Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Copil atacat de câini

Eveniment - Rodica MITROI
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Virgil Iancu a povestit cum era să fie sfâşiată fetiţa de opt ani

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

O fetiţă de opt ani a fost la un pas să fie sfâşiată de o haită de câini aciuată în Brazda lui Novac. Salvatorii, câţiva pensionari, povestesc terifiaţi despre agresivitatea animalelor.

O fetiţă de opt ani, din Craiova, care se îndrepta spre casă, a fost atacată de o haită de câini comunitari în cartierul Brazda lui Novac. Virgil Iancu, pensionar, a povestit cum a reuşit s-o salveze pe micuţă:

„Ieşisem să joc rummy cu câţiva vecini, în părculeţul din zonă, când am auzit ţipete. Am observat o fetiţă care fugea de un câine care se repezise la ea. Am reuşit să o iau în braţe, iar ceilalţi vecini au alungat animalul“.

Oamenii au povestit că patrupedele s-au strâns în spaţiul verde dintre blocurile A7 şi A8, situate lângă piaţa din cartier.

Pro şi contra uciderii animalelor


„Un vecin a fost muşcat. Problema este că îi hrăneşte cineva şi din cauza asta s-au strâns din ce în ce mai mulţi“, a adăugat Iancu. În timp ce bărbatul susţinea că animalele ar trebui prinse, unul dintre vecini le-a luat apărarea: „Aşa inimă aveţi! Păi ăştia de la ecarisaj o să-i omoare! Mai bine vorbiţi şi cu doamna care îi îngrijeşte ca să nu se supere şi să aveţi probleme cu ea. Dar e păcat să-i ia pentru că sunt biete animale“.
Sorin Ciobanu, directorul Serviciului Public de Salubritate din cadrul Primăriei Craiova, a declarat că va trimite în această săptămână o echipă pentru a prinde câinii agresivi, urmând să-i ducă la adăpostul canin de la Făcăi. „De când am redeschis adăpostul, au fost aduşi aproximativ 300 de câini. Acţiunile noastre continuă în fiecare zi, însă iubitorii de animale devin agresivi când încercăm să luăm câinii“, a concluzionat Ciobanu.
Tuţu Bărbulescu, vicepreşedintele asociaţiei pentru protecţia animalelor „Suflete nevinovate“, a menţionat că se va implica în acest caz pentru a găsi o soluţie favorabilă.

 

 



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 3.80/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 3.8 din 10 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de GABI:
    AS VREA SA VAD CE ZIC ACUM APARATORII CAINILOR COMUNITARI! POATE O SA LI SE INTAMPLE SI LOR SAU COPIILOR LOR SA VEDEM ATUNCI II MAI HRANESC!?
    2007-06-29, 00:12:02 (70.141.85.*)
  2. de sinziana:
    in tari civilizate cainii sun stransi si adusi in centre specializate care ii castreaza, deparaziteaza, trateaza de eventuale boli si asteapta o perioda sa fie adoptati. daca nu se gaseste cineva care sa isi asume responsabilitatea cresterii si ingrijirii permanente: casa, masa, veterinar sunt eutanasiati (put to sleep) pentru a nu irosi resurse si asa limitate si pentru a permite altor animale mai norocoase sa supravietuiasca.
    2007-06-29, 00:37:14 (82.78.140.*)
  3. de regateanu':
    Subscriu comentariilor de mai sus. Toate pertinente. Ca si posesor al unui caine ceva mai mic ma pot plange si eu de faptul ca de multe ori in timpul plimbarilor suntem cel putin "latrati" de maidanezi. Cel mai mult ma deranjeaza insa cainii aciuiati in asa zisa curte a unui bloc vecin unde locatarul de la parter (bloc 26 cartier Lapus Arges) are o frumoasa canisa cu maidanezi. Daca vin noaptea acasa daca scap marait e bine. Iar noaptea sunt dese concerte de latraturi care perturba linistea. Ce sa le mai zic tinerilor care asculta muzica la volum ridicat daca aceste animale fac atata zgomot. Chiar asa, nu poate nimeni sa ne scape de ei?
    2007-06-29, 08:51:59 (192.158.55.*)
  4. de Mine:
    "Salvatorii, câţiva pensionari, povestesc terifiaţi despre agresivitatea animalelor." Dar parca mai jos, in articol, scria decat de un caine care a atacat-o pe acea fetitza. Varza exprimarea si cum incercatzi sa faci un mare eveniment dintr/o chestie cotidiana. Extraordinar eveniment, intr-adevar, de dat la ziar, nu gluma!
    2007-06-29, 09:54:19 (82.79.216.*)
  5. de ROCO:
    problema cainilor vagabonzi{pardon ,comunitari}este foarte acuta ,dar nimeni din administratie nu vrea sa ii acorde atentia necesara .Oare de ? Iubim mai mult animalele decat fiintele umane ?Cati oameni mai este necesar sa moara sau sa fie mutilati de caini ,pentru a se lua masuri serioase de starpire a acestora {protectie }?Pe aleea Dr.Sisesti s-au aciuiat cel putin 20 de caini ,care se inmulesc la cel mult 6 luni cu 5-6 catei(sunt 2 catele},deci intr-un an vom avea 30 de animale.Ce se va intampla cu aceast haita care devine din ce in ce mai agresiva ?
    2007-06-29, 10:11:53 (82.77.65.*)
  6. de Kalle:
    Numai un retardat poate pune un caine deasupra unui OM. Pentru fiecare om muscat ar trebui omorati 10 caini maidanezi ; pentru un copil muscat as omori 100. Simplu ca buna ziua. Ce-ati spune ,stimati iubitori de animale, daca o nenorocita de javra v-ar musca pe dumneavoastra, sotia, mama sau copilul? Ati fi la fel de generosi fata de javre? Stiti cat de chinuitor este tratamentul pentru cineva care a fost muscata de un caine? Interesati-va si apoi veniti sa discutati aici. Oameni ca voi , care pun cainii mai presus de semenii lor imi provoaca pur si simplu sila. Habar n-aveti pe ce lume traiti si va doresc sa treceti si voi prin coltii maidanezilor pe care ii idolatrizati. Rusine sa va fie !
    2007-06-29, 11:47:26 (86.122.153.*)
  7. de George:
    Un mesaj celui care a postat ca fiind "Iubitor de Animale" Domnule, orasul asta nu-i gradina zoologica si nici maidan. Am suportat destule ... cu asociatii de binefacere, cu oamenii care alunga hingherii cu fel de fel de bagatori in seama care au impiedicat eradicarea cainilor. Si eu sunt un iubitor de animale.. dar voi iubi animalele care voi trai in habitatul lor, fiecare dupa cum a fost lasat de la Dumnezeu. Nu voi putea iubi niciodata zecile de caini din Complexul Vechi din Brazda, zecile de caini de la BIG-ul din Brazda, de la COmplexul nou si de la A-uri . Nu voi putea iubi nici zecile de pisici care fata cu nemiluita pe unde apuca, de la G4 si pana la BIG , traversand piata! Daca tot ne pretindem a fi