10.9 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalTelefonul spune tot

Telefonul spune tot

Alegerea unui anumit tip de telefon mobil poate spune multe despre personalitatea dumneavoastră şi despre imaginea pe care o aveţi despre dumneavoastră, conform studiului Nielsen, citat de site-ul www.menreport.ro.

Directorul Institutului de Cercetare Nielsen, Jody Loughlin, afirmă că, deşi toate tipurile de telefoane mobile au o largă răspândire, câteva dintre ele ies în evidenţă.
„Studiul nostru, cel mai important în acest domeniu, demonstrează că există clienţi fideli numai anumitor tipuri de telefoane“.

Celebrităţile

Printre „celebrităţi“ se înscriu următoarele tipuri:
Nokia. Preferat de manageri şi de familişti, Nokia este imaginea unui business-man adevărat, care ţine atât la calităţile telefonului, cât şi la design.
Motorola. Are ca adepţi tineri până în 24 de ani, pentru care designul este cel mai important.
Sony Ericsson. Se regăseşte la urechea tinerilor ambiţioşi care vor să se facă remarcaţi.
LG. Preferat mai ales de mămicuţe, pentru fineţea designului. Mămicuţe atehnice care vor folosi telefonul mobil în scopul verificării copilului… sau a soţului.
Samsung. Printre clienţii fideli se regăsesc tinerele care sunt axate pe carieră, tinere care aspiră la Nokia.

Aviz marketerilor!

Studiile arată că deşi Nokia a surclasat până acum orice alt brand, lupta pentru primul loc este acerbă. Cea mai reprezentativă ameninţare aparţine brand-ului Motorola, care câştigă procente de la o zi la alta, ameninţând cu putere Nokia. Procente câştigă şi Sony Ericsson (2,4) şi Samsung (1,7). Nokia este în continuare lider, însă procentele sale sunt în scădere (7,7) în ultimul an.
Procentual, vânzările Nokia au fost de 56,9% din totalul vânzărilor de pe piaţa de profil, Motorola 12,2%, Sony Ericsson 8,4%, LG 7,1% şi Samsung 6,0%. Diferenţa este aparent mare, însă concurenţa apelează la „ajutorul“ gadgeturilor pentru a atrage cât mai mulţi clienţi.
Acestea fiind spuse, uitaţi-vă cu atenţie la telefonul dumneavoastră mobil şi vedeţi cine sunteţi cu adevărat. Un „tinerel“ fiţos, un business-man, un tip ambiţios în pragul disperării sau, mă rog, al afirmării? Alegerea pe care aţi făcut-o vă trădează mai ceva ca un detectiv particular!

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS