Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Sondaj:

Credeţi că taximetriştii vor parca regulamentar după acţiunea poliţiştilor comunitari?

DA
NU

Comentarii (14) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


Trafic masurat independent prin SATI / BRAT

Poliţia „tratează“ viteza la volan cu radare performante

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


« Alte articole din categoria Eveniment

Radare noi, nedetectabile

Eveniment - Adrian DINU
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Poliţia vă pregăteşte ceva! E vorba de noi radare, care te pot des-coperi fără probleme chiar de la 1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.

Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona de luna aceasta pe străzile Doljului. Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile maşini au în dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie în Europa.

Loganuri break cu aer condiţionat

O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste radare. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 86 CP, dotate însă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca poliţiştii care stau vara la pândă să nu mai moară de cald în maşini. Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel încât şoferii din trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit când au fost somaţi să tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea în dotare etilotest, staţie de emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel încât un membru al echipajului să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de cauciucuri de vară şi altul de iarnă.

Camere video mai performante

Noutatea absolută o constituie însă dispozitivele radar. Fabricate în Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au încorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai pot să susţină că viteza înregistrată de aparat era a maşinii de pe celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai 18x, cât au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare în întuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie să acţioneze noaptea doar în zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de înmatriculare ale maşinilor filmate.

Detectoare inutile

Coşmarul şoferilor îl reprezintă însă faptul că noile aparate radar acţionează în regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci când poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea târziu să calce frâna în momentul în care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat mâna de pe buton.



 
Aboneaza-te la newsletter si primesti zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia »

  • Currently 4.16/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.2 din 37 voturi




Comentarii
Scrie recenzii despre firme si evenimente pe Craiova.ro

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul textelor de mai jos. Comentariile care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.
Mesajele care au autorul marcat cu roșu sunt scrise din redacția Gazeta de Sud.

  1. de Sa traiti bine.:
    E vorba de noi radare, de noi gropi,de noi amenzi,si de noi toti, ca suntem niste fraieri ca suportam atata BATAIE DE JOC.
    2010-02-01, 00:07:28 (81.89.20.*)
  2. de arknts7:
    e vorba de bani multi pe aparatele astea noi, pe care tot fraierii le platesc si e vorba despre noi fraierii care asa cum scrie 1 suportam imbecilitatile astora . astia chiar nu au somn , n ustiu de unde sa stoarca bani pt vile , iahturi, avioane
    2010-02-01, 00:12:58 (213.233.90.*)
  3. de Tara lui Bula.:
    In loc sa asfalteze drumurile din tara,pentru ca aceste drumuri sunt mai proaste decat in comuna primitiva ,ei cumpara radare...!!!!!
    2010-02-01, 00:25:16 (81.89.20.*)
  4. de ..:
    inteleg ca sunt din banii ue nu ai nostri.nu se spune daca ne vor arata si noua inregistrarea pe loc,daca ne opresc sau ne trimit prin posta.si daca is 10 in dolj,in oras cam cate vin?oricum la 86 cp fug de ele.nu voi auzi sirena de 100w cand voi calca pedala.:)
    2010-02-01, 00:36:32 (79.117.186.*)
  5. de Marin:
    Toti vitezomanii se supara, dar ce e o greseala sa respecti legea?
    2010-02-01, 00:37:23 (79.117.201.*)
  6. de xxx:
    pai si daca x cu masina e vreun bastan?nu i zice politistul sa traiti,nu am stiu cine sunteti..sau altfel de smecher care i baga banul in poznar..sau ca sa fie mai bine o masa in orash...tot pentru fraieri e radarul si amenzile in general
    2010-02-01, 00:37:56 (79.116.12.*)
  7. de arknts7:
    ce nu a-ti inteles? asta e tot pt fraieri, aia de nu au pile , bani. Asa ca, fraierilor stati in case,,,
    2010-02-01, 00:41:19 (213.233.90.*)
  8. de ..:
    vor sta pe trotuar,printre masini parcate,printre pomi, sau vor ocupa prima banda ?
    2010-02-01, 00:51:36 (79.117.186.*)
  9. de "boschetarii" sunt upgradati:
    asta ar trebui sa fie titlul
    2010-02-01, 03:27:01 (79.117.186.*)
  10. de mda mai usor cu propaganda:
    inainte sa va entuziasmati de noile radare minune ar trebui sa va ganditi ca deja se fabrica antiradare pt ele ,asa zise "de cursa lunga" asa ca s-o strangetzi in c*r....hai pa!
    2010-02-01, 05:20:11 (86.124.215.*)
  11. de Radical:
    Sa puna radarele astea pe bulevardul care merge spre rezervatia din Lunca Jiului, pe strada Raului , la intersectia cu bulevardul, ca trec tiganii pe acolo in tromba, fara sa tina cont de semanfoare. Eu sunt de acord cu radarele nedetectabile. Mi-au facut colegii cadou un detector, si il tin de vreo 3 ani in torpedo, pt ca nu imi trebuie.
    2010-02-01, 07:56:44 (79.117.153.*)
  12. de george:
    Macar de ar mai prinde din vitezomanii astia de nu respecta nici o lege la volan. Dar suntem in Craiova, patria mafiotilor...
    2010-02-01, 08:07:14 (194.102.244.*)
  13. de ?????????:
    bah dar ie destepte camerele alea. cica inregisreaza cu 30 de sec inainte si 30 sec dupa ce apasa meletianu pa boton. da' de unde pana mea stie camera ca urmeaza sa apese meletianu peste 30 de secunde botonu ??? ------------------- - - -------------- - - - - ".................. ..Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat mâna de pe buton."
    2010-02-01, 08:40:49 (86.124.212.*)
  14. de nero:
    Un articol foarte prost scris de un ziarist tampit. ALO.... GAZETA..daca nu aveti ce scrie mai bine lasati pagina goala .Cum vine treaba aia cu ....Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare .... De unde stie... CAND APASA GARCEA PE...buton.. RUUU UUUUUUUUUUUUUUUUSINE
    2010-02-01, 08:41:35 (86.122.145.*)
  15. de psycho24:
    eiii...bravooo... se redeschide sezonul de vanatoare!Dar vanatoare din aia de rahat ca la Balc la Tiriac,iti gonesc aia cateva sute de mistreti in fatza si depinde de cat de repede incarci puscociu faci macel.Aia se va intampla si cu radarele lu peste',scarbele astea de politisti vor sta in zone unde c c a t urile aste de drumuri iti permit sa calci acceleratia atata cat sa nu faci o juma de zi pana acolea la Orsova sa zicem si vor da in majoritatea soferilor nevitezomani de felul lor.Tampitilorrrrr! vrem drumuri ,autostrazi ca d'aia traim in secolul vitezei, sau obligatine sa ne luam carutze sa mergem cu 40 la ora la nivel national.Accidentele se petrec pentru ca nu sunt autostrazi, pentru ca sunt multe depasiri caci nu poti sa mergi in spatele unei rabe obosite cu 40 la ora pana la Buc.si afumandu-te copios cu gazele pe care le scoate harbul,pentru ca nu se curata drumurile, pentru ca sunt gropi,pentru ca unii au luat carnet pe spaga si sunt analfabeti,pentru ca altii conduc bauti,sau nu au permis de conducere ,astea sunt cauzele ,nu faptul ca eu pe un drum bun,pe o vreme buna conduc cu 20-30 de Km /h peste limita de viteza !
    2010-02-01, 08:55:14 (79.117.151.*)
  16. de Taranu' cu internet:
    E rau sa n-ai habar de informatica! Softul "salveaza" pe harddisk numai filmarea cu 30 sec. inainte si 30 sec. dupa ce s-a apasat respectivul buton. Restul, se sterge automat dupa un anumit timp, daca nu s-a inregistrat vreun eveniment (apasarea butonului). Si eu am fost amendat de radar, dar salut achizitionarea unor asemenea aparate radar. Sunt f. multi care merg cu viteza mare in zone aglomerate, cu multi pietoni. Pe astia i-as urmari eu! Nu pot sa nu observ ca foarte multi "inteligenti" se grabesc sa-si dea cu parerea, ei fiind, de fapt, doar niste "habarnisti" cu cas la gura!
    2010-02-01, 09:04:38 (79.117.201.*)
  17. de unu:
    Domnule Radical ideea e buna dar pe acel bulevard sa inregistreze toti vitezomanii ar mai trebui separat un harddisc cu marca si dimensiunile "Logan" :) in rest....nu cred ca ne va afecta foarte rau. La ce sosele avem tre sa fii curajos sa alergi sa rupi masina in doua. Sa ne radiati bine !
    2010-02-01, 09:11:11 (86.124.221.*)
  18. de ddragos:
    in curand nu o sa mai avem unde sa mergem nici cu 40 la ora la ciupercile care au aparut in asfalt radare performante ne trebuiau,oricum tot mie imi da amenda cu 64 la ora nu aluia cu x5 care merge cu 120 de km ca este al lui "tata" inca o data ROMANIA
    2010-02-01, 09:13:44 (79.117.200.*)
  19. de gicacontra:
    ALLLLLLLO! Trezirea,probabil ca cei care nu sunt de acord cu radarele,ori sunt dintre cei care ne fac zile fripte pe strazi (circuland fiecare pe soseaua mamelor lor),ori nu au avut pe nimeni,inca,cu creierii adunati cu matura de pe caldaram,sa-i faca sa inteleaga faptul ca a circula cu masina a devenit un risc,pleci de acasa dar nu se stie daca ajungi la destinatie!
    2010-02-01, 09:21:35 (85.120.189.*)
  20. de camera desteapta:
    pentru 16,17. Copilasi necopti in cap, exista si asa ceva. Ati auzit de buffer? Nu cred, dar sa stiti ca si chestia aia unde scrieti voi ca tembelii pe intrnet fara sa ganditi are asa ceva. Inregistrarea fiind digitala este foarte usor de prelucrat din soft. Cum spunea cineva mai sus, se inregistreaza continuu, iar daca "melitianu' " nu apasa pe buton, se sterge ce a fost cu 30 de sec inainte. Partea cum inregistreaza 30 de sec. dupa ce apasa nu va mai spun ca e "mai greu" de explicat. Si dragi posesori de detectoare, masini "bengoase", cu multi cai cum zicea unu mai sus, credeti ca astia de prosti au dat liber la detectoare? Nu. Pentru ca in acelasi timp va si detecteaza si mai si merge afacerea unui cu vanzarea detectoarelor. Intr-adevar ceea ce este trist, nu vor fi prinsi toti cei care merita sa fie amendati...
    2010-02-01, 09:28:51 (82.77.173.*)
  21. de patriot:
    Rusine guvernantilor, sosele sula, multe gropi, de unde ai voie sa circuli cu 90 la ora circuli cu 60 iar unde ai voie cu 50 mergi cu 90. Apar detectoare performante nu va fie teama, am 2000 ron pentru el si sigur este mai ieftin. Un mare fas al politiei, vezi ce mare descoperire, spaga ia cineva ca le importa. Un mare caca maca!!! Vrem SOSELE, AUTOSTRAZI, DRUMURI FARA GROPI, DAR CU BERCEANU, BASELU, UDREA, NU VEDEM ASA CEVA. SA DORMIM BINE, ASA CUM AM VOTAT
    2010-02-01, 09:41:29 (82.77.71.*)
  22. de cetatean:
    Nu stiu de ce se supara majoritatea conducatorilor auto.Poate asa va fac sa respectati legea cu privire la viteza de rulare si nu vor mai fi atatea accidente.Poate le vor fi scoase fumurile din cap celor care au masini cu multi CP SI CARE SUNT PERICOLE PE DRUMURILE PUBLICE.
    2010-02-01, 09:43:46 (86.124.213.*)
  23. de ciprian:
    gata, ce se fac racerii? nu mai sariti in sus, vreti "occident" asta e occident. sau nu ati iesit din romanica sa vedeti ce amenzi sunt in vest si cu cata sfintenie se respecta regulile de circulatie acolo?
    2010-02-01, 09:51:28 (79.117.171.*)
  24. de Nu trebuie sa modifice legea ?:
    Deocamdata nu le da voie regulamentul sa stea cu ele in stand by. Oricum, ne vom lua alte radare, ce mare branza, decat amenda ca rulezi cu 65 la ora, mai bine iei un detector de radar, pardon detector de camera video ori infrarosii. Din pacate nu viteza e cauza mortilor, ci infrastructura defectuoasa, argumentul este Germania, unde nu sunt limite de viteza pe autostrazi, dar au accidente mai putine ca noi, romanii.
    2010-02-01, 09:52:39 (89.120.253.*)
  25. de masina - domeniul trecutului:
    Eu deja ma orientez catre aparate usoare de zbor, am gasit de vanzare Cessna si la 600 de lire in Anglia, cu ore putine de zbor, nu-ti trebuie acasa teren decat de 100 m lungime. Oricum, exista avioane pt. toate buzunarele, 600 - 700 de lire, cateva miide euro, sper sa-mi iau cat mai repede permisul de zbor si sa-i salut pe radaristi de sus. Au aparut si girocopterele alea, sunt si ele bune, problema cu ele e ca nu avem decat un singur instructor in RO.
    2010-02-01, 10:06:30 (89.120.253.*)
  26. de unu:
    ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat mâna de pe buton Bai tata cum ar zice unele melodii...voi de unde traduceti...stand by??= 30 secunde inainte de ce??? cum adica 30 secunde inainte de a apasa si dupa...pai si unde e stand by-ul...si adica nu mai dai 50 lei si isi cer scuze ca te-au oprit...am fost in tara in ultima vreme si cu un suv abia te lasa inima sa mergi cu 50km/h...pai daca A1 are gropi...ce sa mai zici de drumuri in alte parti...hai ca articolul e tradus varza tara e varza...bafta copilasi... haideti sa le mai dam o taxa acolo ca mor si ei de foame..
    2010-02-01, 10:36:42 (194.102.59.*)
  27. de TEPES VODA:
    DOMNILOR POLITISTI, mai lasatii dracu sa mai moara dintre ei,sau vreti sa dea BISERICA faliment. ALOOO VITEZOMANI , CU 200 / H inainte spre moarte.Sa va luati cu voi toata familia ,cand o fi la ingropaciune sa cante POPA pana o ragusi. INJURATI-MA daca vreti ,nu ma supar.
    2010-02-01, 10:37:39 (79.117.148.*)
  28. de Unu:
    Militia in actiune....si asa nu sunt fonduri...fraierii platesc....sa traiti bine....sa nu faceti drumurile. Muriti, dati-va dracu !!!!
    2010-02-01, 10:38:30 (89.120.248.*)
  29. de Jhonny:
    Fraieri stau la vanat, in alte tari CIVILIZATE te antentioneaza mai intai, la noi vor maximul ca au norma ....au nevoie de bani
    2010-02-01, 11:16:01 (79.117.210.*)
  30. de viteza:
    Daca citesti ce scriu unii despre viteza ramai prost, toti aveti impresia ca dak mergi cu viteza esti teribilist si un pusti cu o masina puternica, nu in toate cazurile este asa...dak te grabesti sa ajungi la bcuresi, trebuie sa mergi cu 90/h si 60/h scoti o medie de 70/h intr'un caz fericit si ajungi la destinatie in 4 ore....si tu nu ai la dispozitie decat 3 ore sa ajungi la o intalnire importanta...ce faci ? pt cel care zice ca in afara se respecta regulile, intradevar pe dr nationale in occident nici unul nu incalca regulile de circulatie, dar ei au autostrazi in caz ca se grabesc. parerea mea este ca intai trebuia sa investeasca in drumuri si apoi sa investeasca in echipamente de urmarie masini si alte tampenii. si pt Tepes Voda ....Viteza nu inseamna sinucidere, pe drumurile noastre dak nu stii sa mergi intradevar este sinucidere dar in occident nu rezisti pe autostrada dak nu mergi cu viteza.
    2010-02-01, 11:23:05 (79.117.149.*)
  31. de Unu':
    @viteza - corect ce spui. Intai infrastructura, si dupa aia sa ne arda la buzunare. Intai sa faca preventie, sa educe si pietonii, si carutasii, si tractoristii - care nu au ce cauta pe un drum national.
    2010-02-01, 11:33:44 (89.120.248.*)
  32. de Parerea mea....:
    In romanica se face totul ca oamenii de rand sa plateasca non stop..........militi enii au norma de amenzi pe zi ......... Asta le trebuia lor?Radare invizibile?In loc de drumuri si respect pentru cetateanul care plateste impozite ,amenzi etc, primim radare invizibile....Asta e tara lu bercea mondialu....canada e viitorul!!!
    2010-02-01, 11:58:30 (188.25.83.*)
  33. de Romania, satul meu:
    Cheltuiti banii de asfaltarea drumurilor , incompetentilor!
    2010-02-01, 12:20:45 (89.137.138.*)
  34. de bucuresti:
    beeei oltenilor beei poate asa va mai disciplinati si voi,mai invatati sa conduceti. Uite o veste buna pe ziua de azi.
    2010-02-01, 12:35:30 (188.27.165.*)
  35. de mario:
    Cred ca o s-a ne depisteze si atunci cand suntem la wc .De ce nu zic ca te i-a de la o distanta mai mare / Craiova -Timisoara s-au de cand intri in tara /
    2010-02-01, 12:39:38 (79.117.177.*)
  36. de NFS:
    Nicio problema schimbam detectoarele. htt p://www.radar-auto.r o/?p=productsMore&iP roduct=872 sau chiar noul model 2010
    2010-02-01, 12:47:30 (86.121.32.*)
  37. de ginardo:
    niste bosketari !!!! pandarii aia cu radare auzi !!! mancai-ar pamantu cu tot cu radarele lor si pt aia cu comentari pt viteza sa suga acadeaua politailor ca adica eu fac in 10 ore 1200km in exterior si in romania 400km in 14 ore c.a.c.a.m-as pe drumurile so pe parlamentarii romanii
    2010-02-01, 13:00:46 (92.80.249.*)
  38. de UE:
    IN FELUL ACESTA CONDUITA IN TRAFIC SE VA SCHIMBA - ,, NU PUTETI , VA AJUTAM - NU VRETI VA OBLIGAM ,, ......... TRAFIC EUROPEAN CIVILIZAT .
    2010-02-01, 13:43:01 (158.102.162.*)
  39. de Unu':
    @bucuresti - mori da-te dracu si nu ne mai stresa In fata unui instant on nu ai ce face....ce ne mai salveaza...statiile emisie-receptie...
    2010-02-01, 13:47:09 (89.120.248.*)
  40. de dww:
    problema e ca domnii politistii se pun unde e nu stiu ce sat uitat de lume , unde e linie dreapta si esti fortat sa mergi cu 50 sau mai rau se scoala primaria sau cine administreaza drumu ala si pune limita de 40 sau 30 ca asa vor ei ... si tu ce faci te pui pe un drum craiova severin sa il faci in 3 ore respectand limitlele? daca ai avea o autostrada alternativa da ar fi ceva ca acolo il faci in 40 d eminute da lasa mai bine ne mai storc de bani pana n-or avea ce sa stoarca sa vedem atunci ce fac , se mananca intre ei
    2010-02-01, 14:26:15 (86.122.156.*)
  41. de pentru NERO nr 16:
    aparatul inregistreaza si sterge in memoria sa tot timpul cand este pornit. cum a apasat pe buton, a si transferat informatia pe hard. memoria procesorului se incarca si se sterge automat, fara sa sufere. e grele cu tehnica.
    2010-02-01, 15:19:15 (85.120.190.*)
  42. de ionut:
    eu stiu ca foarte multe detectoare radar avertizeaza si un radar oprit, astfel ca orice nas isi are nasul, pe de o parte si sunt convins ca vor apare in scurt timp si la noi pt ca in alte parti au aparut si detectoare care fac fata la tehnica asta asa zisa noua pe care o primesc gaborii.eu nu am detector pentru ca baba mea desi are 260 in bord , nici de ziua ei nu mai prinde 140 pe ext iar in oras nu sar eu de 60. as fi vrut sa citesc un articol despre starea jalnica a drumurilor
    2010-02-01, 15:58:33 (80.96.3.*)
  43. de tot ionut:
    si apropo de radare, la noi pe militieni ii intereseaza cantitatea si nu calitatea si ma refer aici in sensul ca stau la pinda pe strazi cu grad redus de risc al accidentelor pentru ca traficul de pietoni este slab, exista cel putin 2 benzi pe sens, asfaltul e ok, ce mai conditii optime ca orice sofer sa depaseasca cit de cit viteza legala fara a fi periculos in loc sa stea pe strazi cu trafic pietonal foarte intens acolo unde adevaratii soferi conduc preventiv oricit s ar grabi si doar cei intradevar vitezomani depasesc viteza legala si impotriva carora suntem cu totii. Va multumesc
    2010-02-01, 16:08:35 (80.96.3.*)
  44. de unu din italia:
    aici va spun eu cu siguranta ca inainte de orice radar amplasat pe marginea unui drum national sau pe autostrada este montat un indicator de avertizare din timp ca acolo e o zona cu circulatie mai mare sau alte pericole ... nu ca la noi unde se sta la panda sa te "rupa" ca altceva ei mai stiu? decat sa-si faca norma pe zi si sa le mai iese si lor ceva de bagat in gura. oricum cat de curand se vor inventa si antiradarele pt radarele astia noi
    2010-02-01, 16:51:18 (95.75.105.*)
  45. de GRASU.CRAIOVA@GMAIL.COM:
    fratilor dupa ce ca nu mai aveai loc de masini ''MAI'' pe ulitele craiovei acum mai aduc astea altele.pai majoritatea ulitelor cu asfalt bun au restrictie de viteza si oprirea interzisa.....oare pana unde vor merge cu achizitia de masini ca au marit parcul auto de o sa fie nevoie de ratie la benzina-motorina sa aiba militienii sa nu ramana fara ca rafinariile au fost vandute demult.CAND SE FAC ANGAJARI SI ''CAT ESTE LOZU ?'' ca astea sunt cumparate cu dedicatie.
    2010-02-01, 16:54:31 (86.126.42.*)
  46. de Pt. Adrian Dinu:
    Ce articol ! ! ! :-))))))) "Detecto are inutile Coşmarul şoferilor îl reprezintă însă faptul că noile aparate radar acţionează în regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci când poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea târziu să calce frâna în momentul în care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins. Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat mâna de pe buton. " Mai nenea Adrian Dinu ! Tu nu ai inteles niste lucruri ! Din aceasta ultima ta fraza, se intelege ca noi suntem nu copii de gradinita, ci niste copii de cresa de grupa mica! Cum poti sa scrii asemenea ..., nu le pot numi decat ca ceea ce ai scris tu, nene Dinule, SUNT LUCRURI DEPASITE! Prin fraza asta care ai scris-o, pur shi simplu ii faci pe cei mai multzi sa rada prin banalitatea acestor lucruri deja "rasuflate" pe care exista deja de mai bine de 4 ani !!!!!!!!!!!!!! Pai toate radarele care sunt acum pe strazi "vad" pe timp de noapte! Înregistra rea cu 30 de secunde înainte şi după aclanşarea butonului de înregistrare propriu-zisă, sistemul de "buffer" de pe HDD, etc,...... există nene Dinule ! :-)))))))) Problema este la aceste noi radare că poate UE, a alocat alte benzi de frecvenţă pe care tu, Dinule ori nu vrei să spui, ori chiar nu ştii ! ! ! ! Trebuie să le cam ai cu părţile astea tehnice care se numesc "INFORMATICĂ", "CÂMPURI ELECTROMAGNETICE" şi "RADIOELECTRONICĂ ". În plus, am un prieten în domeniu care şi-a făcut o jucărie care detectează tot ce depinde de aceste "UNDE ELECTROMAGNETICE", şi-a făcut-o numai pt. el şi nu vrea să facă pt. nimeni altcineva. Iar pt. cei care se pricep, sunt atâtea site-uri care vând detectoare "up-dat-ate" actualizate cu ultimele benzi în dotare, Slavă Domnului ! Pt. că vorba aceea, "LA ORICE ARMĂ LANSATĂ PE PIAŢĂ, SE LANSEAZĂ IMEDIAT ŞI O CONTRA-ARMĂ" ! Restul sunt abureli, d-le Adrian Dinu !
    2010-02-01, 16:56:33 (86.123.46.*)
  47. de !!!:
    facui itp-ul,ma prinse si controlul de la rar acolo,dar tot scapai cu farurile nefunctionale.si fara spagi.asta e rro...bine ca si-au luat jucarii noi pt banii fraierilor.
    2010-02-01, 17:17:43 (79.117.216.*)
  48. de GRASU.CRAIOVA@GMAIL.COM:
    sa vedeti amenzi aplicate bulgaroaicelor.mai ales alea care au fost vandute de 2-3 ori.OARE la masinile firmelor de pompe funebre care sunt inmatriculate in bulgaria cat este taxa de parcare si cum o pot inchiria ca AR TREBUI sa plateasca impozit pe profit ?poti trece cheltuieli de intretinere si carburanti daca nu esti proprietar ?oare le au inchiriate de la bulgar si plateste ala impozitul.....GARDA FINANCIARA SI MILITIA......DORM LINISTITI
    2010-02-01, 17:25:00 (86.126.42.*)
  49. de BULĂ:
    AM ANTIRADAR,ŞI MĂ PIŞ PE NOUA TEHNICĂ PE CARE AU CUMPĂRATO DIN BANII NOŞTRI,CA SĂ MAI IA NU ŞTIU CARE ŞEF COMISION DE 10%,LA AŞA ŞOSELE ASTFEL MERITĂ TRATAŢI,SĂ DEMONSTREZE DACĂ POT CĂ AM ANTIRADAR,ŞI CĂ L-AM BRUIAT, ÎN FAŢA INSTANŢEI JUDECĂTOREŞTI !!!!!!!
    2010-02-01, 17:43:51 (79.117.196.*)
  50. de tractor!:
    este ilegal radarul cica are functia de prevenire dar se pare ca trecem la taxare vai de noi fratilor!!!!
    2010-02-01, 18:13:41 (109.97.65.*)
  51. de eu:
    la ce strazi avem,ce dracu va face-ti probleme?ce tampait isi strica masina cu 91 la ora?meseriasii se duc la aeroport sau anunta fraierii cu radarele .
    2010-02-01, 18:33:21 (81.25.184.*)
  52. de GRASU.CRAIOVA@GMAIL.COM:
    cum gura masii au inmatriculat tractoare enorme la ''SEGARCEA 01'' cu remorca sa nu plateasca taxe de drum ca merg cu ele in ''orasul segarcea ''.sau este vreun grangur din guvern ?
    2010-02-01, 18:38:16 (86.126.42.*)
  53. de Saul:
    La Segarcea este cumnatul lui Geoana - mare patron.
    2010-02-01, 19:14:39 (77.16.131.*)
  54. de haha:
    ma da ce radare destepte au. Deci inregistreaza cu 30 de secunde inainte si 30 de secunde dupa apasarea butonului. Pai de unde m***** masii stie ala ca o sa apese pe buton. Domnii militieni ar trebui sa stie ca ami au un dusman in afara de detectoare. Sprayul care acopera numarul.
    2010-02-01, 19:48:18 (86.123.47.*)
  55. de antonio:
    stati linistiti ! ! ! chinezii le-au facut ,tot ei for face si detectoarele ; )))
    2010-02-01, 20:03:48 (79.117.198.*)
  56. de to`arashul Matrics:
    cu sprayul functioneste doar la blitz bre! daca sinteti grabiti si vreti sa-i dati "in gura" aruncati un ziar peste numar! pe iarna merge cu niste zapada!
    2010-02-01, 21:07:39 (92.117.153.*)
  57. de eu:
    cu toate ca nu aveam de gand, m-am hotarat sa imi iau carutza de bulgaria.... sa imi trimita amenda daca chiar asa au chef! legat de faptul ca is cu bani de la M-UE.... o sa vina o vreme cand o sa trebuiasca sa dam inapoi toti banii astia din fonduri nerambursabile; sa traiti bine!
    2010-02-02, 01:51:49 (82.77.168.*)
  58. de numai o cerere:
    construiti domnilor autostrazi cu banii astia, apoi puneti si radare performante unde este nevoie, puneti mai mult accent pe disciplina in trafic ca de aia se intampla ce se intampla nu ca a depasit un om pasnic viteza legala cu 2-4km/h, aveti grija la nemernicii care ies din carciuma si pleca pe drumurile publice si sunt un real pericol
    2010-02-02, 08:56:04 (91.206.194.*)
  59. de EU:
    bai, dar pt aia de trec pe rosu sau nu opresc la STOP, nu se face nimic? doar pt viteza? ce tara de c....at. de ce nu ii vede politia si pe aia de merg pe mijlocul strazii, parca ar fi mosia lu tac'su, sau care opresc paralel si stau de vorba? ce, la o cafenea nu pot sta de vorba? decat in mijlocul drumului? si sa stiti ca in proportie de 90% din accidente nu se intampla din cauza vitezei, ci a legii noi, cu constatul amiabil, ca se inteleg baietii si nu mai primesc amenzi, nu tu puncte, nu permise suspendate. dar asta e tara de ca..t hai la mai mare, poate ne monteaza gps-uri si stau "boschetarii la birou si iti spune ca ai depasit viteza."
    2010-02-02, 11:42:05 (86.34.167.*)
  60. de kokoshel:
    Cu interlopii cu NUMERE MURDARE ce faceti tovarashi politai ? O sa fugiti dupa ei sa le retineti certificatul de inmatriculare pana isi curata numarul ? Ah, sau asta nu e inca posibil ca nu avem nici o legede genul asta pentru JMEKERI ...
    2010-02-03, 10:46:44 (94.177.32.*)
  61. de militzia13:
    Bai da asta care a scris articolul e mai prost decat militzienii, cum draku fratzilor sa inregistreze 30 secunde inainte de a apasa ghiolbanu' pe buton, ce, e legat " mental" cu ala de la volan, scriu in ghilimele ca este imposibil sa fi legat de ceva ce nu exista .... Mari tampitzi auzi radarele aste le citesc gandurile la militzieni .....
    2010-02-03, 18:59:11 (194.102.124.*)
  62. de io:
    Pt. toti aia care nu înteleg cum de "stie" aparatu' când o sa apese militianu' pe buton: BAH, PROSTI SUNTETI VOI! Aparatul înregistreaza continuu, dar sterge ce nu-i trebuie ca sa fac loc pe hard-disk pentru alte înregistrari. Are tot timpul înregistrate ultimele 30 secunde, iar daca se apasa butonul le salveaza separat, împreuna cu urmatoarele 30 sec. - dupa care intra iar în ciclul înregistrare-sterge re, pâna la urmatoarea apasare!
    2010-02-04, 23:56:29 (79.117.166.*)
  63. de coco:
    noi sintem de vina conducatori auto ia sa mergem corect asa cum spune legea si o sa vedeti ca nu o sa mai fie rentabile asemenea investiti , sta in miinile noastre si in miintile noastre posibilitatea de a evita asemenea neplaceri .Solutia este CONDUCETI ASA CUM SPUNE LEGEA
    2010-02-06, 11:52:20 (87.158.189.*)
  64. de guest:
    http://www.politisti .ro/topic/3-politia- rutiera-va-fi-dotata -cu-aparate-radar-de -ultima-generatie/
    2010-02-11, 14:13:56 (86.122.156.*)
  65. de Mesu:
    Ba Coco, daca tu traiesti o viata de melc, nu inseamna ca si noi restul trebuie sa facem la fel. Parerea mea e ca ar fi mult mai bine daca acesti bani s-ar investi in autostrazi, drumuri pe care sa nu mai fii nevoit sa mergi ca melcul. Bafta cocolino, ne vedem peste 1000 de ani.
    2010-02-12, 11:39:01 (82.77.20.*)
  66. de nelu:
    Aceste radare sunt verificate metrologic?ceva nu pare in regula cu ele.asteptam noile detectoare de radar.Nu sunt vitezoman dar un tampit de militian din Tg Jiu si un cretin de judecator au crezut de cuvinta ca dacia mea de 15 ani a ajuns de la 10km/h la 104km/h in 6 secunde(asa reiesea din poze),motiv pt. care mi sa suspendat permisul.
    2010-02-19, 13:32:32 (92.83.114.*)
  67. de pt nelu:
    poate ti-ai amenintat dacia cu programul rabla.:))
    2010-02-19, 22:09:06 (79.117.201.*)
  68. de tEO:
    Pe astia i-ati votat mai oameni bunI! Asta ati vrut, asta aveti!!!
    2010-02-20, 23:04:05 (92.83.177.*)
  69. de sabin:
    din cate stiu pt a calibra undele aparatul radar are nevoie de minim 3 secunde deci nu te ia instantaneu. si cu detector si putina atentie la el in 3 secunde franezi de la 100 la 50 lejer cu putin cauciuc pe asfalt pardon pe groapa. spor la condus fara griji!!!!!
    2010-02-21, 00:47:57 (109.97.129.*)
  70. de dan:
    cea mai buna varianta de a scapa de radare este sa fim dotati cu statii emisie receptie CB (citizen band) - cum au soferii TIR. In primul rand sunt f multi TIRisti, care ne pot ajuta cu info pretioase. In 15 km cat e raza unei statii, mai mult ca sigur e cineva care sa anunte o mizerie de radar. SPOR!
    2010-02-21, 04:33:05 (86.123.42.*)
  71. de eac:
    http://www.youtube.c om/watch?v=ceV3XTQwU PE&feature=player_em bedded
    2010-02-21, 21:27:21 (92.85.246.*)
  72. de sapcaro:
    eu am fost in germania, autostrada ( parti fara limita de viteza),am mers 4-5 ore cu viteza mare 150-190 km / h pt ce ai nevoie de radar daca nu este limita de viteza,de ce nu se mareste limita de viteza daca toti vrem sa mergem cu viteza mai mare,de ce decid alti pt noi ? am masina cu 6 trpte de viteza, la 130 trebuie ca sa dau trepata a 6-sea,de ce nu se ia in calcul tehologia de astazi, ceva mai aproape de realitate,de doua trei ori trebuie sa ajung intrun alt oras ,in trafic intalnesc 6 localitati,asta nu ajunge mai gasesc ca-tiva participanti speriati merg cu 70 kmh,mai dai de un tractor, o caruta,un camion, si apoi vrei sa mai merg cu 90 kmh regulamentar ?pai mai te grabesti unde este loc si mergi si cu 130 ca asta este ,respect localitatile unde se pot intampla accidente,dar in afara localitati 90 kmh este jenant,doamne cate generati trebuie sa mai se schimbe la carma tari sa fie unu mai citav daca ar lasa sa se circule la 130 kmh ar putea sa arunce radarele,dar cum ar mai face ei bani la buget nu ?
    2010-02-26, 00:37:31 (89.123.48.*)
  73. de ionut:
    de ce nu maresc limita de viteza de la 50 la 70.ca pe dn1.de ce sunt intotdeauna bani pt japca ca oricum politia nu foloseste radarele langa o scoala sau in locuri aglomerate o sa le puna tot ascunse in locurile unde este drumul mai bun.de ce nu sunt bani pt semnalizare luminoasa la caile ferate ei vad cu vad cu radarul noaptea ca depasesc eu viteza cu 10 sau 20 de km dar eu nu vad noaptea sau pe timp de ceata pe ploaie cand ma duc spre cenad trenul ca vine eu vad numai cruci pe marginea drumului de ce nu sau cumparat domnilor semnalizari pt caile ferate cu bani de la ue tot la japca va ganditi erau destul de bune si radarele cele vechi ca daca te avertiza reduceai viteza.de ce nu se taie copaci de pe marginea drumurilor europene campie cat vezi cu ochi si pa marginea drumului ditamai copaci.de ce nu se fac centuri cu bani de la ue ca pe noi soferi de camioane domni de la ARR cu masinile lor noi din dotere ne rup cu amenzile ca depasim cu 5 sau 10 minute programul ca nu avem unde parca in siguranta.de ce pt toate astea se gasesc intodeauna bani.
    2010-02-27, 00:00:50 (109.96.27.*)
  74. de ionut:
    daca vreti sa nu va ia radarele astea noi nu va mai chinuiti cu detectoare cumparativa stati de emisie receptie de camioane si sa rezolvat problema ca oricum si detectoarele cat ar fi de performante tot te prinde pt ca pune masina intro parte sau sapca pe radar asa procedau cu radarele cele vechi.eu chiar si cu detector nu depaseam in localitate mai mult de 80 e mai buna statia ca detectoru in ultimul timp nu prea mai aveam incredere in el pt ca mau luat cu tot detectorul meu performant.la noi e prost ca trebuie sa mergi cu 50 pe toate drumurile din tara chiar daca nu e nici o casa pt ca le egreu sa monteze indicatoare cu 70 prin localitati nu zice nimeni in dreptul trecerilor de pietoni sau in locuri aglomerate langa scoli sa nu mergi cu 50 sau chiar mai putin dar in rest tot cu 50.radarele sunt bune dar puse unde trebuie unde pot evita cu adevarat un accident intro curba periculoasa dar problema este ca ei le pun pe drum drept unde depasesti cu 10-20 viteza ceea ce nu inseamna nimic.in toate tarile din europa prin localitati sunt restricti diferentiate de viteza se mai circula si cu 70 nu numai cu 50 mai sunt piste pt biciclisti puteau sa faca si autoritatile locale de la noi dar se plang ca nu au fonduri, normal daca bani sunt cheltuiti aiurea.parerea mea ca legile sunt prea blande pt parlamentari si pt cei care ocupa functi importante care fura tot intruna ar trebui sa fie ca in china cand sunt prinsi ar trebui impuscati ca sa mai poti controla sistemul asta unde ei si-au pierdut orice simt al ratiuni
    2010-02-27, 00:31:54 (109.96.27.*)
  75. de Vasile:
    O droaie de Romani lucreaza i strainatate. Cei multi din cei de afara, nici nu se obosesc sa scrie ceva in astfel de cazuri. Cineva spune la un moment dat, ca daca pe drumuri vest europene nu conduci cu viteza limita (inferioara ) arondata benzii de rulare aferente, Politia te opreste, te purifica, te amendeaza.Limita inferioara fiind uneori de...100 Km/h.
    2010-02-27, 00:59:53 (212.43.7.*)
  76. de ionut:
    oare nu puteau sa faca altceva cu bani de la ue radare noi le trebuiau lor alea vechi ce aveau nu le mai iesea pasenta
    2010-02-28, 00:38:55 (92.83.123.*)
  77. de Stefan:
    Chiar e posibil sa inregistreze 30 de secunde inainte de a apasa butonul. Sunt programator si stiu ce vorbesc. Stocheaza in permanenta ultimile 30 secunde cel putin, si cand militianul apasa butonul, continua cu inca 30 de secunde din momentul ala. Nu ii sustin, nu ii incurajez, dar sa stiti ca se poate.
    2010-02-28, 23:53:43 (93.112.237.*)
  78. de danutz:
    cum-necum intrebarea e ca trebuie sa apara ceva pentru orice exista un antidot treaba e cand?
    2010-03-01, 11:44:52 (188.25.33.*)
  79. de adrian voinea:
    http://www.ziuaveche .ro/index.php?option =com_content&task=vi ew&id=1088&Itemid=83
    2010-03-01, 12:49:58 (193.230.152.*)
  80. de Paul :
    www.box.net/silvopro ject
    2010-03-02, 18:35:33 (79.119.187.*)
  81. de MRO:
    Produse si Servicii la cel mai bun pret!! www.mro.ro (ID: 1379)
    2010-03-02, 18:42:48 (79.119.187.*)

Timpul de 30 zile în care puteați adăuga comentarii la articol a expirat.



Jiunimea Blog

Diverse:

Vremea:
Acum: 29°C.
La noapte: 17°C.
Mâine: 31°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.2471 lei
USD: Tendinta 3.2679 lei






Film:

Azi la Cinema:
Ce-o fi, o fi...    (Statele Unite ale Americii-Franţa, 2009, comedie romantică, color, 92 minute) Vineri (30 Iulie) &
Modern /
Shrek pentru totdeauna 3D    (Statele Unite ale Americii, 2010, film de animaţie, color, 93 minute) Cumpără acest film în for
Patria /


Victor Sosea Design Blog Dragos Gavrila Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia

Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova


Sumarul ediţiei: