14.5 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăSportHainute de copii in „magazinul Stiintei“

Hainute de copii in „magazinul Stiintei“

Dupa oferta prezentata pe Unirii 86, se pare ca Universitatea Craiova se pregateste sa mearga la gradinita, nu in Divizia A.


Orice club care se respecta are un magazin propriu, in care fanii isi pot cumpara diverse produse, de la tricouri, la fel de fel de suveniruri cu insemnele echipei favorite. Nici Universitatea Craiova nu facea exceptie de la regula pina asta-vara. Pe vremea cind echipa evolua in Divizia A, magazinul clubului, aflat in aceeasi cladire care adaposteste si sediul gruparii oltene, era aprovizionat la ordinul lui Staicu. Tricouri, umbrele, treninguri, genti, brelocuri sau pixuri. Cam asta era oferta magazinului. Chiar daca, dupa spusele celor de la club, spatiul ii apartine in continuare lui Dinel Staicu, pentru multi necunoscatori magazinul din coltul strazilor Unirii si Stirbei Voda a ramas „magazinul Universitatii“. Oferta s-a redus insa considerabil. Doar citeva echipamente cu inscriptiile vechiului sponsor, Errea, si alte suveniruri prafuite.


La loc de cinste stau insa hainutele de copii, veste, sacouri, pantalonasi, fustite sau compleuri, tocmai bune de imbracat de copii pina in sase-sapte ani. Numai intr-una dintre vitrine a ramas un echipament in dungi alb-albastre, ceva in genul celor care ii imbraca astazi pe juveti, purtat de un manechin fara o mina. Fanii Stiintei pot sta insa linistiti: gruparea din Banie nu si-a schimbat obiectivul, iar Bornescu, Stinga si ceilalti nu se pregatesc sa mearga la gradinita. Oferta este pentru copiii Craiovei, care vor sa se imbrace de la „magazinul Universitati“ administrat de cumnata lui Dinel Staicu.


Intii performante, apoi magazin


Conform noii conduceri a Stiintei, despre un magazin al Universitatii Craiova in toata regula se va putea vorbi abia in iarna. „Nu stiu ce produse se mai gasesc in vechiul magazin. In prezent, Universitatea nu mai are, oficial, un magazin al sau, dar exista un proiect de acest gen pentru la iarna. Am stabilit sa mai asteptam ca echipa sa faca ceva performante si apoi sa facem si magazinul“, ne-a dezvalui, ieri, Sebastian Dafina, directorul de marketing al clubului Universitatea Craiova.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS