20.6 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024

Oraş… matrimonial

Un site de întâlniri pentru adulţi doreşte să „boteze“ un orăşel din California cu propriul nume, informează corriere.it. Pentru a marca aşa cum se cuvine zece ani de activitate, SugarDaddie.com, un site specializat în întâlniri între domni trecuţi de vârsta a treia, cu un cont frumuşel în bancă şi tinere atrăgătoare, a oferit 11,65 milioane de dolari pentru a sponsoriza orăşelul Woodside, o bogată localitate californiană aflată la 20 de minute de Palo Alto, unde locuiesc numeroşi oameni de afaceri din Silicon Valley. În schimbul sponsorizării, oraşul ar trebui să poarte numele SugarDaddie.com pentru următorii zece ani şi, în plus, ar trebui schimbate numele tuturor clădirilor guvernamentale, începând cu primăria şi până la biblioteca publică. Propunerea prevede ca Woodside să confere cheile oraşului lui Steve Pasternack, administratorul delegat al site-ului, precum şi ridicarea în centrul oraşului a unei statui a lui Hugh Hefner, fondatorul PlayBoy şi simbolul aşa-numiţilor „sugar daddy“, bărbaţii trecuţi de prima tinereţe care apelează la serviciile unor domnişoare mult mai tinere şi mai atrăgătoare, oferindu-le în schimb bani sau cadouri. Apărut în 2003, SugarDaddie.com intermediază întâlnirile între domnii care au un venit de peste 100.000 de dolari cu tinerele seducătoare şi dornice de bani. De menţionat că nu este vorba întotdeauna de intermedierea de relaţii pur sexuale, dar de multe ori întâlnirile se pot rezuma la cine, călătorii sau excursii cu prietenii, răsplătite în mod generos. Site-ul care are peste 200.000 de membri a mai încercat în urmă cu câteva săptămâni să sponsorizeze oraşul Sugar Land, din Texas, oferind într-o primă fază 500.000 de dolari, pentru ca mai apoi oferta să ajungă la 4,65 milioane de dolari. În ambele cazuri însă, ofertele au fost categoric respinse de primarul James Thompson.
 Acum a venit rândul oraşului  Woodside, care are 5.200 de locuitori, unde stau, printre alţii, fondatorul Oracle Larry Ellison, cofondatorul Intel Gordon Moore, actriţa Michelle Pfeiffer şi cântăreţii Joan Baez şi Neil Young. Chiar dacă oferta este destul de atrăgătoare, ea nu pare să aibă prea mulţi sorţi de izbândă. Deşi au promis că vor analiza oferta, consilierii locali au declarat deja că nu sunt interesaţi. „Cred că nu cunosc Woodside, dar au ales un oraş care nu caută să îşi facă publicitate“, a spus viceprimarul David Burow. „Nu cred că Woodside poate fi cumpărat pentru o sumă atât de mică, însă pentru banii aştia mă ofer eu să îmi schimb numele“, a glumit consilierul local Ron Romines.
 În ciuda rezistenţei întâmpinate, Pasternack pare  foarte hotărât şi afirmă că Woodside este oraşul perfect, având în vedere că venitul pe cap de locuitor este de 120.000 de dolari pe an. „Avem serios intenţia de a da viaţă primului oraş american sponsorizat de un site de matrimoniale. Dacă nu vom avea succes în Woodside, vom căuta ale oraşe“, a explicat administratorul.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS