15.5 C
Craiova
duminică, 25 februarie, 2024
Știri de ultima orăLocalZilele Municipiului Craiova, „încălzire“ de 150.000 de euro înainte de IntenCity

Zilele Municipiului Craiova, „încălzire“ de 150.000 de euro înainte de IntenCity

Până să-l vadă pe Enrique Iglesias pe megascena de la IntenCity, craiovenii își vor face „încălzirea“ în Piața „Mihai Viteazul“ cu Feli, Irina Rimes și Connect – R. Pentru Zilele Municipiului Craiova, primăria este dispusă să cheltuie maxim 158.000 de euro cu scena și artiștii.

Vara începe în forță la Craiova cu Zilele Municipiului, un preambul înainte de Festivalul IntenCity, programat în zilele de 30 iunie, 1 și 2 iulie. Până să-l vadă pe scenă pe celebrul Enrique Iglesias, craiovenii își vor face „încălzirea“ cu Feli, Irina Rimes și Connect – R la „Zilele Municipiului“, eveniment ajuns la cea de-a XXVI-a ediție.

Sărbătoarea în Bănie va începe pe 1 iunie și se va încheia pe 4 iunie, cu o serie de spectacole care vor avea loc în Piața „Mihai Viteazul“. Distracția va costa primăria maxim 158.000 de euro, suma pună în joc pentru achiziția serviciilor de organizare a spectacolelor cultural – artistice din cadrul zilelor orașului. Vorbim de o licitație lansată la finele săptămânii trecute, cu o valoare estimată de 651.470,70 lei fără TVA (775.250 lei cu TVA) și cu un termen relativ scurt de primire a ofertelor: 27 martie.

Primăria Craiova va alege oferta cu „cel mai bun raport calitate – preț“ și vine cu o listă lungă de solicitări. Mai ales că speră să atragă și turiști. „Este o importantă ocazie de a redescoperi Craiova, dar şi de a atrage turişti. Este conceput ca un eveniment divers, interactiv şi dinamic, fiind unul dintre reperele cele mai aşteptate de către craioveni pentru petrecerea timpului liber şi pentru distracţie. Diversitatea actului artistic a adus, de-a lungul timpului, un număr tot mai mare de participanţi la manifestări şi o vizibilitate crescută a municipiului, fiind o oportunitate extraordinară pentru Craiova de a beneficia de o promovare regională şi naţională“, se arată în caietul de sarcini al licitației.

Zilele Municipiului Craiova. Ce artiști vor urca pe scena din Piața „Mihai Viteazul“

Spectacolele plătite de ziua municipiului Craiova vor avea loc, ca de obicei, în zilele de sâmbătă și duminică, în Piața „Mihai Viteazul“, între orele 19.00 – 23.00. Pentru ziua de sâmbătă, 3 iunie, primăria îi vrea pe scenă pe No Antidote (trupă locală), Feli, Mario Fresh și Partydul Kiss Fm. Duminica vor concerta Mash-UP (trupă locală), Connect – R, Deliric X Silent Strike (Vlad Flueraru şi DJ Naşa) / Deliric X Silent Strike X Muse Cvartet și Irina Rimeş. Conform programului întocmit deja, Connect-R va concerta între orele 19.45-20.45, iar seara va fi încheiată de Irina Rimes, care va urca pe scenă de la ora 21.55 la ora 22.55. Spectacolele vor fi prezentate de MC Tom Crîngureanu.

Vara începe în forță la Craiova, cu Zilele Municipiului, eveniment care va avea loc în perioada 1 – 4 iunie. Se lasă cu spectacole în Piața „Mihai Viteazul“
Vara începe în forță la Craiova, cu Zilele Municipiului, eveniment care va avea loc în perioada 1 – 4 iunie. Se lasă cu spectacole în Piața „Mihai Viteazul“

Cel puțin acestea sunt cerințele municipalității. Dacă vreunul dintre artiștii de pe listă nu poate ajunge din motive obiective (exclusă varianta unui concert în altă parte), el poate fi înlocuit cu unul similar ca notorietate, dar numai cu acordul autorității contractante.

Vor fi spectacole și pe 1 și 2 iunie

Din suma maximă de 158.000 de euro înaintată de municipalitate sunt plătiți artiștii care vor concerta pe 3 și 4 iunie (onorarii, masă, transport, cazare) și serviciile sceno-tehnice (sonorizare, lumini, ecrane LED, personal tehnic, transport, montaj etc). Scena va sta în piață în perioada 1 – 4 iunie, iar spectacolele din zilele de 1 şi 2 iunie vor fi asigurate de către Teatrul pentru Copii şi Tineret „Colibri“, Filarmonica Oltenia, Opera Română Craiova și Ansamblul Folcloric „Măria Tănase“.

Organizatorul trebuie să se asigure de specificul şi necesarul tehnic de sonorizare şi lumini nu doar pentru artiștii din weekend, ci și pentru restul spectacolelor (orchestră, cor, dansatori, DJ etc). Tot prestatorul trebuie să se ocupe și de promovarea evenimentului pe rețelele de socializare, fiind vizată o audiență de minim 300.000 persoane. Primăria estimează că la spectacolele de Zilele Municipiului Craiova vor participa peste 30.000 de persoane.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS