11.4 C
Craiova
sâmbătă, 27 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalReprezentanţii CEZ, chemaţi la OJPC pentru nereguli de facturare

Reprezentanţii CEZ, chemaţi la OJPC pentru nereguli de facturare

OLT. Reprezentanţii SC CEZ Vânzare SA sunt aşteptaţi de conducerea Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) la sediul instituţiei, pentru a-şi spune punctul de vedere în legătură cu facturile nejustificate primite de tot mai mulţi abonaţi. Spre sfârşitul lunii, în judeţ vor veni şi reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale pentru Reglementarea Energiei (ANRE), care vor discuta, împreună cu reprezentanţi ai pensionarilor, ai OJPC şi ai prefecturii, problema sumelor achitate aiurea de clienţi către CEZ. Facturile duble şi ameninţările cu sistarea furnizării energiei elentrice în plină iarnă i-au pus pe vârstnici în dificultate, mulţi dintre ei împrumutându-se pentru a putea achita sume imense, nejustificate. Ajunşi la capătul răbdării, ei au adus problema în discuţie în cadrul Comisiei de Dialog Social, la prefectură, încă de luna trecută. Asaltul criticilor şi al reclamaţiilor venite din toate direcţiile i-a făcut pe reprezentanţii CEZ să îşi recunoască greşelile şi să rezolve pe cale amiabilă unele neînţelegeri.

 

„Îi aşteptăm la noi să îşi spună punctul
de vedere“

 

Cu toate că reclamaţiile depuse de clienţii CEZ la OJPC sunt încă foarte puţine şi unele dintre ele neîntemeiate, o echipă de inspectori a luat legătura cu firma furnizoare de electricitate, lăsând şi o invitaţie la o discuţie care să lămurească neînţelegerile. „O echipă de inspectori a mers la CEZ şi a lăsat acolo o invitaţie. Zilele următoare, reprezentanţii firmei sunt aşteptaţi la noi la sediu pentru a-şi spune punctul de vedere. În funcţie de concluziile la care vom ajunge, vom stabili şi măsurile care se vor lua împotriva societăţii“, a spus Sorin Ţîrcomnicu, inspectorul-şef adjunct al OJPC. Acesta a menţionat că toţi abonaţii nemulţumiţi de situaţia facturilor trebuie să se adreseze în primul rând la ghişeele CEZ cu reclamaţii, iar dacă acolo nu vor găsi rezolvare, să meargă la OJPC. „Noi am primit până acum numai patru reclamaţii de la abonaţi, iar în două cazuri s-a dovedit că oamenii nu citiseră aşa cum trebuie factura. De aceea îi rugăm să meargă întâi la CEZ, iar dacă nu găsesc înţelegere, să se adreseze cu reclamaţii la noi“, a mai spus Ţîrcomnicu.

Pentru aceste greşeli şi mai ales pentru nerespectarea contractelor încheiate cu abonaţii, CEZ riscă amenzi care pot ajunge şi la 30.000 de lei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS