9.5 C
Craiova
sâmbătă, 27 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateGorj: Băncile sunt cel mai des reclamate la Protecţia Consumatorului

Gorj: Băncile sunt cel mai des reclamate la Protecţia Consumatorului

Serviciile şi produsele financiare sunt cel mai des reclamate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Gorj. Astfel, în ultima lună, la CJPC Gorj, au fost înregistrate 22 reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor. Cele mai multe sesizări au vizat servicii şi produse financiare (debitare cont card salariu fără documente justificative, refuz calcul dobândă, mod calcul cuantum rată).

Alte plângeri au vizat: tablete şi telefoane mobile defecte în termen de garanţie; acumulatori auto şi operaţiuni de service auto; componente IT defecte în termen de garanţie; electrocasnice defecte în termen de garanţie sau nerespectarea contractelor de telecomunicaţii (facturare incorectă, solicitare plată taxă reziliere). „Comisarii CJPC Gorj au cercetat şi soluţionat 14 reclamaţii, din care 10 au fost constatate întemeiate, la această dată opt reclamaţii fiind în curs de soluţionare. Au fost dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficienţe, în valoare totală de 8.953 lei, precum şi sancţionarea, pentru abaterile constatate, a unui operator economic, cu amendă contravenţională în valoare de 2.000 de lei. De asemenea, două reclamaţii au fost redirecţionate, spre competentă cercetare şi soluţionare, întrucât aspectele sesizate de către consumatori priveau activitatea unor operatori economici din alte judeţe”, a declarat Mădălin Giurcău, şeful CJPC Gorj.


Editor: Oana Olaru

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS