea documentelor necesare exercitării profesiei de medic în diferite ţări ale Uniunii Europene.
Despre judeţul Dolj se poate spune că este excepţia care confirmă regula. Medicii doljeni au ales să rămână în ţară, în ciuda tentaţiilor salariale oferite de clinicile din străinătate. Potrivit Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Dolj, în prezent nu există posturi de specialişti rămase neocupate după plecarea în străinătate a titularilor. DSP Dolj avea cunoştinţă doar de un singur caz, al unei doctoriţe de familie care s-a mutat în străinătate anul acesta.

Mirajul străinătăţii s-a spulberat

Cel mai puţin interesaţi să lucreze în străinătate par medicii de la Spitalul de Urgenţă Craiova, unitate sanitară reprezentativă pentru întreaga zonă a Olteniei.
„Spital raional din centrul Franţei (oraş de 80.000 de locuitori) recrutează oficial doctori specializaţi în urgenţe, oncologie, gastro-enterologie, anestezie, chirurgie, ortopedie“, aşa sună ultimul anunţ postat aproape la fiecare etaj al spitalului. Nu a reuşit până acum să capteze atenţia nici măcar unui singur medic. Multe alte asemenea anunţuri au fost postate pe pereţii spitalului, susţin medicii, însă nu s-au găsit amatori. „De la noi nu a plecat nimeni până acum, cu toate că oferte au fost pentru Austria, Marea Britanie, Germania sau Franţa“, susţine dr. Mihai Florea, liderul Sindicatului ProMedica de la Spitalul de Urgenţă Craiova.
Dacă-i întrebi pe medici ce îi ţine acasă în condiţiile în care salariile sunt sub demnitatea profesiei, îţi vor răspunde că posibilitate de afirmare profesională există şi la Craiova, unde medicii mai tineri pot fura meserie de la cei bătrâni, că există şi posibilitatea de a lucra în domeniul privat. Iar medicii vârstnici sunt realizaţi profesional, nu au de ce să îşi dorească un nou început în străinătate, unde sunt convinşi că „nu curge lapte şi miere“. Toţi se feresc însă să vorbească de plăţile informale (şpăgi), unul dintre motivele serioase care îi ţin pe medici legaţi de locurile de muncă de acasă.

Spitalul are nevoie de medici

Cu toate acestea, nici Spitalul de Urgenţă nu are suficienţi specialişti. Potrivit managerului Cristina Calangiu, spitalul îşi permite în prezent, din cauza lipsei finanţării, să aibă doar 70% din personalul medical necesar.  
„Cu toate că ne-am dori, nu putem să facem în prezent nici un fel de angajări, pentru că nu avem fonduri ca să-i plătim pe viitorii angajaţi“, a spus Cristina Calangiu.
Spitalul de Urgenţă a primit până la urmă aprobare pentru două posturi de medici specialişti în terapie intensivă, însă până acum, la concursurile organizate pentru aceste posturi, nu s-au prezentat candidaţi.


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 3.17/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.2 din 12 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de pulse:
    domnita directoare minte, daca au nevoie de medici de ce nu-i recruteaza din cei ce fac rezidentiatul in specialitatile respecrtive ? spaga spaga.... ca sa obtii un post.
    2009-10-26, 00:54:51 (213.233.90.*)
  2. de Kalle:
    Medicii doljeni nu pleaca pentru ca sunt prost pregatiti si dincolo n-ar fi buni nici ca portari la un spital. Nu credeti ? Duceti-va la 10 medici craioveni sa va faceti analizele si veti primi tot atatea rezultate diferite. In plus, dupa ce ca-s prosti de bubuie sunt si spagari renumiti in toata tara.
    2009-10-26, 01:26:11 (79.117.155.*)
  3. de ..:
    normal,avem multi tarani in zona asta,cum sa plece ei de aici..plus ca facultatea e varza,cine sa-i angajeze:))
    2009-10-26, 02:58:05 (79.117.209.*)
  4. de Sarpele:
    Nu pleaca pentru ca sunt incompetenti. De fapt nici macar nu pot fi numiti medici, ci un fel de vraci sau mai bine zis impostori. 80% din studentii din anul 6 habar nu au sa faca o injectie. Majoritatea examenelor sunt luate pe pile si/sau spagi. Cand ies din facultate sunt vai mama lor, habarnisti. Cum a aparut un profesor/medic de doamne-ajuta, i-au sarit si medicii si studentii in cap. Ganditi-va ca traditia spagilor e de zeci de ani si din aceasta mizerie au iesit cei care ne trateaza pe noi, contribuabilii. Medicii competenti ori au plecat din oras ori sunt foarte batrani ori au murit. Daca tot pretind spaga,macar sa-si faca datorua cum trebuie. Cunosc cazuri de oameni care au facur medicina strict pentru spagi si atentii. Nu stiu daca mai e asa, dar la un moment dat, ca medic absolvent, puteai sa-ti dai doctoratul si sa sari peste rezidentiat. evident, doctoratele sunt Sustinute tot in Craioiva si tot pe spagi si relatii. Si la medicii astia li se pune bisturiul in mana, sa opereze... Pai cine mama dracu' ii angajaza in afara? Cum zicea cineva mai sus, poate pe post de paznici.
    2009-10-26, 03:13:51 (79.116.219.*)
  5. de ion:
    DEACORD CU TOTI CARE SCRIU.FACULTATEA DE MEDICINA CRAIOVA= 0. PROFESORII CARE PREDAU SINT INCOMPETNTII,DEPASIT II. STUDENTII AU PREGATIRE =0. EXAMENELE SE IAU PE BANI GREI. RUSINE ! AR TREBUI DESFIINTATA ACEASTA FACULTATE LA CRAIOVA. ATENTIE! ACESTII STUDENTII VOR LUCRA CU O A M E N I I! SPER CA POATE CITESTE SI BARONUL,BARONIILOR - CIUREA ZIS DECANUL.
    2009-10-26, 05:05:55 (86.179.226.*)
  6. de ioana:
    Cum sa nu fie ZERO la pregatire absolventii facultatii de medicina din Draiova daca au avut ca asistenti universtari pe toti handicapatii ,odraslele doctori spagari de prin spitale. MEDICINA DIN CRAIOVA CU: SPITAL COMISII DE PENSIONARE FACULTATE sunt mana in mana la LUAT MITA si ar trebui curatata de SPAGARI I!!!!!! Politia nu are treabacu ei??? Dupa ce ca nu vindeca pe nimeni si nu invata pe nimeni nimic mai cer si bani la bolnavi sau la examene!!!!! Ce sa faca in strainatate??Acolo se munceste nu se castiga din MITA si RELATII de la tata sau dela mama
    2009-10-26, 06:21:08 (92.85.225.*)
  7. de DX:
    Vorbiti de lucruri sfiinte!E mai bine in romania unde se poate jupuii oamenii cum vor si programul de lucru pe masura.Numai anul trecut au fost cazuri cand au fost facute angajeri si la citirea filmului pulmonar,au trimis oameni sanatosi la contagiosi si cei bonlavi erau trimisi la munca.,,Auzi la ei,,,toti cei care sant fumatori sant bonlavi de diverse boli pulmonare,,,,Numai fumati,mancati si numai consumati bauturi de orice fel,,,mergeti cu sacii de spaga cat de multa si apoi santeti sanatosi.Corect era un art scris despre realitate in care multi pleaca din romania ca prea distinsi profesori doctori cu renume si in strainatate nu sant capabili a lucra nici la salubritate pt a putea reveni in tara.Mergeti dupa cei plecati si fosti mari specialisti in tara si aratati lumii adevarul de acolo.Nu toate mustele fac miere......Numai pot avea cabinete particulare cu tot necesarul gratuit iar in spitale sant pusi bonlavii sa caute medicamente si hrana de acasa si,,,,,restul il stiti.
    2009-10-26, 06:59:30 (93.122.135.*)
  8. de eu,euuuuuuuu:
    Nu cred,ca un medic este'prost"totusi, a invatat citiva ani buni la facultate si,nu cred ca se dau diplome pt.medici pe bani ,ori,pe "pile"sau poate gresesc eu.....un medic din Craiova sa nu stie chiar nimic?atunci inseamna ca acolo se moare pe capete.poate ai dreptate Ioana tu esti acolo eu,nu.
    2009-10-26, 07:08:27 (67.182.139.*)
  9. de Adita:
    Spaga pentru angajare, spaga ca sa te consulte...angajatul .De toata jena!!!! SPAGARI fara rusine...Dezumanizar e
    2009-10-26, 07:15:33 (79.117.151.*)
  10. de liviu:
    Din pacate ptr. medicii doljeni trebuie sa o spun ca sunt foarte slab pregatiti.Eu am trecut prin 3 situatii diferite de boala cu parintii si cu mine si nu au fost in stare sa dea nici macar un diagnostic corect. De aceea nu se duc in strainatate. SLAB PREGATITI SI LACOMI.
    2009-10-26, 07:25:14 (62.195.21.*)
  11. de pao:
    astia 10 de sus sunt ciobani (la propriu), tarani, tractoristi si unu e precis tigan + ca sunt batuti in cap. auzi la ala de la 4... esti cel mai mare terminat. cum sa nu ceri bani cand majoritatea incultilor ganesc ca voi?
    2009-10-26, 07:50:46 (79.117.211.*)
  12. de pt pao:
    care inculti, nene, ca tu pari sa le pui capac? si mai cred ca esti unul din sistem si sarisi in apararea medicilor. pai chiar asa este: studentii care termina medicina , habar n-au de meserie, mai ales aici in dolj, unde incompetenta profesorilor si reaua lor credinta e dusa la extrem.studentii nu sint lasati nici macar sa fure meseria de la cei mai in virsta, sint trimisi acasa in zilele de practica si la sf. practicii li se pun note din burta. faptul ca pot lua spaga asa de usor de la pacienti ii face pe tinerii medici (au modele pe cei in virsta) sa nu-si mai doreasca sa sa plece in strainatate sa lucreze, caci acolo trebuie sa sti meserie, ca sa poti sa-ti asumi responsabilitati, caci daca gresesti, faci puscarie. la noi mortul e de vina. asa ca stau acasa si papa un ban usor.
    2009-10-26, 08:16:34 (79.117.153.*)
  13. de Gicu:
    Ce sa faca ma strainii cu unu ca CIurea,Gaman,Taisesc u,DDI,Georgescu.Pai aia ii interneaza direct la bolnavi mintal.Cand or vedea strainii cum se poarta astia cu pacientii, ce prosti sunt si ce nesimtiti sunt, cred ca ii executa prin spanzurare.Voi chiar credeti ca jegurile nu stiu cine sunt, dar asta e, s au nascut paraziti , trebuie sa si urmeze destinul de parazit si capusha.Astia doar daca dai foc la spital scapi de ei.
    2009-10-26, 08:36:16 (79.117.141.*)
  14. de DEM:
    ASTIA NU SE UITA LA OM CAND IL TAIE! medicii batrani sunt scarbiti, cei tineri sunt copii lor, si nu au habar de medicina! . . . Articolul este POLITIZAT si MINCINOS, cazurile BUNE, deci STUDENTII cu potential PLEACA TOTI IN STRAINATATE!!! spun asta pentru ca sunt in cunostinta de cauza! un articol comandat! rusine gazeta ca nu va faceti treaba!
    2009-10-26, 08:44:30 (79.117.154.*)
  15. de MARINAS:
    ASTEA DE SUS AU SI UN PIC DE DREPTATE, DAR ACEASTA CARACERIZARE SE REFERA LA MEDICI DIN CRAIOVA!! DAR ATUNCI CE SA MAI ZICI DE AVOCATI ,DE PORCURORI , DE OAMENII LEGII CARE SUNT MANA-N MANA CU INERLOPII , CU HOTI DE BUZUNARE???? ASTA E !!!!(CRAIOVA)
    2009-10-26, 08:47:51 (89.36.171.*)
  16. de pt marinas:
    lipsa de profesionalism e generalizata, dar acum e adus in discutie cazul din sistemul sanitar si de aceea se vb. despre medici. cind e vb. de ceilalti, ii luam si pe ei la refec, stai linistit, caci sintem scirbiti de toti si toate.
    2009-10-26, 09:11:01 (79.117.147.*)
  17. de carcotas:
    Cum era chestia aia cu aruncatul pietrei?La instigarea gds un nou val de pietre se arunca spre medici.Daca e ordin,cu placere.Spuneti-mi si mie o meserie in care sunt numai oameni capabili,priceputi si cinstiti?Voi cei ce dati cu pietre,azi in doctori,maine in profesori,poimaine in juristi,apoi in politie,procuratura, biserica,exista vre-o ramura a economiei romanesti in care sunt numai genii?Cati dintre voi nu ati gresit niciodata in viata?Se poate gresi din prostie(si avem destui prosti in toate domeniile),se poate gresi din oboseala (si multi,foarte multi,chiar sunt obositi deoarece muncesc pe ruptele sa poata castiga mai mult decat salariul normal),se poate gresi din cauza ca te gandesti cum s-o mai scoti la capat cu datoriile si neajunsurile (si cati au confortul material sa nu-si faca astfel de ganduri?).Sunt medici care ,ca sa faca fata cererilor zilnice ,mai lucreaza la cate unul sau doua cabinete particulare,deci pleaca dimineata si ajung acasa dupa lasarea intunericului,zi de zi,unii si sambata si in plus,ca sa poata avansa profesional,mai trebuie sa scrie si articole de specialitate,mai trebuie sa participe si la congrese internationale (pe bani lor),vor nu vor,ca altfel nu primesc puncte si nu pot avansa in meserie,mai trebuie sa se puna la punct si cu lista de medicamente (care se schimba zilnic,ca ,exp. paracetamolul are acum 50 de denumiri diferite,iar medicul trebuie sa le stie pe toate si in plus trebuie sa le stie si pretul sa-i poata recomanda bolnavului dupa posibilitati.Chiar credeti ca nu mai pot de bine?Atunci de ce nu va faceti cu totii copii medici?
    2009-10-26, 09:18:02 (79.117.155.*)
  18. de CIUDAT:
    Parca, mai pe saptamana trecuta, GDS avea un aricol in care scria ca tovarasa "DESTEAPTA PRIMA INTII" de Calangiu a fost inlocuita de alt manger; acu pusera la loc, sau reporteii GDS vorbira tot cu ea, DIN OBISNUINTA DE A NE MINTI??????????????? ???????????????????? ???????????????????? ???????????????????? ????????????????
    2009-10-26, 09:30:22 (79.117.208.*)
  19. de xxxxxx:
    Nu pleaca pt. faptul ca le lipseste in primul rind pregatirea si curajul de a concura cu altii care sint mult mai pregatiti decit ei.Si ei bineinteles ca stiu aceste lucruri ca sansele sint minime . Cine e pregatit bine pleaca oriunde in lumea asta fara frica.Pt.a prinde un loc in strainatate nu-ti trebuie pile ci pregatire.
    2009-10-26, 09:31:55 (82.59.2.*)
  20. de Mihai :
    Aveti mare grija la rezultatele analizelor. Sunt laboratoare din oras care nu efectueaza analizele, doar scriu rezultatele - fac si ei o economie! Mergeti la mai multe laboratoare, comparati rezultatele, consultati avocatii!
    2009-10-26, 09:40:52 (213.233.88.*)
  21. de pepe:
    Va cred ca exista doctori neprofi in spitale, dar eu cand am facut un tur prin spitale, n-am avut probleme. Ba cel mai bine m-am inteles cu rezidentii, si chiar n-a fost nevoie sa dau spaga. Intradevar , conditiile erau sub orice critica ( asternuturi murdare, toalete infecte, tot felul de mirosuri etc.) dar ca meseria am intalnit numai profesionisti.
    2009-10-26, 09:41:19 (86.122.132.*)
  22. de bobu:
    Un lucru este cert si anume ca sunt si prost pregatiti si spagari si prea bine platiti comparativ nivelul lor de pregatire si cu salarizirea din alte domenii romanesti. Sa te fereasca sa ajungi sa ai nevoie de ei!
    2009-10-26, 10:29:25 (79.117.167.*)
  23. de Alin:
    Daca medicii nu au plecat inseamna ca au ceva in cap in afara de medicina,Franta este tara unde locuiesc de 15 ani si am avut destul timp sa-mi dau seama ca in aceasta tara minciuna este la rang de ideologie,cunosc personal doctori veniti cu saci la pomul laudat insa socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ,majoritatea nu depasesc 1800eu insa sunt in principal folositi ca medici de garda,medicii francezi lucreaza 15 zile si alte 15 stau acasa,daca fac o garda isi iau liber 3 zile plus ca in garda ei sunt platiti 200% mai mult,cine sa-i inlocuiasca decat medicii visatori din Romania??? In schimb sistemul este foarte diferit de cel de acasa,orice operatie este facuta sub observatia medicului sef de sectie,orice eroare precedata de moartea pacientului e penalizata chiar cu o vizita la gendarmerie si eventual dupa gratii cu interzicerea dreptului de a profesa asa ca .....iarba nu-i mai verde la vecini!!! Ca sa te realizezi in Occident ca medic iti trebuie inca 10 ani de congrese si specializari facute loco cu o taxa de 5000e pe trimestru ,abia atunci poti visa la salarii astronomice gen 10-11.000eu asa ca orizontul nu e chiar asa aproape. Cine nu ma crede,o sa se convinga pe pielea lui!!
    2009-10-26, 14:26:07 (86.198.36.*)
  24. de taranu:
    pentru kalle.ba baiatule da-i cu parerea la ce nu ta pricepi,pai normal ca sunt rezultate diferite pt.ca au si aparate cu valori diferite.
    2009-10-26, 14:27:48 (79.117.128.*)
  25. de Franta:
    Franta este tara piticilor,pe toate canalele nationale la ora 6 dimineata sunt desene animate ,din curiozitate am reusit sa aflu ca majoritatea adultilor francezi adora desenele la micul dejun inainte de a pleca la serviciu asa ca nu va mirati,francezii nu fac cadou bani pe gratis,abia esti platit si atunci cand lucrezi ca un negru,de minciuni..... ar putea fi trecuti in Guiness Book fara mari probleme!!!
    2009-10-26, 14:37:38 (86.198.36.*)
  26. de groompy:
    Ma umfla rasul....auzi, sunt multumiti acolo, in cuibul de viespi!Habar n-au ce-i aia medicina, habar n-au limbi straine...unde drk sa plece? Acum 4 ani, in "sublima" policlinica Christiana din Banie, in urma analizelor mi-au spus ca nu am grupa A1, ca am A2, iar o isteata de la centrul oftalmologic de la Jiul, dupa o consultatie mi-a spus ca nici sa nu ma gandesc sa nasc normal, ca-mi plesneste ochiul la un asemenea efort, e musai nevoie de cezariana...vai casa ei!De 4 ani locuiesc in Germania....clar ca e A1, clar ca am nascut normal....asa ca de-abia astept sa vin sa le trantesc o vorba de bine si sa le dau analizeöle sa si le bage in studiile de le-au facut!
    2009-10-26, 14:48:45 (87.164.179.*)
  27. de Gica:
    Adevarul cred ca e undeva la mijoc, de fapt mai pe din partea de jos. Am un exemplu concludent(aflat de la cineva din sistemul de sanatate britanic). Anul acesta, cateva sute de medici din Romania au fost angajati ca medici in Marea Britanie la salarii incepand de la 30-35000 lire/an brut (lira=euro acum). Vine cam 2000 euro/luna/net. Dupa 6 luni 95% dintre ei s-au intors(adica concediati) din urmatoarele motive: foarte multe reclamatii datorita limbajului nepotrivit cu patientii si pregatirea in sine ca medic. Binenteles ca nu o sa apara niciodata acest mesaj in ziarele din Romania. La Craiova stiam din facultate de la fosti amici de la medicina cu care jucam basket cum treceau unii(si inca multi) examenele deshi erau multi care invatau pe rupte iar din pacate tot acesti oameni care au trecut ca v...prin apa ajung mari medici acum. Intorcandu- ne la medicii acutuali, probabil la interviul preliminar cu firma de angajari sau chiar inainte de asta prin prezentarea CV-ului, s-a demonstrat ca sunt fff departe de un standard european.
    2009-10-26, 15:41:56 (194.81.223.*)
  28. de Gigi:
    Pentru cea de la 26. care locuieste de 4 ani in Germania:in clasa a-VIII-a,la Anatomia si Fiziologia omului, se invata denumirea grupelor de sange. O=1,deci O1. A=2,deci A2. B=3,deci B3. AB=4,deci AB4.Nu poti ave A1,decat daca esti extraterestra ori inculta.Vezi ca a-VIII-a se traduce "a opta".Pentru cei care ati avut de-a face cu medicii de la Spitalul Judetean,un sfat:evitati-i pe incompetenti,si nu-i improscati cu noroi pe cei cpabili.Eu,zilele trecute am suferit o interventie chirurgicala si n-a trebuit nici sa dau mita iar medicul chirurg,foarte tanar de altfel,a facut o treaba extraordinara.Vreau sa-i multumesc inca o data,si sa nu se ia dupa cei care cred ca nu se mai poate face nimic in tara asta.
    2009-10-26, 16:46:22 (79.117.151.*)
  29. de ..:
    duceti-va la medicina sa vedeti ca nu-s 2 studenti mai rasariti intr-o grupa,iar in spitale is numai rubedenii.profesorii ultimii spagari...unde sa plece astia?
    2009-10-26, 16:53:39 (79.117.207.*)
  30. de Iker:
    vorbiti fara sa cunoasteti.. studentii de la umf craiova, dupa cei 6 ani de facultate, dau rezidentiatul, care este un examen national.. concureaza si cei din bucuresti, timisoara, iasi; etc... daca il iau, vor fi medici, daca nu, se pot apuca de altceva. nu zic ca e totul perfect si roz, dar opriti-va din a generaliza totul la un intreg sistem. multa bafta!
    2009-10-26, 17:22:03 (86.126.42.*)
  31. de eu:
    se invata mult la umf dar nu se face practica cum ar trebui de asta sunt nepregatiti cine are bani intra cine nu...
    2009-10-26, 18:40:15 (79.117.149.*)
  32. de Plecat definitiv:
    Medicina, medicina; o cale nobila de urmat, dupa vechi precepte, mentalitate mercantila pentru mai toti cei ce o practica in prezent. Romanii nu ies in evidenta prin dorinta avida de castig fata de tovarasii de breasla ce practica in tari mai civilizate. Astia, romanii, deranjeaza prin dorinta de a primi spaga si a nu executa servicii de calitate nici daca o primesc. Adica munca putina si plata babana, dar nu asa vor aproape toti romanii? Astia din tari mai civilizate parca vor totusi sa te rezolve, incearca sa-si faca treaba pentru care au fost instruiti. Dar bani castiga, ohoo, si nu putini. Cunosc duzini de oameni care au intrat si intra in medicina numai pentru bani. Probabil mai sunt oameni care au chemare, dorinta de a vindeca si care iau juramantul Hipocrate in serios? Apoi medicina: dupa mine este un domeniu pentru care omul cunoaste atat de putine? Daca nu trebuie sa te operezi de ceva, orice altceva e vorbarie si pastile sa te aline si in extrem de putine cazuri, sa te vindeci? NP: Cam multa scoala doar pentru asa de putin?
    2009-10-26, 19:27:36 (99.234.30.*)
  33. de Sorin:
    refuza pe dracu... is atat de prosti ca nu ii ia nimeni... binentele s ca nu toti. is si oameni foarte bine pregatiti printre ei.
    2009-10-26, 19:36:34 (79.118.154.*)
  34. de Dilles:
    Atat timp cat acest numit Ciurea este in spatele facultatii de medicina nu o sa aveti medici 100%,fiindca toti acolitii lui sunt niste nulitati .Sa va spun cum procedeaza ,pe cei care nu sunt in stare sa ia rezidentiatul ii face asistenti universitari si de aici uite si integrarea in spital .Iar saraca asta dusa cu duhul calangioaica ca nu-i mai ajunge este o sugatoare mare a lui Ciurea ,face exact cei spune bosorogul, integreaza numai nepoti si acoliti de-ai lor .Deci medici buni nu o sa mai gasiti in spitalul nr.1,dupa ce vor iesi la pensie cei mai in varsta ,salut ,poti sa-ti iei lumanari direct si sa spui ca te duci la biserica direct .Halal conducere ,jos cu afaceristii de medici .
    2009-10-26, 20:35:15 (79.117.168.*)
  35. de lelya27:
    mananca ....cu gura cat pot!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!am 10 colegi din medicii rezidenti care anul asta in sept si oct au plecat de tot,se vor mai intoarce sa-si dea specialitatea si acolo raman dupa aceea!!!!!!!!!!!!!!! !dr . florea sa vorbeasca de banii sindicatului pe care il conduce si la care nu te poti duce cu nici o problema ca nu-i gasesti niciodata!!!!!!!!!!! !!!!!!!si pt "desteptii care lovesc in studenti di doctorii craioveni:can veti invata voi 11 ani ,cand veti face garzi de 32 de ore in care iti tusesc toti nespalatii in gura,in ochi ,pt. ca deh!,sistemul sanitar n-are bani sa ne ia si noua masti,si alte ustensile de protectie,cand va veti plati voi tot echipamentul de serviciu,de la tensiometre pana la halate,masti,manusi, si cand va veti cumpara voi cartile de sute de euro pe care le cumparam noi atunci sa ne judecati! E normal ca un om care are un post asigurat sa nu plece,ca are si el o familie,si abia cand veti vedea cum e departe de casa sa vorbiti!AAAA!,ca sunt multi medici incompetenti si majoritatea sunt odraslele lor,sunt de acord,dar chiar sa ne bagati pe toti in aceeasi oala,nu pot sa fiu de acord!!!!!!!!!!!!Pe mine nu m-a obligat nimeni sa ma duc la toate cursurile si stagiile din spital,dar am fost si am tras de maneca pe toata lumea sa-mi arate....asa ca asta tine de tine ca om,cat de mult te intereseaza.......P. S.eu chiar sunt unul care vrea sa plece la anul,dar ii inteleg si pe colegii care raman,pt. ca nu toti ne putem permite plecare,din diverse motive!Mai doresc si sa ma intorc sa fac ceva in tara mea,dar probabil ca voi fi la fel de injurata de niste cretinio ca cei care au ceva de comentat tot timpul.............. .....fara sa stie cate nopti si zile mi-am pierdut eu din viata invatand si muncind in conditii inumane,sau in conditii excelente,dar din pacate la mii de km de casa ,in timp ce ei poate mancau seminte la tv.................. .asta e tara pe care o meritam............. ...
    2009-10-26, 21:11:56 (79.117.220.*)
  36. de Pt 11:
    Nu ti se pare ca esti cam dus pe apa lui,,,,,,poate alcool,,,,,Mai fi atent in jur si simtete cu cine vorbesti,poate fi maicata ori taicatau ori bunicul si trebuie sa-ti fie rusine sa te exprimi si reciteste comentariul tau.Esti prost crescut,dobitoc ordinar,voi fi la bucuresti peste cateva zile si voi alerta siguranta statului pt asemenea animale fara limita a bunului simt.Voi cere ca orice club si societate si mai mult reteaua de internet a raspunde de orice afirmare catre semenelui spre a fi condamnat ca o persoana ce pune in pericol siguranta nationala.Toata lumea intelege ca avem inca inculti,dar sant romani si cei filozofi trebuie a fi impartiali si a da dovada de cultura si nu de animale cu diplome de licentiati.Voi discuta cu gds fara a ma cunoaste si restul va spune timpul,daca,,,totusi devenim animale si cautam sa creem dezastru.Atentie! gds,daca cunoasteti animalele creati cusca astfel,nu se va stii niciodata cine va fi umbra voastra si apoi atr.................
    2009-10-26, 21:16:58 (93.122.135.*)
  37. de 38:
    CUREA decanul linge ciolanul
    2009-10-26, 21:22:59 (66.158.149.*)
  38. de kmeleon:
    @37 ... pfuahahahhahahahah ma plictisii numarand ineptiile care le debitezi intr-un monstruos asasinat al limbii si gramaticii romane. Doamne, nici daca as scrie beat nu as face-o in halu' asta .. pfuahahahah analfabetule, ai musca pe caciula sau dreptul la opinie este un concept nou pt tine ? Sa nu mai postezi in viata ta in halu' asta ca mor de ras si devii faptuitor moral.
    2009-10-26, 21:44:03 (79.117.137.*)
  39. de 38:
    CUREA cu accentul pe "U" !
    2009-10-26, 21:46:52 (66.158.149.*)
  40. de doopy:
    pentru 29....draguta, grupa A1 exista!In Craiova, se pare sa nu existe!Releventa cu tara in care locuiesc, poate da, poate nu...nu ar trebui sa existe.Relevant este ca in Craiova am avut, din intamplare, 2 exemple negative de profesionalism din partea medicilor, a laborantilor...In alta ordine de idei, nu mai jigni oamenii fara ca macar sa-i cunosti, dar asta e alta discutie...iar la tine acolo...e trand national!
    2009-10-26, 21:58:27 (87.164.179.*)
  41. de 39:
    pt 39,,,,ar fi czul a solicita banii cheltuiti pe diploma,acelui profesor ce a fost de l.romana.Rusine educatiei moderne de azi,consider ca trebuie exclusa tastatura si fiecare sa scrie ca in evul mediu.Numai atunci se va vedea mata care are manechiura potrivita va fi ales filozof.Tastatura de azi ascunde cele mai multe animale posibile cu diplome de licentiati si restul numai cobor la drogatiii de animale............. ..Am vazut prosti si inculti,chiar nebuni,tu depasesti orice limita.Trateazate cel ce faci obs la cei din jur inainte sa hotarasca altii ca vor fi dusmanii taii................ ..
    2009-10-26, 22:22:55 (93.122.135.*)
  42. de lelya27:
    grupa A1 nu exista nicaeri in lume!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!daca nu sti despre ce vorbesti,lasa-ne.... tu ai inventat a 5 -a grupa de sange,pana acum lumea nu cunostea decat 4....noi prostimea craiovei iti dam premiul nobellllllllll...... .............
    2009-10-26, 22:23:34 (79.117.220.*)
  43. de Codreanu:
    ''Medicii doljeni refuză salariile din străinătate''. Si nu va simtiti mai protejati, mai in siguranta? Care este problema dvs. in fond? Avem nevoie de specialisti buni si pentru romani nu numai in strainatate pentru straini. Nu toti romanii pot sa se opereze in strainatate asa cum o fac toate VIP-urile autohtone. Asa ca macar noi sa avem grija de noi!
    2009-10-26, 22:53:04 (79.117.151.*)
  44. de Alycia28:
    Am cunoscut pe cineva care era analfabet,nu stia sa scrie corect in limba romana si era student la medicina,m-am infiorat si m-am intrebat cum ma va trata in viitor o astfel de persoana? Se intra foarte usor la facultate in ziua de azi, intra toti analfabetii,numai sa se ocupe numarul de locuri. De aceea auzim de sute de persoane care au murit din cauza unui diagnostic gresit, nu mai este nimic de mirare,acestia sunt medicii din generatia actuala!!!
    2009-10-26, 22:54:46 (80.236.110.*)
  45. de gabiks:
    uaa.... medicii romani nu practica medicina, petru ca sunt ratati din punct de vedere profesional. daca or mai reusi din cand in cand o apendicita, ok, fie... dar cam atat. si degete rupte. medicina din craiova e sub orice critica, ma refer la facultate. multa teorie, putina practica. daca ii intrebam prea mult pe asistentii de grupa fie se rasteau la noi, fie ma luat colegii de grupa de gat, ca sa n-o mai lungesc atata.... am plecat, dupa facultate, in alte parti. cu garzi, 6 pe luna, am peste 3500 euro in mana, depinde si cate garzi la sfarsit de spatamana... dar munca e munca. nu stai la pauza ore in sir, nu ridici din umeri cand te intreaba alt medic de cate un pacient (sun medic, din 3 rezidenti cati sunt pe o sectie de 30 paturi stie despre fiecare pacient cate ceva), nu stramabi din nas cand trebuie sa inlocuiesti alt medic... etc etc. adica, dupa 8 ore stii exact ce ai facut la serviciu...plus decizii pe care tebuie sa le iei... plus recolatarea sangelui, cand asistentele nu au gasit vene !!! sau punerea flexurii ...etc etc
    2009-10-27, 21:41:32 (91.38.211.*)
  46. de ana:
    copii mei , au facut facultatea in bucuresti, in craiova facultatea e slabuta. acum, sunt plecati dincolo, dar acolo, se munceste, nu 8 ore, ci 10-12 ore.,dar si plata e pe masura ; nu exista spaga. deaceea nu pleaca cei din craiova.
    2009-10-27, 22:12:12 (79.117.128.*)
  47. de ion ion:
    Gazeta draga! Vinerea trecuta ne-ai anuntat noul manager. Aici o numesti manager pe madama Calangiu! Pai hotaraste-te draga redactie!!!!!!! Sau a treia oara ati numit-o domniile dumneavoastra? ?????????????????
    2009-10-27, 22:33:53 (92.80.241.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 13°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: