19.8 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalGorjGorjenii reclamă cel mai mult băncile la Protecţia Consumatorului furnizorii de telefoane şi tablete

Gorjenii reclamă cel mai mult băncile la Protecţia Consumatorului furnizorii de telefoane şi tablete

Sute de reclamaţii au fost depuse de la începutul anului şi până în momentul de faţă la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj. Conform lui Mădălin Giurcău, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Comsumatorului Gorj, în perioada amintită au fost înregistrate 574 de reclamaţii şi sesizări scrise .Au fost dispuse măsuri pentru produse în valoare de 55.827 de lei. Mădălin Giurcău a precizat că cele mai multe sesizări au vizat servicii şi produse financiare, telefoane şi tablete defecte şi aflate în termenul de garanţie, servicii de telefonie şi de televiziune. Gorjenii au mai reclamat service-uri auto, servicii de utilităţi – canalizare, apă, energie electrică, defecţiuni termopane, servicii de transport şi altele.

Atenţie mare la cumpărăturile de sărbători

Comisarii pentru protecţia consumatorilor le transmit cetăţenilor să verifice cu atenţie produsele pe care le cumpără. Vizate ar fi jucăriile în mod special. Mădălin Giurcău a declarat că trebuie verificat dacă există avertismente pentru copii, etichete complete sau defecţiuni. De asemenea, cumpătăroul trebuie să solicite bon sau factură, de care este nevoie pentru a face o reclamaţie la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor. „Trebuie să fie extrem de atenţi părinţii pentru că mulţi cumpără jucării fără să ţină cont de vârstă şi apoi apar problemele. Sunt părţi din jucării care se desfac şi care pot răni sau care pot fi înghiţite de copiii mai mici. Este necesar ca la orice produs reclamat să existe bon pentru a putea fi făcută sesizarea la noi”, a declarat Mădălin Giurcău, comisarul şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj. Mădălin Giurcău a mai declarat că orice reclamaţie legată de o jucărie trebuie sesizată mai întâi vânzătorului din magazin. Ulterior, dacă nu există o rezolvare favorbilă a problemei semnalate, cumpărătorii se pot adresa inspectorului pentru protecţia consumatorilor.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS