Demiterea lui Adrian Popa din functia de director al departamentului de marketing, pe motiv ca nu s-a achitat de sarcinile primite, nu va determina numirea altei persoane in postul ramas vacant. Si asta pentru ca oficialii Universitatii intentioneaza sa renunte definitiv la acest departament in actualul sezon, reorganizarea promisa urmând sa aiba loc abia la vara, daca Universitatea isi va atinge obiectivul. „Ce sa fac cu marketingul la club, ca nu mi-a adus un leu de când am infiintat acest departament si, in plus, era o aglomeratie de nedescris prin birouri de ziceai ca se produc miliarde acolo“, a comentat ieri Adrian Mititelu, patronul Stiintei.
Marketing de doi bani
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei