Clubul Paris Saint-Germain a anunţat, luni, că toate cele 1000 de tricouri inscripţionate cu textul “Notre-Dame” au fost vândute în 30 de minute.
În urma incendiului din 15 aprilie, flăcările au cuprins Catedrala Notre-Dame din Paris, iar campioana Franţei şi-a arătat solidaritatea prin tricourile purtate la ultimul meci de campionat, cu AS Monaco, scor 3-1, tricouri care au avut inscripţionat numele şi imaginea monumentului.
Clubul parizian a pus în vânzare 1000 astfel de tricouri, fiecare costând 100 de euro, iar acestea s-au epuizat într-un timp record, fie pe internet, fie în magazinele fizice. “Mulţumim pentru solidaritate!”, a fost mesajul lui PSG, postat pe Twitter. Toţi banii obţinuţi vor fi donaţi către asociaţiile pompierilor din Paris care au contribuit la stingerea incendiului de la Catedrala Notre-Dame.

De asemenea, clubul la care evoluează Neymar i-a invitat pe pompieri la meciul cu AS Monaco, din campionat. La această partidă, PSG a sărbătorit câştigarea celui de-al optulea titlu de campioană din istorie şi al şaselea din ultimele şapte sezoane în Franţa.

Mariana BUTNARIU
Face parte din echipa Gazeta de Sud din 1996. În prezent este redactor şi editor on-line, ceea ce înseamnă că este informată cu privire la tot ce se întâmplă important în ţară şi în lume. Este o fire veselă şi sociabilă, iubeşte oamenii şi îşi iubeşte meseria.