22.8 C
Craiova
luni, 29 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalScene de 1,2 milioane de euro la Craiova IntenCity

Scene de 1,2 milioane de euro la Craiova IntenCity

Opera Română Craiova trage tare pentru a se pune la punct cu toate detaliile organizării celei de-a doua ediţii a Festivalului IntenCity, mai ales că evenimentul cam bate la uşă.

Procedura de achiziție a serviciilor de marketing și comunicare a intrat în linie dreaptă, au fost anunţaţi deja şi primii artişti, iar joi Opera a lansat şi licitaţia pentru scenele pe care vor urca aceştia. Spunem scene, pentru că spectacolele vor avea loc, în premieră, nu doar pe stadionul „Ion Oblemenco“, ci şi în Sala Polivalentă. Dacă scena de anul trecut, impresionantă de altfel, a avut o valoare estimată de 4.201.680,67 lei fără TVA, adică 5 milioane de lei cu TVA (un milion de euro), de data asta valoarea este mai mare. Şi vorbim, evident, de două scene.

Serviciile de scenotehnică solicitate au o valoare estimată de 5.168.067 lei fără TVA, adică 6.150.000 lei cu TVA (1.260.000 de euro) şi se referă la scenă (acoperiș, podium, FOH, baricadă, extensii laterale, decor), instalație de sonorizare, instalație de afișare (suport video, ecran LED), instalație de lumini inteligente, curent electric/generatoare, efecte speciale, zona de backstage, garduri de delimitare și acces, plus personalul tehnic, utilajele de transport şi protecția gazonului. Cine va oferi cel mai mic preţ va obţine şi contractul, ofertele fiind aşteptate până la data de 19 aprilie.

Patru firme se luptă pentru promovarea festivalului Craiova IntenCity

Startul organizării festivalului Craiova IntenCity 2023 s-a dat chiar la începutul acestei luni, când a fost lansată licitaţia pentru serviciile de marketing și comunicare. În premieră, în campania de promovare, estimată la 560.000 de euro, s-a cerut şi folosirea inteligenței artificiale pentru targetarea publicului țintă. Firmele au avut două săptămâni la dispoziţie să vină cu oferte şi s-au încadrat în timpul relativ scurt. Nu una, ci patru societăţi comerciale şi-au oferit serviciile de promovare a evenimentului programat în zilele de 30 iunie, 1 şi 2 iulie.

Scena folosită anul trecut la Festivalul Craiova IntenCity a costat un milion de euro
Scena folosită anul trecut la Festivalul Craiova IntenCity a costat un milion de euro

Ofertele, deschise pe 14 martie, au venit de la Mainstage Agency SRL, McCann Profesional Communication SRL (organizatoarea evenimentului de anul trecut), Media Consulta International SRL şi Nosce Group SRL. În cadrul achiziţiei s-a înscris şi firma BDR Associates Communication Group SRL, dar aceasta nu a depus ofertă. Valoarea estimată a contractului de promovare este de 2.310.925 lei fără TVA, adică 2.750.000 de lei cu TVA (560.000 de euro), Opera Română urmând să stabilească oferta câştigătoare până la finele acestei luni.

Enrique Iglesias, cap de afiș la IntenCity

Ce presupune promovarea de 560.000 de euro? În mare cam același lucru ca și anul trecut. Adică firma care se va ocupa de strategia de marketing a Festivalului IntenCity va trebui „să identifice audiența, public țintă targetat din România și din țări învecinate (Bulgaria, Serbia)“, după care va depista „cele mai eficiente canale și metode de promovare pentru atragerea audienței țintă“.

Au fost multe solicitări de clarificare până să se deschidă ofertele, subiectul principal fiind legat de durata spoturilor de promovare a festivalului şi posturile unde se va face promovarea (radio şi TV). Ca o noutate: se va putea folosi inclusiv inteligența artificială în analiza celor mai bune practici de targeting și remarketing. IntenCity Craiova a anunţat, miercuri şi primii artişti care vor urca pe scenă. Cap de afiş este cântăreţul de origine spaniolă Enrique Iglesias.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS