14.8 C
Craiova
sâmbătă, 18 mai, 2024
Știri de ultima orăMagazinHaine scumpe cu logo mare la vedere: ce arată despre tine acest obicei

Haine scumpe cu logo mare la vedere: ce arată despre tine acest obicei

Haine scumpe cu logo mare la vedere: ce arată despre tine acest obicei. A venit vara și vrei să-ți cumperi o pereche de pantofi sport cu aerisire. Intri pe câteva magazine online pentru a vedea ce a mai apărut. Între timp, ai primit o notificare pe rețelele de socializare și de-acolo până la scroll și pierderea a 20 de minute e un singur pas.

Tot acolo îți apar acum reclame la încălțăminte sport de la diverse magazine online. Despre unele nici nu știai că există. Îți atrag privirea prin pozele puse.

N-ai găsit numărul tău deși apărea o reducere de 50%, revii în rețeaua de socializare și apar altele: mai multe reclame.

Haine scumpe cu logo mare la vedere: ce arată despre tine acest obicei

Nu uita că tu ești produsul rețelelor de socializare, de aceea e gratuit. De fapt, te costă timpul, iar ele fac bani datorită ție. În maxim o oră găsești produsul dorit, brandul se vede mare pe încălțăminte (că vrei să vadă toată lumea ce firmă sunt pantofii), faci comanda.

Te gândești că mai ai puțini bani de mâncare sau ieșit în oraș luna asta: ai dat prea mulți bani pentru a păstra aparența. Cumpărăturile impulsive reprezintă unul dintre motivele pentru care o mare parte dintre oameni nu au o situație financiară stabilă. De asemenea, nu au economii și nici investiții. Cei care o fac folosind carduri de credit se află într-o situație chiar mai urâtă. Practic își cumpără lucruri pe care nu și le permit. Astfel rămân datori.

Produsele cu logo-uri mai subtile transmit semnale de bogăție doar celor care le recunosc

Studiile arată că există o relație inversă între costul unui produs de lux și dimensiunea logo-ului său: cu cât logo-ul este mai mic și mai discret, cu atât produsul este mai scump și mai exclusivist.

Acest lucru se datorează faptului că produsele cu logo-uri mai subtile transmit semnale de bogăție doar celor care le recunosc. Asta în timp ce produsele cu logo-uri mai mari și mai vizibile sunt cumpărate de cei care nu sunt bogați.

Altele arată că persoanele cu un nivel scăzut al stimei de sine sunt mai predispuse să poarte haine cu branduri la vedere. Moticul este acela de a-și îmbunătăți imaginea de sine și pentru a-și exprima apartenența la un grup social.

În schimb, persoanele cu un nivel ridicat al stimei de sine sunt mai puțin interesate de branduri. Acestea sunt mai interesate de calitatea și funcționalitatea produselor.

Așa s-ar explica faptul că mulți antreprenori de succes, cunoscuți pe plan mondial, nu poartă haine cu logo-uri la vedere. În plus, pentru ei contează mai mult ceea ce au realizat decât modul în care se afișează. Este important ce fac și ce gândesc: schimbarea lumii este mult mai importantă.

Citește întreg materialul pe Hotnews.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS