11.7 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăEvenimentEngie, ENEL și CEZ și-au suspendat activitatea centrelor de relații cu clienții

Engie, ENEL și CEZ și-au suspendat activitatea centrelor de relații cu clienții

ENGIE Romania a luat decizia duminică de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni. Asta în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, transmite Hotnews. Zilele trecute, au luat o astfel de decizie și companiile ENEL România, CEZ Vânzare și Distribuție Oltenia.

ENGIE România

ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni. Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.

ENEL România

Enel Energie și Enel Energie Muntenia își vor suspenda temporar toate activitățile care presupun contactul direct al angajaților cu publicul în următoarea perioadă și își încurajează clienții să utilizeze canalele alternative de comunicare. Începând cu 16 martie, activitatea tuturor magazinelor Enel din România va fi suspendată.
Clienții își pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-și înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

CEZ

Începand cu 12 martie, ora 14:00, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea, precum si birourile din Timisoara, Iasi şi Resita, și-au suspendat activitatea pana la data de 31 martie. Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare ia toate masurile pentru protejarea angajatilor si clientilor sai, dispunand suspendarea activitatii care implica aglomerari de spatii si contact direct.

Clientii CEZ Vanzare sunt incurajati sa mute dialogul cu furnizorul lor de energie electrica si gaze naturale in mediul online, prin folosirea aplicatiei My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, utilizarea chatului online, a formularului de inregistrare al sesizarilor sau accesarea website-urilor oficiale www.cezinfo.ro si www.cez.ro

Distribuție Oltenia

Operatorul Distributie Oltenia suspenda activitatea Centrelor sale de Relatii cu Utilizatorii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea in perioada 12 martie – 31 martie 2020.

Consumatorii de energie pot primi toate informatiile necesare prin alte canale.

Astfel, clienţii pot apela Info Tel, la numarul unic 0800 500 000(numar de telefon gratuit in orice retea), dar şi numerele 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008. Sunt disponibile adresele [email protected], [email protected].

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS