Compania americană Vitaminwater a lansat în urmă cu câteva zile un concurs insolit, în cadrul căruia participanţii sunt invitaţi să trăiască 365 de zile fără smartphone şi fără tabletă, pentru a câştiga o recompensă de 100.000 de dolari, informează Agerpres, citând cnews.fr.
Primul pas care trebuie trecut pentru a fi selecţionat: fiecare candidat trebuie să indice, în limba engleză, ce va face în timpul lui liber timp de un an sau motivele pentru care renunţă la dispozitivele mobile. Explicaţiile vor trebui să fie publicate fie pe Instagram, fie pe Twitter, urmate de două hashtag-uri: #NoPhoneforaYear şi #Contest.
Aceste texte vor fi examinate în cele mai mici detalii, au prevenit reprezentanţii companiei americane. Astfel, nivelul de creativitate al textelor publicate va conta destul de mult (30% din nota finală), la fel ca umorul, ortografia, calitatea videoclipurilor şi a fotografiilor publicate, dar şi integrarea candidaţilor în imaginea de marcă a companiei. Textele vor trebui să fie „unice” şi „originale”. În final, un singur internaut va fi selecţionat.
Candidatul ales pentru acest concurs insolit va trebui să semneze apoi un contract, care îl va obliga să utilizeze în locul unui telefon mobil de ultimă generaţie un telefon fabricat în 1996 – altfel spus, un „dinozaur” în materie de tehnologie şi un veritabil „handicap” în lumea digitalizată şi ultraconectată din zilele noastre. Dacă fericitul ales cedează după şase luni, el va primi doar 10.000 de dolari în loc de 100.000 de dolari.