Cele mai multe reclamaţii în ultima lună, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, au vizat produsele şi serviciile nealimentare, fiind înregistrat un număr de 21 de reclamaţii. Alte 11 reclamaţii au avut ca obiect produse precum: telefoane mobile, combine frigorifice, produse IT ( tablete, notebook-uri, sisteme GPS ), autoturisme, tâmplărie cu geam termoizolant. De asemenea, au fost reclamate furnizarea de servicii de telefonie fixă sau mobilă, energie electrică şi diverse produse şi servicii financiare. Aspectele reclamate de către consumatori se referă la: defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie, facturare incorectă, solicitarea de sume suplimentare, comisioane încasate abuziv, nerespectarea clauzelor contractuale. Potrivit conducerii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, 81% din reclamaţiile înregistrate au fost soluţionate în mod favorabil pentru consumatori, dispunându-se acordarea de despăgubiri în valoare totală de 1.200 de lei, măsuri de remediere a deficienţelor fără costuri suplimentare pentru consumatori, reparare sau înlocuire a produselor.
Consumatorii, nemulţumiţi de electrocasnice şi telefoane mobile
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei