19.5 C
joi, 16 mai, 2024
Știri de ultima orăSportCantonament la Marea Mediterana

Cantonament la Marea Mediterana

Extensiv se afla de miercuri in Antalya

Plecata marti dimineata din Banie, delegatia Extensivului a ajuns miercuri seara la Lara, o micuta statiune din Antalya, dupa un drum efectuat in doua „reprize“. Noaptea de marti spre miercuri am petrecut-o la Istanbul, la hotelul Golden Age din Piata Taksim, locul de intilnire preferat de suporterii echipei Galatasaray. Miercuri dimineata, la iesirea din Istanbul, am trecut insa pe linga stadionul celor de la Besiktas, „Inönü“, iar pina in Antalya am parcurs aproape 800 de kilometri.

Ajunsi in Antalya, la Lara, ne-am cazat la hotelul Diamond si, dupa masa de seara, baietii lui Cirtu au cazut istoviti la pat. Pentru a mai atenua din oboseala drumului lung parcurs pina aici, antrenorii Sorin Cirtu, Nicolae Negrila si Mircea Irimescu au hotarit ca antrenamentul de ieri-dimineata sa fie foarte lejer si sa dureze doar 50 de minute. Acesta s-a rezumat la citeva exercitii si alergari usoare pe plaja Mediteranei, care este la nici 300 de metri de hotelul Diamond. In schimb, antrenamentul de dupa-amiaza a fost unul complex si s-a desfasurat pe un teren acceptabil din apropierea hotelului unde sintem cazati. Deocamdata, se stie doar ca astazi, de la ora 15.30, Extensiv va juca in compania echipei Torpedo Minsk, dar aseara se lucra la definitivarea programului de meciuri amicale.

In rest, sa mai spun ca Antalya ne-a intimpinat cu o clima ciudata: noaptea si dimineata este destul de rece, dar ziua temperatura depaseste 20 de grade, si unii se incumeta chiar sa stea la plaja. Caldura de peste zi contrasteaza insa cu zapada care se mai zareste pe crestele muntilor din apropierea statiunii!

Ne-am intilnit cu Mieila

Chemat in probe la Uralan Elista, Valeriu Mieila era deja in Antalya cind am ajuns noi la Lara. El ne-a intimpinat la hotelul Diamond. Uralan parasise Turcia cu doua zile inainte, iar Mieila a stat cu noi pina in aceasta dimineata, cind a plecat spre Romania. „Mielu“ va da o fuga pina in Banie, iar luni trebuie sa se prezinte in Cipru pentru a se integra in programul de pregatire al rusilor. Dintre cei trei jucatori romani pe care i-a testat pina acum, Uralan i-a oprit pe Mieila si pe Valeriu Bordeanu, dar a renuntat la Petrisor Manta, considerindu-l nepregatit. Daca negocierile dintre Extensiv si Uralan se vor finaliza – de altfel, se vorbeste ca ele sint deja intr-un stadiu avansat – „Mielu“ va semna pentru doi ani si va cistiga aproximativ 60.000 de dolari pe sezon. Printre altele, sa mai adaugam ca la Uralan evolueaza, de un an, un alt craiovean, fundasul Norbert Nita, si ca, in aceasta iarna, echipa rusa a efectuat cinci cantonamente: doua in Antalya, doua in Cipru si unul in Ungaria, toate la hoteluri de cinci stele!