19.8 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024

Drept la replică

În legătură cu articolul „Aparatul returnat, pacientul refuzat“, din ziarul Gazeta de Sud, din 19 decembrie 2008, vă aduc la cunoştinţă următoarele: lucrez în Spitalul Clinic „Filantropia“ din 1980, ca medic primar dermatolog.

Din iunie 2006 până în august 2008 nu am avut la cabinet electrocauter pentru efectuarea serviciilor medicale. Spitalul a achiziţionat un aparat franţuzesc cu putere foarte mare, care se putea folosi numai pentru sălile chirurgicale. Am adus la cunoştinţă acest lucu d-lui manager. În locul acestui aparat franţuzesc a fost adus un aparat mai vechi, iar din octombrie până în decembrie 2008, am efectuat un număr de 256 de electrocauterizări. Am informat conducerea spitalului pentru necesitatea acestui aparat prin următoarele cereri: 13131/26 august 2006, 13360/28 septembrie 2006, 1041/21 ianuarie 2007, 5514/2 aprilie 2007, 16697/18 septembrie 2007, 18920/23 octombrie 2007.

Pentru efectuarea SM pentru o trusă chirurgicală am făcut cererile 2565/9 februarie 2007 şi 3726/6 martie 2007.

Pentru repararea sobei din sala de tratamente am depus cererea 20177/18 noiembrie 2008.

La toate aceste cereri pe care le am în copii xeroxate nu am primit răspuns.

Vă aduc la cunoştinţă numărul de consultaţii efectuate: 2005 – 4.871 – puncte 95.585, 2006 – 4.267 – 98.778, 2007 – 5.144 – 81.614, 2008 – 5.568 – 96.767.

În anul 2008 am avut o medie de consultaţii pe zi de 27, iar norma noastră prevede până la maximum 28 de consultaţii.

În ziua de 17 decembrie 2008, domnişoara ziaristă mi-a cerut permisiunea să fotografieze aparatul din dotare, i-am permis acest lucru, am mers în sala de tratamente, dânsa a chemat fotograful şi, deşi nu mi-a cerut permisiunea, în ziar sunt fotografiată lângă aparat.

Aparatul pe care domnul manager spune că lucrează colega mea şi colegii de la Chirurgie şi Ginecologie nu se află în sala de tratamente şi nici în cele două cabinete.

Din cauza lipsei aparatului, atunci când am întrebat în scris de ce nu am primit salariul de merit, mi s-a răspuns prin adresele 8030/15 mai 2007 şi 11419/3 iulie 2007: „Acordarea salariului de merit a fost stabilită în funcţie de numărul de puncte realizate“.

Din iunie 2006 până în august 2008 nu am avut aparatura necesară pentru efectuarea serviciilor medicale şi consider că această vină nu este a mea.

Din anul 2001, când am fost mutaţi de două ori din vechiul sediu, funcţionăm fără telefon, fişier şi fără rampă pentru bolnavii cu dizabilităţi, cu grupuri sanitare turceşti, iar mobilierul nou din unele cabinete este obţinut de medici prin sponsorizări personale.

Dr. Ileana Zlatianu

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS