20.6 C
Craiova
luni, 20 mai, 2024
Știri de ultima orăSport„Pandurii“ nu se vând pe taraba

„Pandurii“ nu se vând pe taraba

Gruparea gorjeana a vândut in trei saptamâni putin peste 100 de fulare si tot atâtea exemplare din revista clubului „Hei, hei, Pandurii!“, desi preturile sunt accesibile, doi lei revista si 20 de lei fularul. Cu doi ani de experienta in prima liga, Pandurii a facut putine lucruri pentru imbunatatirea imaginii clubului, perceptia suporterului gorjean nefiind acum la nivelul asteptarilor oficialilor gorjeni. Inca de la promovare, Pandurii Târgu Jiu dispune de un departament de marketing, dar produsele promotionale au inceput sa apara pe piata de putin timp.


Suporterul „pandurilor“ poate achizitiona in acest moment o gama restrânsa de produse cu insemnele clubului – fulare, sepcute, insigne, fanioane si minitopuri, insa acestea sunt disponibile doar la sediul clubului sau la vânzatorii ambulanti de bilete.


„Imaginea o face jocul echipei“


Administratorul delegat al „pandurilor“, Viorel Temelescu, considera ca lucrurile au inceput sa mearga spre bine, insa este limpede ca lipsesc actiunile de promovare a imaginii clubului la toate nivelurile. „Imaginea clubului continua sa se imbunatateasca. Insa cea mai buna imagine o face echipa prin jocul ei si prin rezultate“, a sustinut Temelescu.


Calificarea in semifinalele Cupei României si prestatia buna din campionat au facut o buna propaganda clubului, stârnind si interesul televiziunilor, care au transmis toate jocurile echipei din acest an. Pandurii are o medie buna de spectatori pe „Municipal“, asta si datorita faptului ca exista circa 3.000 de abonati, iar femeile, copiii, studentii si pensionarii dispun de gratuitati.


„Durii“ nu sunt pe placul conducatorilor


„Copiii de astazi vor fi suporterii nostri de mâine“, spunea presedintele Marin Condescu, care intareste ideea ca echipa nu dispune de un public care sa o sustina neconditionat. Nici galeria nu a strâns adepti prea multi, „Durii“ pastrându-si numarul restrâns de membri si repertoriul sarac.


La recomandarea LPF, cluburile nu mai trebuie sa sustina financiar galeriile, desi Pandurii ofera transport gratuit pentru deplasari si materiale promotionale. „Galeria nu este imaginea echipei sau o actiune a clubului pentru imagine. Am dat galeriei 50 de fulare si m-am uitat special sa le vad ridicate la finalul meciului cu Otelul, dar nu am vazut nimic. La Cluj, cei din galeria CFR-ului aveau o groaza de fulare la ei, iar la meciul cu noi inca mai veneau si cumparau. Biroul Executiv al LPF ne-a recomandat ca galeria si cluburile sa nu mai aiba nici o legatura din punct de vedere financiar“, a declarat Temelescu.


Masini de Liga Campionilor


Pandurii Târgu Jiu va puncta la capitolul imagine prin achizitionarea a doua autoturisme Ford Focus in valoare de 16.700 de euro fiecare, care vor fi folosite de oficialii gruparii gorjene in interesul clubului. Ford, unul dintre sponsorii Ligii Campionilor, a fabricat aceste autoturisme in serie limitata, special pentru cea mai puternica intrecere intercluburi din lume, evidentiindu-se consumul scazut de motorina la suta de kilometri, circa 4 l/100 km. Conducatorii echipei din Târgu Jiu se folosesc in prezent de masinile personale sau de cele ale USMO, unul dintre actionarii clubului.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII