10.9 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateCall Center ANOFM, funcţional începând de luni

Call Center ANOFM, funcţional începând de luni

Primul Call Center al Serviciului Public de Ocupare (SPO) din România devine funcţional, începând de luni, iar specialiştii Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) răspund la telefonul 021/4444-000 şi oferă informaţii şi îndrumare şomerilor şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, informează Agerpres.ro. Anunţul a fost făcut în această după-amiază de directorul adjunct în ANOFM, Elena Baboi, manager al proiectului european prin care este cofinanţat acest call center. „Proiectul Call Center SPO a fost scris în 2008, este implementat de ANOFM începând din septembrie 2010 şi va fi finalizat în luna august a acestui an. Obiectivul de creştere a calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de ANOFM va fi atins prin dezvoltarea unui call center care, telefonic, va furniza informaţii şi îndrumare şomerilor şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, referitoare, printre altele, la posturi vacante în ţară şi străinătate, burse ale locurilor de muncă, oferte de formare profesională, legislaţia în vigoare, indemnizaţia de şomaj. Începând de luni, Call Center SPO este apelabil la numărul de telefon 021/4444-000, cu tarif normal”, a declarat Elena Baboi.

Deocamdată, programul de funcţionare este de luni până joi între orele 9:00-16:00, iar vineri de la 9:00 la 13:00.

Testarea şi calibrarea funcţionării noului serviciu au fost încheiate, primele 200 de apeluri telefonice confirmând că, din 8 iulie, toţi cei interesaţi pot lua legătura cu specialiştii ANOFM, iar sistemul achiziţionat (centrală telefonică şi software specializat) permite 24 de apeluri în aşteptare.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS