Spiritul organizatoric completează entuziasmul la UNIC Imobiliare

Autori


Entuziasmul și flexibilitatea care definesc compania imobiliară UNIC nu ar putea conduce, totuși, la rezultate excelente în lipsa unui spirit organizatoric. Principalul pion, când vine vorba de echilibru și organizare, este Andreea Baba, asistentul manager, care este direct responsabilă de evidența actelor, a clienților și a celorlalte fațete ale domeniului care implică disciplină și rigurozitate. Andreea a venit în companie cu bagajul acumulat în trei ani de muncă la un birou notarial, după absolvirea Facultății de Drept. „Pentru mine, domeniul imobiliar reprezintă o noutate, un început nou, dar începuturile sunt mereu frumoase. Îmi place foarte mult că aici fiecare are o contribuție clară și nu putem reuși unul fără altul. Mentalitatea contează mult într-un mediu de lucru, iar faptul că noi toți suntem tineri și avem concepții apropiate ne ajută enorm. Nu simțim presiune, atmosfera e degajată, și eu cred că acest lucru este esențial pentru eficiența fiecăruia dintre noi“.

Iar pentru că în domeniul tranzacțiilor imobiliare organizarea este, cu atât mai mult, necesară atunci când este și cazul contractării unui credit, specialistul în creditare Alexandru Ivănuș, partener asociat la UNIC, face diferența pentru clienții încărcați emoțional de stresul drumurilor la bancă. „Lucrez dintotdeauna în creditare. Am început chiar într-o bancă, însă aici lucrurile stau altfel pentru că nu urmărești succesul unei anume bănci, centrul de greutate se schimbă. Avantajul stă în faptul că noi lucrăm pentru client, analizăm ofertele și alegem ce este mai bun pentru el. Dacă omul se duce singur la bănci și nu se pricepe, există riscul să treacă pe lângă cea mai bună ofertă pentru el“. Cu ajutorul lui Alexandru, clienții nu mai intră în nebuloasa creditelor bancare, ci găsesc un ghid de nădejde, care nu numai că este la curent cu ofertele, dar se ocupă și de actele necesare la dosar. „La UNIC, ca specialist în creditare, îi completez pe colegii care se ocupă de tranzacții. Fiecare lucrează pe partea sa, ne completăm și rezultatul este maxim. Ce nu trebuie să scăpăm din vedere este că, la final, clientul trebuie să câștige, pentru că succesul se construiește din om în om, iar un client mulțumit ne ajută să mai adăugăm o piatră la temelia succesului nostru“.


Comenteaza acum

Alte stiri

Sumarul ediției de miercuri, 18 iulie 2018

Actualitate

» Anunț de lansare a proiectului “Realizarea de investiții pentru creșterea eficienței energetice a clădirii Școlii Gimnaziale Bratovoești, Sat Bratovoești, Județul Dolj

Publireportaj

» Creşterea competitivităţii societăţii POP Industry SRL prin achiziţie utilaje de producţie în vederea modernizarii fabricii
» Compania TOPOCOM din Hunedoara vă prezintă aplicaţia pentru cadastru general si cadastru sistematic

Local

» Bani pentru drumurile afectate de calamităţi
» Accident cu trei victime în Drobeta Turnu Severin
» A dat în spate şi a accidentat o biciclistă

Dolj

» În Dolj, nouă profesori au promovat titularizarea cu 10
» Viața a zeci de români depinde de un transplant pulmonar: „Este genocid. Oamenii ăștia nu au șansă la viață“
» Primarul Craiovei: „La depozitul de la Mofleni se execută lucrări“
» Agricultura ecologică a început să câştige teren în Dolj
» Revizia avionului prăbușit la Bacău a fost efectuată la Avioane Craiova în 2015
» Cine modifică acoperișul de la bloc, asociația sau proprietarii?
» „Gogoașă“ de la FCU Craiova, condamnat cu executare
» Piciorul victimei unui accident rutier, găsit pe o casă din cartierul Mofleni
» Tânără ucisă într-un accident provocat de un minor băut
» Întreruperi energie electrică de mâine

Sport

» Atenție la Poli Iași!

Sanatate

» Ce combinații alimentare sunt nepotrivite

Magazin

» Program INSPIRE Cinema Craiova în perioada 20 – 26 iulie
» Horoscop
» Bancul zilei

Top