civilizati ( sufera multi mai nou de " sindromul" asta ) , atunci haideti sa facem ceva si sa nu mai vorbim atat. Eu sunt gata sa intosesc orice echipaj al primariei sau al Serviciului de Ecarisaj, am facut zeci de kilometri inconjurand haitele de caini, de care pana la urma tot nu am scapat, imi tremura sufletul si pantalonii de fiecare data cand trec pe langa un caine. Am fost muscat de ei si stiu ce inseamna ! Rugam primaria si/sau oricine este raspunzator sa trateze competent si cu eficienta aceasta situatie. O sa ne trezim inconjurati de caini vagabonzi, din ce in ce mai agresivi , care isi vor spori numarul pe langa toate blocurile. Valabil si pentru pisici tot ceea ce am scris mai mult. E vara, sunt pline de pureci, iar oamenii trebuie sa se fereasca de ele ... de pureci nu se pot feri, ca nu i vad, in schimb se pot trezi cu ei in casa... si asta am patit o ! Cu multumiri, George
    2007-06-29, 11:59:56 (79.112.89.*)
  8. de prea multi comunitari:
    Chiar nu se poate gasi o solutie de a ii duce la acest adapost de la Facai? Citeam tot in acest ziar in urma cu cateva luni ca au fost eliberati toti acesti caini de la adapost, deoarece.....nu s-a gasit un doctor care sa accepte sa ii vaccineze. Si solutia a fost...eliberatii pe toti. Haideti sa gasim o solutie, domnilor edili ai orasului, sa salvam si orasul de aceste concerte (si atacuri nu putine) si acesti caini nevinovati de furia oamenilor. FACETI CEVA DOMNULE PRIMAR !!!!!
    2007-06-29, 12:12:20 (82.77.174.*)
  9. de geo:
    Cautati o solutie.....e simplu...pana va construi statul un adapost si tot ce trebuie pt cainii VAGABONZI pt ca nu putem sa-i numim comunitari faceti-va fratilor "chiftele "si aruncati una pe zi si uite asa in cateva luni o sa dispara caini vagabonzi care intr-adevar sunt un pericol public.Ce asteptati de la primarie .....n-au facut nimic in 15 ani de ca ar face acum. Succes
    2007-06-29, 12:49:08 (86.71.76.*)
  10. de Nicu:
    Salut! Eu sunt la Milano de 2 luni. Vreau sa va spun ca aici nu am vazut nici un caine vagabont... Si nu numai in Milano si in alte orase pe care le-am vizitat nu am vazut nici un caine vagabont. Asa ca se poate... Si ma intreb cum aici se poate si in Craiova nu?! Dar cine stie poate si la noi in 10 ani ... Suntem departe rau de tot. :(
    2007-06-29, 13:04:05 (213.140.9.*)
  11. de nae nae:
    problema cainilor fara stapan este o problema majora a Craiovei. La piata de la gara, in rovine in Brazda de la blocul 39-IV si pana la semafoare este jale mare, sunt zeci de caini. Zilele trecute erau trei catele fiecare cu cate 4-5 catei plus alti 9-10 caini maidanezi. Speram ca atunci cand vom avea si noi un primar si un Consiliu local care au ceva in comun cu municipiul si cetatenii sai sa se remedieze si aceasta problema. In re4st sa auzim de bine.
    2007-06-29, 13:32:07 (86.126.88.*)
  12. de SuzyK:
    Nu ma pot abtine sa nu scriu...Ce pot sa zic decat ca de tigani care ataca noaptea cu sabii si cutite nu se leaga nuimeni,de bagabontii din cartier care violeaza fetite si le duc la prostituat in alte tari ....tot asa nimeni nu comenteaza.De copii tampiti si needucati care fac galagie nu zice nimeni nimic!!!!!!!!!!!Va legati de toate ****urile...Nu iubiti animalele pentru ca nu va duce capul sa faceti mai mult decat este nevoie.De ce sa iubesti un om?Ca sa te injunghie pe la spate? Voi oamenii de genul asta ar trebui sa muriti...in chinuri groaznice daca s-ar putea.Noi o sa facem tot ce putem si o sa le iubim pe ele,suflete nevinovate nu pe gunoaie ca voi si ca copii vostri...pe care ii educati la fel ca voi.Sa ardeti in IADDDDDDDDDDDDDDDD
    2007-06-29, 13:39:11 (86.126.78.*)
  13. de program:
    eu nu am fost musta de caine, dar am lovit unul cu masina. mi-a sarit in fata masimii si nu l-am putut evita. pt iubitorii de animale anunta ca tomberonezul nu a murit, ci a fugit ca din pusca, pb este ca masina a fost facuta praf. spoiler spart, semnalizator spart, aripa indoita. noroc ca am casco, altfel cine platea daunele. primaria? haha. trebuie un program serisos pus la punct de municipalitate ca sa se termine cu cainii de pe strazi, altfel o sa fim coplesiti. astfel de programe pot face si asociatiile care iubesc animalele, insa cred ca prefera sa vorbeasca doar.
    2007-06-29, 14:09:09 (86.34.239.*)
  14. de Kalle:
    SuzyK, papusa idioata, tu esti reprezentativa pentru toti fanii maidanezilor. Precis esti blonda. E clar, trebuie sa fii dus rau cu pluta sa iei apararea javrelor cand copii nevinovati sunt atacati de caini in plina strada. Daca toti iubitorii de caini vagabonzi au acelasi coeficient de inteligenta ca tine, n-are rost sa mai continuam discutia ca inseamna ca vorbim la pereti. Oricum, te felicit pentru mesajul postat pentru ca el arata cam ce e in creierul celor care iau apararea maidanezilor.
    2007-06-29, 14:13:59 (86.122.148.*)
  15. de SuzyK:
    dragul meu Kalle si Vijelie(sigur iti plac manelele)...In primul rand nu sunt nici blonda,nici incuiata.Dar pentru ca voi...oameni...trest ii ganditoare credeti ca rezolvarea problemei cainilor fara stapan este chinuirea si omorarea lor nu ma face decat sa va adresez aceste vorbe pline de ura. vreau sa stiu si eu daca un copil face o prostie ce faci, il arunci de la etaj?Il omori?Il calci cu masina pentru simplul fapt ca traieste? Asta este gandire de om cult?Inteligent? Iu bitule, cred ca am un coeficient de inteligenta cu mult deasupra celor ca tine...Te compatinesc si daca o sa fie sa ajung in Iad o sa fiu sigura ca o sa te chinui cu mana mea!!
    2007-06-29, 14:37:53 (86.126.78.*)
  16. de claudia:
    Draga SuzyK, esti, se vede, o "persoana cu frica lui D-zeu" si probabil, o "iubitoare de animale". De ce voi, astia, nu va luati maidanezii in case si sa ii scoateti afara cu lesa si botnita de 2-3 ori pe zi? Ma duceam intr-un parculet cu copilul meu de 2 saptamani in brate si am fost atacata din senin, pe strada, la ora 11, in miez de zi, de 3 caini. Sareau la picioarele mele si chiar mai sus, la copil. Eram fara aparare, cu un nou-nascut in brate, cu spatele la gardul unei case si strigand dupa ajutor. Am avut totusi un mare noroc. M-au auzit niste barbati care descarcau marfa la o brutarie si au venit in fuga sa ma salveze. Nu mai eram buna de nimic. Mi-au luat copilul, m-au dus la brutarie si au chemat salvarea (sunt si hipertensiva) au avut grija de copil. Ce se intampla daca Dumnezeu nu era atunci sa imi salveze copilul? Cei de la brutarie mi-au spus ca au chemat in repetate randuri ecarisajul sa ii ridice ca sunt agresivi, dar nu pot fi luati, ca nu sunt de acord "iubitorii de animale". Asa sa le ajute Dumnezeu. Pentru copii nu exista atatea asociatii de sustinatori si bani, dar pentru caini vagabonzi exista si tot nu ii aduna. De ce? Asta e civilizatie? Sa mergi spre casa cu frica si peste tot acum sunt purici si miros de mizerie de caini. Trebuie sa se faca ceva.
    2007-06-29, 14:42:58 (82.77.65.*)
  17. de I C from NY:
    Citesc si caut sa va inteleg pe toti. Este adevarat ca la scoala am invatat sa iubim animalele. Tocmai, cred eu, pentru a transfera aceasta iubire si la iubirea dintre oameni. Si parintii ne-au invatat la fel. Eu sunt nascut si crescut la tara si stiu ce insemna pentru un taran animaul de langa casa, incepand cu cel care era mijloc de productie, cele pentru hrana, dar si cainele de paza. Pentru toate taranul avea partea lui de grija. Aici lucrurile stau un pic altfel. Nu este vorba de faptul ca unii n-ar iubi animalele. Ci de faptul ca aceste animale, in anumite conditii pot, ajung sa faca rau, cu voia sau fara voia noastra. Iar cei care sunt atat de sensibili si iubesc atat de mult animalele, ar trebui, cred eu, sa fie tot atat de sensibili, daca nu mai mult ,la ceea ce zic semenii lor. Cu ceva timp in urma, citeam in alt cotidian craiovean, cum un jurnalist de prestigiu semnala faptul ca la Paris porumbeii ajunsesera sa faca stricaciuni foarte mari si sa deranjeze intr-un fel sau altul. Cu tot simbolul pe care-l reprezinta porumbelul, "PACEA", trebuie, zicea acel jurnalist, sa-i arati cateodata"vulturul. Si aceasta ,nu pentru ca ai fi impotriva acestei pasari , purtatoare a acestui minunat simbol, care este "PACEA", care ar trebui sa existe intre noi, ci pentru ca trebue sa fie un echilibru in toate . Sa fie liniste si pace. Atunci municipalitatea pariziana s-a vazut nevoita sa ia masuri. La fel si aici, cred eu, municipalitatea ar trebui sa intervina serios pentru restabilirea echilibrului, si a linistii . Sunt sigur, Domnule Primar, ca, daca ar veni un turist strain la Craiova, sa viziteze orasul, si va da peste acei caini, nu va povesti despre frumoasele "Fantani cantatoare", ci despre haita de caini pe care a intalinit-o, nu-i asa, din intamplare pe strazi. Pentru cine are urechi sa vaza! Pace!
    2007-06-29, 15:13:07 (216.194.21.*)
  18. de BOBITZA:
    SUZYK ,TE SUSTZIN.CONTINUA TOT ASA.OAMENII SUNT FOARTE RAI SI TREBUIE SA TE FERESTI DE EI.AR TREBUI FACUTE ADAPOSTURI PENTRU OAMENII ASTIA RAI SI EUTANASIATZIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII.ASA MERITA
    2007-06-29, 18:28:59 (89.122.245.*)
  19. de Catalin:
    Sunt un iubitor de animale, insa consider ca locul pisicilor si al cainilor nu este pe strada.Animalele comunitare trebuie prinse in cel mai scurt timp, duse intr-un centru de specialitate, tratate de bolile care sufera si de paraziti, si date spre adoptie.Problema lor o mostenim din perioada comunista cand Ceausescu demola casele oamenilor intr-o veselie, ii muta la bloc, iar animalele din curtile lor ajungeau pe strada.Asa ca, oamenii au provocat problema, oamenii trebuie sa o rezolve.Si asta in cel mai scurt timp!Domnule Solomon, daca vreti sa mai ''pupati'' voturi din partea craiovenilor rezolvati-o! ''Iubitorilor'' de animale care arunca cu cartofii si alte obiecte in hingheri le sugerez sa ia animalele la ei acasa, noi ceilalti, cei ''fara inima'' dar care le vrem binele, nu le vrem pe strada.Suntem de rasul Europei civilizate! Am auzit ca sunt oameni care le aduc in oras din localitatile apropiate de Craiova.Acei oameni trebuie amendati pentru a constitui un exemplu.
    2007-06-29, 20:29:50 (82.79.216.*)
  20. de student:
    sa se faca ceva
    2007-06-29, 20:50:38 (86.122.157.*)
  21. de costi:
    Felicitari domnului Catalin ptr. modul cum gandeste. Este cu adevarat un iubitor si de oameni si de animale. Doamna SuziK si toate refulatele ca dansa ar trebui sa tina seama de parerea domnului Catalin. In afara de comentariul de un mare bun simt al acestui domn, aproape toate celelalte mi-au provocat greata si m-au facut sa-mi amintesc sentimentele de revolta si neputinta pe care le-am incercat de cate ori am fost muscata de caini.
    2007-06-29, 22:58:26 (86.126.50.*)
  22. de ALEX:
    SORIN CIOBANU A TRIMIS OAMENII SI LA BLOCUL 40 IV A1 PE ROCADA. DAR AU SFARSIT PRIN A RECUNOASTE CA SUNT MAI ISTETI CA EI CAINII. AU SPUS CA NU POT SA-I PRINDA DUPA DOUA ZILE DE PANDA SI PROBABIL PLATITI DIN BANII NOSTRII. AU VENIT CI 2 INSI DE CARE CAINII AU FACUT CATERINCA. SI CA SA LE ARATE CA NU LA PASA DE EI IN TIMP CE AI AI PANDEAU CAINII AU ATACAT UN BATRAN IN FATA LOR.SEFUL LOR UN TIP PREOCUPAT SA VORBEASCA MAI MULT LA MOBIL DECAT SA-I SUPRAVEGHEZE A TERMINAT PRIN A SPUNE CA AU DE AFACE CU NISTE CAINI DESTEPTI.PROBABIL CA ACUM TREBUIE SA CHEMAM ECARISAJUL DIN ALT ORAS PENTRU CA AI NOSTRII AU SPUS CA NU AU CE LE FACE. DAR CAND NUMARA BANII LA SFARSIT DE LUNA.......
    2007-06-29, 23:03:25 (86.126.50.*)
  23. de Elena:
    ROMANIA E RENUMITA PT CAINII VAGABONZI! OARE AUTORITATILE NU IAU NICI O MASURA PT ASTA, LA TOT PASUL TE IMPIEDICI DE EI?RISTI SA FII DEVORAT?MAI ALES CAND TE DUCI SA ARUNCI GUNOIUL;lA aNL IN cRAIOVITA NOUA SI NU NUMAI SUNT HAITE DE CAINI?MAI ALES LANGA CONTAINERE;NE ESTE FRICA SA MAI DUCEM GUNOIUL PT CA SAR CAINII PE NOI!NU IA NIMENI NICI O MASURA PT CA ACEST CAINI SA FIE DUSI INTR6UN ADAPOST?CUM SE PROCEDEAZA SI IN STRAINATATE;iL ROG PE DOMNUL PRIMAR SA AUDA ACESTE CUVINTE SI SA IA MASURI PANA NU SE VOR INTAMPLA MAI MULTE ACCIDENTE; o ZI BUNA!
    2007-07-01, 17:46:37 (82.216.130.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 16°C.
La noapte: 12°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora